Only team not to have a single VAR intervention against them is wel een statistiek die ik durf te betwijfelen.quote:Op maandag 20 juli 2026 01:47 schreef Gretzl het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa ZO’N EPISCHE gerechtigheid!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Meest terechte wereldkampioen ook in alle edities, dit geweldige Spaanse elftal
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Frankrijk heeft een prima WK gespeeld, maar Spanje was als team gewoon beter. En ja, ze hadden in het begin niet zo veel zin in die troostfinale, dat snap ik op zich ook wel.quote:Op maandag 20 juli 2026 16:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe beoordeel je de prestatie van Frankrijk?
De overduidelijke handsbal?quote:Op maandag 20 juli 2026 17:02 schreef kalinhos het volgende:
[..]
In welke pot had Messi rood moeten krijgen in 2022 dan?
Hier in 2026 tegen Algerije akkoord maar 2022?
Op dat moment had hij nog geen geel. Die kreeg die in de verlenging voor praten - die hadtie dan nooit gekregen natuurlijk.quote:
Spanje 1 tegengoal op 8 wedstrijden, zie dat nog maar eens te verbeteren. Als geheel inderdaad beter dan Frankrijk, al heeft Mbappe natuurlijk gewoon een toptoernooi gespeeld.quote:Op maandag 20 juli 2026 17:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frankrijk heeft een prima WK gespeeld, maar Spanje was als team gewoon beter. En ja, ze hadden in het begin niet zo veel zin in die troostfinale, dat snap ik op zich ook wel.
Passie!!quote:Op maandag 20 juli 2026 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat het allemaal een complot is en Messi blablabla dat geloof ik allemaal wel maar hoe meer filmpjes ik zie van de wedstrijd en afloop hoe meer mijn woede weer opborrelt. Wat een enorme klootzakken.
Tegen Nederland , opzettelijk handsquote:Op maandag 20 juli 2026 17:02 schreef kalinhos het volgende:
[..]
In welke pot had Messi rood moeten krijgen in 2022 dan?
Hier in 2026 tegen Algerije akkoord maar 2022?
Want hands is altijd geel?quote:Op maandag 20 juli 2026 18:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tegen Nederland , opzettelijk hands
Opzettelijk hands op zichzelf wel.quote:
En als de bal over de zijlijn gaat is het een inworp.quote:
Nou, met een blauw wit shirt aan wel…quote:Op maandag 20 juli 2026 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
Mag je de bal ter hoogte van de middenlijn niet in je handen pakken joh?
Bedankt voor de uitleg. Nu snap ik maxi-mus zijn post.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, met een blauw wit shirt aan wel…
Mwah, vervang Messi met de "topvoetballers" en je hebt misschien een punt. Had Ronaldo niet geschorst moeten zijn tijdens de eerste twee poule wedstrijden? Had Olise geen rood moeten hebben tegen Spanje? Had Yamal geen geel moeten krijgen voor zijn overtreding op Mbappe? Is Nederland soms een beetje rancuneus jegens Messi alleen?quote:Op maandag 20 juli 2026 18:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Opzettelijk hands op zichzelf wel.
Hoe dan ook: het is meer dan duidelijk dat Messi met veel meer wegkomt dan de meeste voetballers en gisteren was het gewoon lachwekkend wat de scheids allemaal in het voordeel van Argentinië besloot.
Mwah, ik heb als voetballer meermaals hands gemaakt (puur uit onkunde) maar geel kreeg ik nooit.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En als de bal over de zijlijn gaat is het een inworp.
Voor meer tips over de spelregels mag je mij gerust mentionen.
En daar wordt niet altijd geel voor gegeven. Maar ik snap dat je voetbalkennis enigszins beperkt is als je alleen interlands volgt.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit was overduidelijk opzettelijk hands
Dat kan elke mongool. Als je dit geen geel vindt heb je er bijzonder weinig van opgestoken in ieder geval.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:47 schreef Durmada het volgende:
Daarnaast mijn spelregelbewijs met vlag en wimpel gehaald, dus bespaar je de moeite.
Ik volg niet alleen interlands, ook de Nederlands competitie waar hands ook een discussiepunt isquote:Op maandag 20 juli 2026 18:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
En daar wordt niet altijd geel voor gegeven. Maar ik snap dat je voetbalkennis enigszins beperkt is als je alleen interlands volgt.
De post die je aanhaalde had het over bewust hands en niet "hij raakte de bal met zijn arm"quote:Op maandag 20 juli 2026 18:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Mwah, ik heb als voetballer meermaals hands gemaakt (puur uit onkunde) maar geel kreeg ik nooit.
Daarnaast mijn spelregelbewijs met vlag en wimpel gehaald, dus bespaar je de moeite.
Ik steun je liever in de strijd tegen het eeuwige cynisme in de wielertopics.
Mwah, ik zie dat toch anders. En blijf zo respectvol om een ander geen mongool te noemen. Misschien is een spelregelbewijs inderdaad niet ideaal, maar wat aardiger met elkaar omgaan noodzakelijker.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan elke mongool. Als je dit geen geel vindt heb je er bijzonder weinig van opgestoken in ieder geval.
Alright! Dat maakt deze discussie al wat interessanter. Welke discussiepunten komen je nu te boven?quote:Op maandag 20 juli 2026 18:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik volg niet alleen interlands, ook de Nederlands competitie waar hands ook een discussiepunt is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |