Hoe kan hij stilvallen en een minuut later weer verder? Geen technisch probleem lijkt mijquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
Auto's die stilvallen in de hairpin
Oa Rinus stond er even stil
Tempo gewoon te laag en dan slaat de motor af als je niet snel genoeg de koppeling intrektquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe kan hij stilvallen en een minuut later weer verder? Geen technisch probleem lijkt mij
Die indruk had ik ookquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:13 schreef Starflyer het volgende:
Volgens mij wachtte hij tot ze voor hem weer verder gingen
ja, chaosquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:17 schreef Faraday01 het volgende:
Heb eerste deel niet gezien, nog iets belangrijks gemist?
nieuwe baan, nieuwe chaosquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is toch standaard op deze baan?
Het is een nieuw circuit!quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is toch standaard op deze baan?
Het is een Brit die sinds '22 in de VS rijdt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:28 schreef Gremen het volgende:
Ik ken die hele Foster niet eens, waar kwam hij vandaan?
Kan wel wat beter met meer ruimte bij de hairpin en een ruimere bocht 10quote:
matig, het is vooral achter elkaar rijden en wachten op een bijzondere situatie om iets te doenquote:
2 muurtjes geraaktquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:47 schreef H.Vviv het volgende:
DIe wielen staan er niet meer goed onder bij Kirkwood.
Goeie vraag.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:46 schreef Gremen het volgende:
Wat vinden jullie van Veekay in het algemeen?
Aan de ene kant denk ik dat hij het prima doet. Gezien de teams waar hij in rijdt en heeft gereden doet hij het prima, met een knappe overwinning paar jaar terug. Solide en stabiel.
Aan de andere kant denk ik dat hij het toch net niet is. Altijd middenveld en stijgt er zelden eens bovenuit.
Hoe goed is hij nou echt? Wat zou hij bereiken in een top team, zou hij dan meedoen voor de overwinningen?
Dat denk ik ook, er is altijd (vaak) wel wat met hem. Hij zou er meer uit kunnen halen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Simpel gezegd: we weten het niet. Wel worden er te veel foutjes gemaakt, of door het team of door hemzelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |