Dat viel wel mee toch? Ook nog prima kansen gehad, met onder ander die buitenspel goal.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:20 schreef OmniRocket het volgende:
Wel weer typisch deze wedstrijd dat een team na 1-0 ineens achteruit gaat lopen.
Dat klopt wel, misschien was het meer het ingraven van Argentinië deze wedstrijd dan. Na de 1-0 moesten ze wel komen waardoor er ook kansen kwamen.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat viel wel mee toch? Ook nog prima kansen gehad, met onder ander die buitenspel goal.
Ik vind Paredes erger nu.quote:
Omdat Messi stopt zie ik momenteel niet welk Zuid-Amerikaans land er over 4 jaar zou kunnen winnen.quote:
Brazilië heeft toch vrijwel altijd een constante stroom aan grote nieuwe voetbaltalenten. Die zou ik nooit uitsluiten, zeker met een goede coach aan het roer.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Omdat Messi stopt zie ik momenteel niet welk Zuid-Amerikaans land er over 4 jaar zou kunnen winnen.
Dit en het algehele gedrag van dit team maakt wel dat het echt met afstand het meest walgelijke team is dat ooit op een WK heeft gestaan. Er waren in het verleden wel meer ploegen die het bloed onder je nagels vandaan konden halen, maar nooit met het onrespectvolle gedrag ervoor en erna als de wedstrijd gespeeld is.quote:Op maandag 20 juli 2026 08:52 schreef TLC het volgende:
Bij de prijsuitreiking met de rug naar je tegenstander staan
![]()
Haha wat een stel intens trieste mensen zijn het toch ook. Ze mogen al blij zijn dat ze mede dankzij een uiterst gunstige loting en allerlei mazzeltjes in de finale staan. Dan wordt je in die finale compleet weg gespeeld door Spanje en maakt geen moment aanspraak op de overwinning. Vervolgens toon je je dan ook nog zo'n slechte verliezer..quote:
Dat was echt zielig ja, gelukkig kreeg Cucurella geen rode kaart.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit en het algehele gedrag van dit team maakt wel dat het echt met afstand het meest walgelijke team is dat ooit op een WK heeft gestaan. Er waren in het verleden wel meer ploegen die het bloed onder je nagels vandaan konden halen, maar nooit met het onrespectvolle gedrag ervoor en erna als de wedstrijd gespeeld is.
Messi mag een grote voeballer zijn geweest qua talent, maar qua persoonlijkheid en mens vind ik het echt een miezerig stuk vreten. Ik weet niet of iemand nog dat filmpje heeft dat ie Cucurella een rode kaart probeert aan te naaien omdat ie een fractie wat zegt met zijn hand voor zijn mond. Dan ben je echt een hele kleine speler.
Kunnen we Maxima nog onterven?quote:Op maandag 20 juli 2026 11:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Haha wat een stel intens trieste mensen zijn het toch ook. Ze mogen al blij zijn dat ze mede dankzij een uiterst gunstige loting en allerlei mazzeltjes in de finale staan. Dan wordt je in die finale compleet weg gespeeld door Spanje en maakt geen moment aanspraak op de overwinning. Vervolgens toon je je dan ook nog zo'n slechte verliezer..
Ik neem aan dat zij zich ook wel kapot schaamt, normaal gooien ze er nog wel eens wat uit tijdens zo'n toernooi qua leuke reactie. Maar het bleef dit keer ijzingwekkend stilquote:Op maandag 20 juli 2026 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kunnen we Maxima nog onterven?
Ja misschien, maar welk buitenspelmoment van Williams was dat dan? Of gaat het over de goal van Williams waarbij zogenaamd een overtreding werd gemaakt door Spanje?quote:
Mwoa, niet alleen in zijn nadagen hoor. Is eigenlijk altijd al een vieze gluiperd geweest. Paste wat dat betreft prima in het Nationale houthakkers elftal van Argentinië. Heeft 1 WK cadeau gekregen van de FIFA en ze hebben het een 2e keer geprobeerd. Maar dat is infantilo niet gelukt.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n enorme zuiger werd in zijn nadagen, dat haalt de glans er wel een beetje af
Wat vond jij het schandaal in 2022?quote:Op maandag 20 juli 2026 11:40 schreef RamboDirk het volgende:
Heeft Argentinie ooit wel eens een cup gewonnen zonder dat er een schandaal aan kleeft? Blinkt niet bepaalt uit in morele grandeur dat land.
Messi die zonder consequenties een vangbal mag maken vond ik wel echt megaschrijnend om te zien toen. Dat was echt bizar.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vond jij het schandaal in 2022?
Tsja, de scheids geeft geen gele kaart aan de vedette, gras is groen. (En het was de eerste gele kaart, dus welicht dat ie zich daarna anders gedraagt)quote:Op maandag 20 juli 2026 11:48 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Messi die zonder consequenties een vangbal mag maken vond ik wel echt megaschrijnend om te zien toen. Dat was echt bizar.
Argentinie die 6 dubieuze penalties kregen in dat toernooi, Messi die geen rood kreeg, het wanstaltige gedrag het gehele toernooi van de Argentijnse spelers wat niet bestraft werd. etc. etc. Een schandaal kampioen in een van meest corrupte WK's ooit. Qatarquote:Op maandag 20 juli 2026 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vond jij het schandaal in 2022?
En dat na zo'n wedstrijd maakt deze actie echt stuitendquote:
In zijn Barcelona-tijd vond ik het nog wel een sympathiek persoon. Toen was hij nog redelijk bescheiden en werd Ronaldo vooral als arrogant gezien.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit en het algehele gedrag van dit team maakt wel dat het echt met afstand het meest walgelijke team is dat ooit op een WK heeft gestaan. Er waren in het verleden wel meer ploegen die het bloed onder je nagels vandaan konden halen, maar nooit met het onrespectvolle gedrag ervoor en erna als de wedstrijd gespeeld is.
Messi mag een grote voeballer zijn geweest qua talent, maar qua persoonlijkheid en mens vind ik het echt een miezerig stuk vreten. Ik weet niet of iemand nog dat filmpje heeft dat ie Cucurella een rode kaart probeert aan te naaien omdat ie een fractie wat zegt met zijn hand voor zijn mond. Dan ben je echt een hele kleine speler.
Infantilo en Infantino naast elkaarquote:
quote:Op maandag 20 juli 2026 11:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat was echt zielig ja, gelukkig kreeg Cucurella geen rode kaart.
De regel is trouwens wel prima, wat Cucurella doet is niet slim. Tegenstanders zullen vaak proberen je een oor aan te naaien, zeker dit zielige Argentinië. Maar om racisme te voorkomen is het een prima regel.
Het had daarentegen wel leuk geweest als 24 rood had gekregen hiervoorquote:Op maandag 20 juli 2026 12:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[ x ]
Hij sprak geeneens achter zijn hand hoor.
Echt ontzettend leuk.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het had daarentegen wel leuk geweest als 24 rood had gekregen hiervoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |