Ik zie nu pas dat die Argentijn ook rugnummer 24 draagt. Dat had inderdaad leuk geweest.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het had daarentegen wel leuk geweest als 24 rood had gekregen hiervoor
Die was ik alweer helemaal vergetenquote:Op maandag 20 juli 2026 11:48 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Messi die zonder consequenties een vangbal mag maken vond ik wel echt megaschrijnend om te zien toen. Dat was echt bizar.
Die zijn er niet aangezien dat een vooraf opgenomen filmpje was, althans dat meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:23 schreef Makamba_ het volgende:
Zijn er eigenlijk beelden van Ronaldo en Ronaldinho die Madonna het veld op rijden? Kan geen goede video vinden.
Oh haha, was me helemaal niet opgevallen dat Cucurella ook 24 draagt. Ik bedoelde idd die Argentijn die daadwerkelijk z'n mond afdekt in een confrontatie met een tegenstander.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat die Argentijn ook rugnummer 24 draagt. Dat had inderdaad leuk geweest.
Het zit je diep he?quote:Op maandag 20 juli 2026 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Messi komt gewoon overal mee weg op die WK's, krijgt zelden tot nooit een kaart. Fraud arbitrage.
Ken geen mensonterendere speler dan racist Enzo Fernandez, alles is naar aan die man. Spijtig dat hij stiekem best een goede voetballer is.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Oh haha, was me helemaal niet opgevallen dat Cucurella ook 24 draagt. Ik bedoelde idd die Argentijn die daadwerkelijk z'n mond afdekt in een confrontatie met een tegenstander.
Later wel karma aangezien Enzo Fernandez (24) er alsnog afging
Toch leuk voor al die spelers van Real Madrid in het team!quote:Op maandag 20 juli 2026 14:58 schreef chufi het volgende:
Spanje is weer thuis .... Vanavond groot feest in Madrid met vele artiesten ..
quote:Op maandag 20 juli 2026 16:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ro3 beste speler wk, terwijl pe3 de hele tijd op de bank zat
quote:
Spanje is een ploeg die totaalvoetbal speelt, op balbezit speelt, maar wél in staat is om op resultaat te spelen, in tegenstelling tot Nederland. We zijn vaak genoeg de betere ploeg geweest (dit WK niet overigens), maar het ging te vaak om mooi aanvallend voetbal in plaats van het resultaat.quote:Op maandag 20 juli 2026 16:15 schreef PzKpfw het volgende:
Eigenlijk ontbrak het aan Spanje dit toernooi wel een beetje aan scorend vermogen. Kwamen toch vaak moeizaam aan doelpunten. Stel je voor dat ze ook nog een echte wereldspits a la Kane/Mbappe/Haaland in de gelederen hadden.
Hoe beoordeel je de prestatie van Frankrijk?quote:Op maandag 20 juli 2026 16:31 schreef Shreyas het volgende:
Zelden een WK finale meegemaakt waarin één ploeg zo ongelofelijk veel beter en dominanter was dan de andere ploeg.
Argentinië had ook nog eens al het geluk mee, goal Spanje onterecht afgekeurd, Paredes ontsnapte aan tweede geel (de helft van de scheidsrechters had hem gewoon gegeven), de 2-0 ook afgekeurd door een bijna getruct beeld waardoor Torres net buitenspel staat.
Maar ondanks al deze tegenslagen gaf Spanje geen krimp en haast vernederend speelden ze de wedstrijd zakelijk uit. Het niveauverschil was echt enorm en Argentinië moet zich kapot schamen dat ze met deze topspelers zo een wanprestatie hebben geleverd.
Spanje natuurlijk terecht wereldkampioen.
Dat het allemaal een complot is en Messi blablabla dat geloof ik allemaal wel maar hoe meer filmpjes ik zie van de wedstrijd en afloop hoe meer mijn woede weer opborrelt. Wat een enorme klootzakken.quote:
Dat was sarcasme omdat een NOS-kneus hem af liep te zeiken na een slechte passquote:
quote:Op maandag 20 juli 2026 16:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat was sarcasme omdat een NOS-kneus hem af liep te zeiken na een slechte pass
En dat weet @:maxi-mus ook
In welke pot had Messi rood moeten krijgen in 2022 dan?quote:Op maandag 20 juli 2026 11:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Argentinie die 6 dubieuze penalties kregen in dat toernooi, Messi die geen rood kreeg, het wanstaltige gedrag het gehele toernooi van de Argentijnse spelers wat niet bestraft werd. etc. etc. Een schandaal kampioen in een van meest corrupte WK's ooit. Qatar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |