Dit is dus wat je krijgt als je een lievertje bent en geheel volgens de regels speelt... iets compleet waardeloos.quote:
Argentinië weer met betonvoetbal en keihard fysiek spel net zoals in de finale van 1990 oa. Verschrikkelijke spelopvatting en mooi dat het is afgestraft, net zoals Paraguay eerder dit toernooi ook werd afgestraft door de Fransen.quote:Op maandag 20 juli 2026 08:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Wat was dit saai en slecht. Een van de minste finales ooit.
Terechte winnaar van het WK. Over het geheel best genoten, maar het niveau van de toplanden was bijzonder matig.
Ik vind die 2 landen nog wel een verschil. Paraquay is een C land, maar Argentinie gisteren kon echt niet. Messi die niet meer kan rennen en dan sta met 9 man te verdedigen tjah. Paredes wel echt TBS ready hoor.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Argentinië weer met betonvoetbal en keihard fysiek spel net zoals in de finale van 1990 oa. Verschrikkelijke spelopvatting en mooi dat het is afgestraft, net zoals Paraguay eerder dit toernooi ook werd afgestraft door de Fransen.
Ik denk dat Uruguay niet per toeval in dezelfde kleuren speeltquote:Op maandag 20 juli 2026 00:49 schreef Anonymousz het volgende:
Ben benieuwd hoe Argentinië het gaat doen zonder Messi
Carney en Sheinbaum zaten beiden wel in het stadion, maar die zijn er beiden echt niet rouwig om geweest dat ze niet naast Trump en Infantino het veld op moesten lopen hoor.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:28 schreef RipCity het volgende:
Raar ook dat Canadese en mexicaanse er niet bij zijn.
quote:Op maandag 20 juli 2026 09:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Argentinië weer met betonvoetbal en keihard fysiek spel net zoals in de finale van 1990 oa. Verschrikkelijke spelopvatting en mooi dat het is afgestraft, net zoals Paraguay eerder dit toernooi ook werd afgestraft door de Fransen.
quote:Op maandag 20 juli 2026 09:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Carney en Sheinbaum zaten beiden wel in het stadion, maar die zijn er beiden echt niet rouwig om geweest dat ze niet naast Trump en Infantino het veld op moesten lopen hoor.
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel echt next level though...![]()
Ik las dat er blijkbaar wel door een Spanjaard iets was gezegd in de trant van "Dit keer heeft je belletje naar Infantino niet geholpen hè?". Dat werd volgens mij verteld door die Spanjaard zelf.quote:Op maandag 20 juli 2026 08:37 schreef Perrin het volgende:
Aanleiding van het opstootje aan het einde:
[ x ]
Op Van Hecke (GOD) na dan.quote:Op maandag 20 juli 2026 02:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon dat we het maar over ons heen lieten komen. Geen agressie, geen passie, geen statement overtreding om wat pit in de matches te krijgen.
Spanje moest 3 doelpunten scoren voor ze met 1-0 wonnen.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:34 schreef SonicVolcano het volgende:
We hebben ook geen herhaling meer gezien van dat 'buitenspelmoment' van Williams toch? Of de 'lijntjes'?
Leek echt geen buitenspel namelijk.
Volgens mij hebben we dat gezien en stond hij met zijn elleboog buitenspel.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:34 schreef SonicVolcano het volgende:
We hebben ook geen herhaling meer gezien van dat 'buitenspelmoment' van Williams toch? Of de 'lijntjes'?
Leek echt geen buitenspel namelijk.
Ze missen alleen een type Suarez, voor een beetje bite.quote:Op maandag 20 juli 2026 07:06 schreef TAmaru het volgende:
Dik en dik verdiend natuurlijk. Ondanks mijn afkeer voor Spanje heb ik toch even lekker zitten juichen toen Argentinië ten onder ging. Wat een waardeloze, walgelijke ploeg is dat zeg. Naja, eigenlijk best een goede ploeg, maar vooral waardeloze, walgelijke mensen. Die Paredes voorop. Wat een idioot. Hopelijk krijgt hij een lange schorsing.
Was dat niet Torres?quote:Op maandag 20 juli 2026 09:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dat gezien en stond hij met zijn elleboog buitenspel.
quote:Op maandag 20 juli 2026 09:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dat gezien en stond hij met zijn elleboog buitenspel.
Dat viel wel mee toch? Ook nog prima kansen gehad, met onder ander die buitenspel goal.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:20 schreef OmniRocket het volgende:
Wel weer typisch deze wedstrijd dat een team na 1-0 ineens achteruit gaat lopen.
Dat klopt wel, misschien was het meer het ingraven van Argentinië deze wedstrijd dan. Na de 1-0 moesten ze wel komen waardoor er ook kansen kwamen.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat viel wel mee toch? Ook nog prima kansen gehad, met onder ander die buitenspel goal.
Ik vind Paredes erger nu.quote:
Omdat Messi stopt zie ik momenteel niet welk Zuid-Amerikaans land er over 4 jaar zou kunnen winnen.quote:
Brazilië heeft toch vrijwel altijd een constante stroom aan grote nieuwe voetbaltalenten. Die zou ik nooit uitsluiten, zeker met een goede coach aan het roer.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Omdat Messi stopt zie ik momenteel niet welk Zuid-Amerikaans land er over 4 jaar zou kunnen winnen.
Dit en het algehele gedrag van dit team maakt wel dat het echt met afstand het meest walgelijke team is dat ooit op een WK heeft gestaan. Er waren in het verleden wel meer ploegen die het bloed onder je nagels vandaan konden halen, maar nooit met het onrespectvolle gedrag ervoor en erna als de wedstrijd gespeeld is.quote:Op maandag 20 juli 2026 08:52 schreef TLC het volgende:
Bij de prijsuitreiking met de rug naar je tegenstander staan
![]()
Haha wat een stel intens trieste mensen zijn het toch ook. Ze mogen al blij zijn dat ze mede dankzij een uiterst gunstige loting en allerlei mazzeltjes in de finale staan. Dan wordt je in die finale compleet weg gespeeld door Spanje en maakt geen moment aanspraak op de overwinning. Vervolgens toon je je dan ook nog zo'n slechte verliezer..quote:
Dat was echt zielig ja, gelukkig kreeg Cucurella geen rode kaart.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit en het algehele gedrag van dit team maakt wel dat het echt met afstand het meest walgelijke team is dat ooit op een WK heeft gestaan. Er waren in het verleden wel meer ploegen die het bloed onder je nagels vandaan konden halen, maar nooit met het onrespectvolle gedrag ervoor en erna als de wedstrijd gespeeld is.
Messi mag een grote voeballer zijn geweest qua talent, maar qua persoonlijkheid en mens vind ik het echt een miezerig stuk vreten. Ik weet niet of iemand nog dat filmpje heeft dat ie Cucurella een rode kaart probeert aan te naaien omdat ie een fractie wat zegt met zijn hand voor zijn mond. Dan ben je echt een hele kleine speler.
Kunnen we Maxima nog onterven?quote:Op maandag 20 juli 2026 11:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Haha wat een stel intens trieste mensen zijn het toch ook. Ze mogen al blij zijn dat ze mede dankzij een uiterst gunstige loting en allerlei mazzeltjes in de finale staan. Dan wordt je in die finale compleet weg gespeeld door Spanje en maakt geen moment aanspraak op de overwinning. Vervolgens toon je je dan ook nog zo'n slechte verliezer..
Ik neem aan dat zij zich ook wel kapot schaamt, normaal gooien ze er nog wel eens wat uit tijdens zo'n toernooi qua leuke reactie. Maar het bleef dit keer ijzingwekkend stilquote:Op maandag 20 juli 2026 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kunnen we Maxima nog onterven?
Ja misschien, maar welk buitenspelmoment van Williams was dat dan? Of gaat het over de goal van Williams waarbij zogenaamd een overtreding werd gemaakt door Spanje?quote:
Mwoa, niet alleen in zijn nadagen hoor. Is eigenlijk altijd al een vieze gluiperd geweest. Paste wat dat betreft prima in het Nationale houthakkers elftal van Argentinië. Heeft 1 WK cadeau gekregen van de FIFA en ze hebben het een 2e keer geprobeerd. Maar dat is infantilo niet gelukt.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n enorme zuiger werd in zijn nadagen, dat haalt de glans er wel een beetje af
Wat vond jij het schandaal in 2022?quote:Op maandag 20 juli 2026 11:40 schreef RamboDirk het volgende:
Heeft Argentinie ooit wel eens een cup gewonnen zonder dat er een schandaal aan kleeft? Blinkt niet bepaalt uit in morele grandeur dat land.
Messi die zonder consequenties een vangbal mag maken vond ik wel echt megaschrijnend om te zien toen. Dat was echt bizar.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vond jij het schandaal in 2022?
Tsja, de scheids geeft geen gele kaart aan de vedette, gras is groen. (En het was de eerste gele kaart, dus welicht dat ie zich daarna anders gedraagt)quote:Op maandag 20 juli 2026 11:48 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Messi die zonder consequenties een vangbal mag maken vond ik wel echt megaschrijnend om te zien toen. Dat was echt bizar.
Argentinie die 6 dubieuze penalties kregen in dat toernooi, Messi die geen rood kreeg, het wanstaltige gedrag het gehele toernooi van de Argentijnse spelers wat niet bestraft werd. etc. etc. Een schandaal kampioen in een van meest corrupte WK's ooit. Qatarquote:Op maandag 20 juli 2026 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vond jij het schandaal in 2022?
En dat na zo'n wedstrijd maakt deze actie echt stuitendquote:
In zijn Barcelona-tijd vond ik het nog wel een sympathiek persoon. Toen was hij nog redelijk bescheiden en werd Ronaldo vooral als arrogant gezien.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit en het algehele gedrag van dit team maakt wel dat het echt met afstand het meest walgelijke team is dat ooit op een WK heeft gestaan. Er waren in het verleden wel meer ploegen die het bloed onder je nagels vandaan konden halen, maar nooit met het onrespectvolle gedrag ervoor en erna als de wedstrijd gespeeld is.
Messi mag een grote voeballer zijn geweest qua talent, maar qua persoonlijkheid en mens vind ik het echt een miezerig stuk vreten. Ik weet niet of iemand nog dat filmpje heeft dat ie Cucurella een rode kaart probeert aan te naaien omdat ie een fractie wat zegt met zijn hand voor zijn mond. Dan ben je echt een hele kleine speler.
Infantilo en Infantino naast elkaarquote:
quote:Op maandag 20 juli 2026 11:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat was echt zielig ja, gelukkig kreeg Cucurella geen rode kaart.
De regel is trouwens wel prima, wat Cucurella doet is niet slim. Tegenstanders zullen vaak proberen je een oor aan te naaien, zeker dit zielige Argentinië. Maar om racisme te voorkomen is het een prima regel.
Het had daarentegen wel leuk geweest als 24 rood had gekregen hiervoorquote:Op maandag 20 juli 2026 12:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[ x ]
Hij sprak geeneens achter zijn hand hoor.
Echt ontzettend leuk.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het had daarentegen wel leuk geweest als 24 rood had gekregen hiervoor
Ik zie nu pas dat die Argentijn ook rugnummer 24 draagt. Dat had inderdaad leuk geweest.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het had daarentegen wel leuk geweest als 24 rood had gekregen hiervoor
Die was ik alweer helemaal vergetenquote:Op maandag 20 juli 2026 11:48 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Messi die zonder consequenties een vangbal mag maken vond ik wel echt megaschrijnend om te zien toen. Dat was echt bizar.
Die zijn er niet aangezien dat een vooraf opgenomen filmpje was, althans dat meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:23 schreef Makamba_ het volgende:
Zijn er eigenlijk beelden van Ronaldo en Ronaldinho die Madonna het veld op rijden? Kan geen goede video vinden.
Oh haha, was me helemaal niet opgevallen dat Cucurella ook 24 draagt. Ik bedoelde idd die Argentijn die daadwerkelijk z'n mond afdekt in een confrontatie met een tegenstander.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat die Argentijn ook rugnummer 24 draagt. Dat had inderdaad leuk geweest.
Het zit je diep he?quote:Op maandag 20 juli 2026 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Messi komt gewoon overal mee weg op die WK's, krijgt zelden tot nooit een kaart. Fraud arbitrage.
Ken geen mensonterendere speler dan racist Enzo Fernandez, alles is naar aan die man. Spijtig dat hij stiekem best een goede voetballer is.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Oh haha, was me helemaal niet opgevallen dat Cucurella ook 24 draagt. Ik bedoelde idd die Argentijn die daadwerkelijk z'n mond afdekt in een confrontatie met een tegenstander.
Later wel karma aangezien Enzo Fernandez (24) er alsnog afging
Toch leuk voor al die spelers van Real Madrid in het team!quote:Op maandag 20 juli 2026 14:58 schreef chufi het volgende:
Spanje is weer thuis .... Vanavond groot feest in Madrid met vele artiesten ..
quote:Op maandag 20 juli 2026 16:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ro3 beste speler wk, terwijl pe3 de hele tijd op de bank zat
quote:
Spanje is een ploeg die totaalvoetbal speelt, op balbezit speelt, maar wél in staat is om op resultaat te spelen, in tegenstelling tot Nederland. We zijn vaak genoeg de betere ploeg geweest (dit WK niet overigens), maar het ging te vaak om mooi aanvallend voetbal in plaats van het resultaat.quote:Op maandag 20 juli 2026 16:15 schreef PzKpfw het volgende:
Eigenlijk ontbrak het aan Spanje dit toernooi wel een beetje aan scorend vermogen. Kwamen toch vaak moeizaam aan doelpunten. Stel je voor dat ze ook nog een echte wereldspits a la Kane/Mbappe/Haaland in de gelederen hadden.
Hoe beoordeel je de prestatie van Frankrijk?quote:Op maandag 20 juli 2026 16:31 schreef Shreyas het volgende:
Zelden een WK finale meegemaakt waarin één ploeg zo ongelofelijk veel beter en dominanter was dan de andere ploeg.
Argentinië had ook nog eens al het geluk mee, goal Spanje onterecht afgekeurd, Paredes ontsnapte aan tweede geel (de helft van de scheidsrechters had hem gewoon gegeven), de 2-0 ook afgekeurd door een bijna getruct beeld waardoor Torres net buitenspel staat.
Maar ondanks al deze tegenslagen gaf Spanje geen krimp en haast vernederend speelden ze de wedstrijd zakelijk uit. Het niveauverschil was echt enorm en Argentinië moet zich kapot schamen dat ze met deze topspelers zo een wanprestatie hebben geleverd.
Spanje natuurlijk terecht wereldkampioen.
Dat het allemaal een complot is en Messi blablabla dat geloof ik allemaal wel maar hoe meer filmpjes ik zie van de wedstrijd en afloop hoe meer mijn woede weer opborrelt. Wat een enorme klootzakken.quote:
Dat was sarcasme omdat een NOS-kneus hem af liep te zeiken na een slechte passquote:
quote:Op maandag 20 juli 2026 16:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat was sarcasme omdat een NOS-kneus hem af liep te zeiken na een slechte pass
En dat weet @:maxi-mus ook
In welke pot had Messi rood moeten krijgen in 2022 dan?quote:Op maandag 20 juli 2026 11:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Argentinie die 6 dubieuze penalties kregen in dat toernooi, Messi die geen rood kreeg, het wanstaltige gedrag het gehele toernooi van de Argentijnse spelers wat niet bestraft werd. etc. etc. Een schandaal kampioen in een van meest corrupte WK's ooit. Qatar
Only team not to have a single VAR intervention against them is wel een statistiek die ik durf te betwijfelen.quote:Op maandag 20 juli 2026 01:47 schreef Gretzl het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa ZO’N EPISCHE gerechtigheid!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Meest terechte wereldkampioen ook in alle edities, dit geweldige Spaanse elftal
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Frankrijk heeft een prima WK gespeeld, maar Spanje was als team gewoon beter. En ja, ze hadden in het begin niet zo veel zin in die troostfinale, dat snap ik op zich ook wel.quote:Op maandag 20 juli 2026 16:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe beoordeel je de prestatie van Frankrijk?
De overduidelijke handsbal?quote:Op maandag 20 juli 2026 17:02 schreef kalinhos het volgende:
[..]
In welke pot had Messi rood moeten krijgen in 2022 dan?
Hier in 2026 tegen Algerije akkoord maar 2022?
Op dat moment had hij nog geen geel. Die kreeg die in de verlenging voor praten - die hadtie dan nooit gekregen natuurlijk.quote:
Spanje 1 tegengoal op 8 wedstrijden, zie dat nog maar eens te verbeteren. Als geheel inderdaad beter dan Frankrijk, al heeft Mbappe natuurlijk gewoon een toptoernooi gespeeld.quote:Op maandag 20 juli 2026 17:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frankrijk heeft een prima WK gespeeld, maar Spanje was als team gewoon beter. En ja, ze hadden in het begin niet zo veel zin in die troostfinale, dat snap ik op zich ook wel.
Passie!!quote:Op maandag 20 juli 2026 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat het allemaal een complot is en Messi blablabla dat geloof ik allemaal wel maar hoe meer filmpjes ik zie van de wedstrijd en afloop hoe meer mijn woede weer opborrelt. Wat een enorme klootzakken.
Tegen Nederland , opzettelijk handsquote:Op maandag 20 juli 2026 17:02 schreef kalinhos het volgende:
[..]
In welke pot had Messi rood moeten krijgen in 2022 dan?
Hier in 2026 tegen Algerije akkoord maar 2022?
Want hands is altijd geel?quote:Op maandag 20 juli 2026 18:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tegen Nederland , opzettelijk hands
Opzettelijk hands op zichzelf wel.quote:
En als de bal over de zijlijn gaat is het een inworp.quote:
Nou, met een blauw wit shirt aan wel…quote:Op maandag 20 juli 2026 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
Mag je de bal ter hoogte van de middenlijn niet in je handen pakken joh?
Bedankt voor de uitleg. Nu snap ik maxi-mus zijn post.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, met een blauw wit shirt aan wel…
Mwah, vervang Messi met de "topvoetballers" en je hebt misschien een punt. Had Ronaldo niet geschorst moeten zijn tijdens de eerste twee poule wedstrijden? Had Olise geen rood moeten hebben tegen Spanje? Had Yamal geen geel moeten krijgen voor zijn overtreding op Mbappe? Is Nederland soms een beetje rancuneus jegens Messi alleen?quote:Op maandag 20 juli 2026 18:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Opzettelijk hands op zichzelf wel.
Hoe dan ook: het is meer dan duidelijk dat Messi met veel meer wegkomt dan de meeste voetballers en gisteren was het gewoon lachwekkend wat de scheids allemaal in het voordeel van Argentinië besloot.
Mwah, ik heb als voetballer meermaals hands gemaakt (puur uit onkunde) maar geel kreeg ik nooit.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En als de bal over de zijlijn gaat is het een inworp.
Voor meer tips over de spelregels mag je mij gerust mentionen.
En daar wordt niet altijd geel voor gegeven. Maar ik snap dat je voetbalkennis enigszins beperkt is als je alleen interlands volgt.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit was overduidelijk opzettelijk hands
Dat kan elke mongool. Als je dit geen geel vindt heb je er bijzonder weinig van opgestoken in ieder geval.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:47 schreef Durmada het volgende:
Daarnaast mijn spelregelbewijs met vlag en wimpel gehaald, dus bespaar je de moeite.
Ik volg niet alleen interlands, ook de Nederlands competitie waar hands ook een discussiepunt isquote:Op maandag 20 juli 2026 18:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
En daar wordt niet altijd geel voor gegeven. Maar ik snap dat je voetbalkennis enigszins beperkt is als je alleen interlands volgt.
De post die je aanhaalde had het over bewust hands en niet "hij raakte de bal met zijn arm"quote:Op maandag 20 juli 2026 18:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Mwah, ik heb als voetballer meermaals hands gemaakt (puur uit onkunde) maar geel kreeg ik nooit.
Daarnaast mijn spelregelbewijs met vlag en wimpel gehaald, dus bespaar je de moeite.
Ik steun je liever in de strijd tegen het eeuwige cynisme in de wielertopics.
Mwah, ik zie dat toch anders. En blijf zo respectvol om een ander geen mongool te noemen. Misschien is een spelregelbewijs inderdaad niet ideaal, maar wat aardiger met elkaar omgaan noodzakelijker.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan elke mongool. Als je dit geen geel vindt heb je er bijzonder weinig van opgestoken in ieder geval.
Alright! Dat maakt deze discussie al wat interessanter. Welke discussiepunten komen je nu te boven?quote:Op maandag 20 juli 2026 18:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik volg niet alleen interlands, ook de Nederlands competitie waar hands ook een discussiepunt is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |