Ik heb hem gister op hij is echt superlekker man, geniet ervan!quote:
Oh.. helaas maandag meeste volendammers dicht..quote:Op zondag 19 juli 2026 21:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb hem gister op hij is echt superlekker man, geniet ervan!
Moddervet maar niet te.
Dinsdag issie ook nog lekker hoorquote:Op zondag 19 juli 2026 22:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Oh.. helaas maandag meeste volendammers dicht..
Mag het hopenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:01 schreef GerryDV het volgende:
Krijgen we via NPO die halftime show te zien?
Glorie vergaat niet.quote:
Ik was very into madonna ( kom uit 79 :-)quote:Op zondag 19 juli 2026 22:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Glorie vergaat niet.
Zelfs een oude taart als Madonna is beter genietbaar dan zo'n slappe pot voetbal.
Grote belangen, ja ja.
Ik ben 2x naar een concert geweest, 1987 en 1990.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik was very into madonna ( kom uit 79 :-)
Dat dus. ze had kunnen stoppen op 50quote:Op zondag 19 juli 2026 22:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben 2x naar een concert geweest, 1987 en 1990.
Ze behoorde tot mijn favoriete feelgood artiesten.
Wel jammer dat ze het niet aandurfde naturel oud te worden.
Dat niet persé; van mij mag iedereen in de kunsten doorgaan tot hij/zij er zelf klaar mee denkt te zijn.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat dus. ze had kunnen stoppen op 50
Sorry ik bedoelde met stoppen met jong proberen te blijven idd.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat niet persé; van mij mag iedereen in de kunsten doorgaan tot hij/zij er zelf klaar mee denkt te zijn.
Ik kan dan zelf wel beslissen of ik het goed blijf vinden of niet.
Maar haar uiterlijk heeft ze bewust laten verminken en dat spijt me.
Ik had haar lieven zien uitgroeien tot een echte natuurlijke Italiaanse momma die toch nog jarretels bleef dragen.
Hij heeft echt mooie nummers maar wie doet dat op een half time show? lol.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:10 schreef MichaelScott het volgende:
Even een slaapliedje zingen om 10 uur 's avonds
Gwen stefani nog zo een.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat niet persé; van mij mag iedereen in de kunsten doorgaan tot hij/zij er zelf klaar mee denkt te zijn.
Ik kan dan zelf wel beslissen of ik het goed blijf vinden of niet.
Maar haar uiterlijk heeft ze bewust laten verminken en dat vind ik spijtig.
Ik had haar liever zien uitgroeien tot een echte natuurlijke Italiaanse momma die toch nog jarretels bleef dragen.
Het hoort bij de tijd.quote:
uiteraard.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:12 schreef Ole het volgende:
Het komt bij mij niet over. Allemaal playback?
Uiteraard.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:12 schreef Ole het volgende:
Het komt bij mij niet over. Allemaal playback?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |