Morgen kunnen ze het ook nog wel opbrengen denk ikquote:Op zondag 19 juli 2026 13:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is na vandaag dan weer wel voorbij
Ze hadden denk je een Max Hauke op het oog?quote:Op zondag 19 juli 2026 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien hadden ze ernstige en specifieke verdenking.
"Tenzij de renner een testvenster van zestig (60) minuten heeft opgegeven tussen 23.00 uur en 06.00 uur, of uitdrukkelijk heeft ingestemd met een controle tijdens die periode, zal de UCI geen dopingcontrole uitvoeren tussen die uren, tenzij zij beschikt over een ernstige en specifieke verdenking dat de renner zich met doping bezighoudt."quote:Op zondag 19 juli 2026 13:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Worden we hier voorgelogen door Sporza?
Dit roept wel op tot Seixas complotten.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:28 schreef kilon het volgende:
[..]
"Tenzij de renner een testvenster van zestig (60) minuten heeft opgegeven tussen 23.00 uur en 06.00 uur, of uitdrukkelijk heeft ingestemd met een controle tijdens die periode, zal de UCI geen dopingcontrole uitvoeren tussen die uren, tenzij zij beschikt over een ernstige en specifieke verdenking dat de renner zich met doping bezighoudt."
Woensdag willen ze er juist voor gaanquote:Op zondag 19 juli 2026 13:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is na vandaag dan weer wel voorbij
Dan is het de vraag waarom ze er door zakken.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:33 schreef Faraday01 het volgende:
Maar stel je voor dat Pogacar en Vingegaard er vandaag door zakken. Dan heb je wel een enorme rel.
Waarschijnlijk teken je er als deelnemer aan een koers voor dat je in die uren getest kunt worden.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Worden we hier voorgelogen door Sporza?
Raar hoor, waarom niet gewoon om 07:00 ofzo?quote:Op zondag 19 juli 2026 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)ers-kans-in-de-alpen
Alles voor een eerlijke sportquote:Op zondag 19 juli 2026 13:33 schreef Faraday01 het volgende:
Maar stel je voor dat Pogacar en Vingegaard er vandaag door zakken. Dan heb je wel een enorme rel.
Ik kan absoluut niet tegen dat iets te hoge geschreeuw. Of het nou is om te melden dat ze door het stadje Mijoux rijden, dat Affini een bidon ophaalt of dat Vingegaard Pogacar lost, het is allemaal op standje fantastisch.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:35 schreef AllesKaputt het volgende:
Minstens de helft van de zendtijd van Sebas op de motor gaat over Sebas op de motor. Hier valt nog wel wat te kaasschaven, @:XanderVanDerW
Waarschijnlijk zit hij de hele dag in de herrie, dan krijg je dat vanzelf.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet tegen dat iets te hoge geschreeuw. Of het nou is om te melden dat ze door het stadje Mijoux rijden, dat Affini een bidon ophaalt of dat Vingegaard Pogacar lost, het is allemaal op standje fantastisch.
Ik snap dat hij over het lawaai moetquote:Op zondag 19 juli 2026 13:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet tegen dat iets te hoge geschreeuw. Of het nou is om te melden dat ze door het stadje Mijoux rijden, dat Affini een bidon ophaalt of dat Vingegaard Pogacar lost, het is allemaal op standje fantastisch.
Als je bijvoorbeeld microdosissen EPO naar binnen gooit is dat 's morgens waarschijnlijk al niet meer traceerbaar.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Raar hoor, waarom niet gewoon om 07:00 ofzo?
Als ze vermoeden dat zoiets speelt, gaan ze binnenkort ook andere toppers in de nacht testen neem ik aan.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld microdosissen EPO naar binnen gooit is dat 's morgens waarschijnlijk al niet meer traceerbaar.
Toen Radio Tour nog rullevant was (toen de tv-uitzendingen pas later in de middag begonnen) was dat veel minder.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit hij de hele dag in de herrie, dan krijg je dat vanzelf.
Hij klinkt als een slechte André van Duin imitator.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt best wat toevoegen, zeker voor mensen die alleen de radio hebben. Alleen dat gebeurt zelden.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik snap dat hij over het lawaai moet
schreeuwen met nog een helm op ook maar het voegt gewoon echt helemaal niks toe.
Zie je de renners? Ja ik zie de renners rijden!
Dat gebeurt hem ongeveer 12x per uitzending, geloof ikquote:Op zondag 19 juli 2026 13:52 schreef TLC het volgende:
Jeroen zei per ongeluk Karsten tegen Bobbie hihihi
Gisteren de fout maken door je lead-out niet te volgen en vandaag dat kunstje herhalen!quote:
Kom op, midden in de nacht is idioot.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Testen is belangrijk, maar alleen als het mij uitkomt
Als het daadwerkelijk je doel is om vals spel tegen te gaan zouden ze dat juist vaker moeten doen.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom op, midden in de nacht is idioot.
Maar is er een middel dat je 's nachts wel oppikt en 's ochtends vroeg om 06:30 niet?quote:Op zondag 19 juli 2026 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk je doel is om vals spel tegen te gaan zouden ze dat juist vaker moeten doen.
Jij hebt nog nooit gehoord van het concept microdosering?quote:Op zondag 19 juli 2026 14:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar is er een middel dat je 's nachts wel oppikt en 's ochtends vroeg om 06:30 niet?
Dan hadden er twee bovenaan gestaan die niet of nauwelijks aan de tussensprints meedoen.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zonder tussensprints had Mads in ieder geval niet in het groen gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |