Dit is belangrijkerquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:51 schreef TjjWester het volgende:
Kunnen we straks meteen door naar de Afrika Cup? Dit duurt nog wel effe 🥱🥱🥱
Het was daarom wel belangrijk dat hij de Indy netjes top 10 gefinisht is dit jaar.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Simpel gezegd: we weten het niet. Wel worden er te veel foutjes gemaakt, of door het team of door hemzelf
In de F1 heb je heel veel coureurs die zelden tot nooit winnen en hun hele leven blij zijn als ze in het middenveld kunnen meedoen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:46 schreef Gremen het volgende:
Wat vinden jullie van Veekay in het algemeen?
Aan de ene kant denk ik dat hij het prima doet. Gezien de teams waar hij in rijdt en heeft gereden doet hij het prima, met een knappe overwinning paar jaar terug. Solide en stabiel.
Aan de andere kant denk ik dat hij het toch net niet is. Altijd middenveld en stijgt er zelden eens bovenuit.
Hoe goed is hij nou echt? Wat zou hij bereiken in een top team, zou hij dan meedoen voor de overwinningen?
Dat is niet moeilijk, als het zo doorgaat wint hij 😅😅😅😅quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:57 schreef Faraday01 het volgende:
Weer caution en Rinus al weer in de top 10
Helemaal mee eens, maar wat ik me dus aanvraag is:quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In de F1 heb je heel veel coureurs die zelden tot nooit winnen en hun hele leven blij zijn als ze in het middenveld kunnen meedoen.
Die heb je ook nodig, niet iedereen kan kampioen worden.
Blijven rijden zonder problemen lijkt inderdaad garantie op een top 5quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk, als het zo doorgaat wint hij 😅😅😅😅
Rinus rijdt nu op plek 5quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Blijven rijden zonder problemen lijkt inderdaad garantie op een top 5
Blijft lastig maar zie dit seizoen toch wel lichtpuntjes bij Rinus.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:58 schreef Gremen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar wat ik me dus aanvraag is:
Is hij kampioensmateriaal, als hij in een goed team zou rijden?
Of is het inderdaad middenveld die je gewoon ook nodig hebt.
Ik neig (helaas) toch naar het 2de
in een betere auto zal hij wel races gaan winnenquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:58 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ik neig naar het eerste gezien wat hij in mindere auto's presteert. Kijk maar naar Malukas. Die presenteerde ook niet echt totdat hij in betere auto's kwam.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:58 schreef Gremen het volgende:
[..]
Dat is toch een terugkerend probleem tov Hondaquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
De chevy's moeten flink brandstof sparen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |