Awwquote:Op maandag 20 juli 2026 01:05 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Hier ook vlak na de wedstrijd. Ik ging net de hond uitlaten allemaal knallen de hond dook weer van links naar rechts uit angst
Ook daarna volgt er weer een zwart gatquote:Op maandag 20 juli 2026 01:16 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Over 4 jaar kun je 6 weken kijken met 64 landen.
Sweet Child o' Minequote:
Was ook niet ok.quote:Op maandag 20 juli 2026 01:03 schreef alopio het volgende:
Paredes schijnt toch rood te hebben gehad na die actie na het laatste fluitsignaal
Eigenlijk gewoon dat we het maar over ons heen lieten komen. Geen agressie, geen passie, geen statement overtreding om wat pit in de matches te krijgen.quote:
We Komen Tot de Achtste / Zestiende finale en winnen de Fair Play cupquote:
Argentinië krijgt alleen rood na de wedstrijdquote:Op maandag 20 juli 2026 01:03 schreef alopio het volgende:
Paredes schijnt toch rood te hebben gehad na die actie na het laatste fluitsignaal
Ideale schoonzoon-award.quote:Op maandag 20 juli 2026 02:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon dat we het maar over ons heen lieten komen. Geen agressie, geen passie, geen statement overtreding om wat pit in de matches te krijgen.
Messi zo lang mogelijk in het toernooi houden om zo interesse en reclameinkomsten te maximaliseren.quote:Op maandag 20 juli 2026 07:44 schreef Parafernalia het volgende:
Ik zou niet weten hoe en waarom de Fifa Argentinië zou willen bevoordelen.
Maar ja. Het lijkt er in elk geval wel op
Heb je aan vieze tantes huiswerk maken piano les BLEHquote:
Vermoedelijk doet de FIFA dat ook niet, maar drukken ze de scheidsrechters wel op het hart dat de grote spelers en grote landen een beetje beschermd moeten worden. Omdat Messi een van de grootste sterren is, Argentinië erg vies speelt en alleen maar kleine tegenstanders heeft gehad tot de halve finales, hebben ze daar voordeel van gehad.quote:Op maandag 20 juli 2026 07:44 schreef Parafernalia het volgende:
Ik zou niet weten hoe en waarom de Fifa Argentinië zou willen bevoordelen.
Maar ja. Het lijkt er in elk geval wel op
Je bedoelt Monsterratquote:Op maandag 20 juli 2026 00:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die kale heeft zijn stemmen uit Afrika, Azie en Midden-Amerika alweer binnen, vieze rat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |