SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op maandag 20 juli 2026 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is @:onlogisch in dit lijstje?
4 weken Pattaya @Zipportalquote:Op maandag 20 juli 2026 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is @:onlogisch in dit lijstje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raar ook dat dit subforum al zo vroeg open was..quote:Op maandag 20 juli 2026 17:14 schreef Coco het volgende:
Foutief lijstje.
WK begon niet op 1 januari.
Geen Fifa ranking achter de namen.
Afgekeurd.
@Mexicanobakker had meer slechte woordgrapjes moeten maken.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
@:capuchon_jongen is net geen België. Dít vind ik zielig.
Geen idee wanneer de eerste post is geweest maar hierbij de lijst vanaf 1 december vorig jaar.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En nog een leuke funfact. WK-moderator onlogisch, die dit subforum al in december open wou hebben, is de Seychellen op plek 204. (weliswaar gedeeld dus ze verdelen die eilandjes onderling maar lekker)
Ik sta er neutraal in.quote:
Vind ik ook.quote:
Past wel goed. Je kunt je mondje goed roeren. Een echte Nederlander.quote:
Dat vat ik maar op als een compliment.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Past wel goed. Je kunt je mondje goed roeren. Een echte Nederlander.
Zo was het zeker bedoeld.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vat ik maar op als een compliment.
quote:Op maandag 20 juli 2026 16:42 schreef Dutch_view het volgende:
En voor diegene buiten de top 100
Oh heb ik nog best netjes gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |