dan zie je dat ze gigantisch tekort komen op de aandrijflijn van Mercedesquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:13 schreef ZaZoe het volgende:
GeMAXimaliseerd dit,.. meer zat er niet in
Dan heeft hij nooit de reacties onder Frontpage-artikelen over de F1 gelezenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
Antonelli wist niet dat Verstappen en Norris half Belgisch zijn
Dat is een belediging voor Bottas die tenminste nog een kleurrijk figuur isquote:
had toch liever gezien dat Hadjar er twee of drie meter verder voor reedquote:
Aan de toeren te horen had hij er geen last van toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
had toch liever gezien dat Hadjar er twee of drie meter verder voor reed
Kan PSM mentaal beter hebben, daarom.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Aan de toeren te horen had hij er geen last van toch?
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/DZSqQIgj1JW/?igsh=dHpwcXM5em9kbnZl
Wat Naomi zei klopte ook nietquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
Antonelli wist niet dat Verstappen en Norris half Belgisch zijn
Wanneer kunnen we komen?quote:
Die zegt wel meer wat niet kloptquote:
Racedag in Zandvoort.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we komen?
Nouja, het was ook niet fout, maar onvolledigquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zegt wel meer wat niet klopt
Wie stonden er dan nog meer naast hem bij het interview?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het was ook niet fout, maar onvolledig
Ze zei dat Kimi naast 2 halve Belgen stond, maar het waren er 3
Naomi zelfquote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wie stonden er dan nog meer naast hem bij het interview?
Op vrijdag staan de motoren meestal nooit vol open. Vandaar een vertekend beeld.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:28 schreef quo_ het volgende:
Volgens mij speelt Verstappen een spelletje. Bij Red Bull de druk er vol op houden en als bijvangst Russel even lekker opnaaien.
„Het was dat Isack Hadjar mij hielp, anders zou ik niet hier staan. Anders zou het P6 ofzo zijn”, zo zei de Red Bull-coureur direct na de kwalificatie.
Hij leegt naar mijn idee overdreven veel nadruk op de tow van Hadjar, hij zat er immers het hele weekend al lekker bij van voren.
Nou ja, het hoeft maar iets meer dan twee tienden op te leveren natuurlijk. Maar hij was ook al sterk in sector twee zonder tow.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:28 schreef quo_ het volgende:
Volgens mij speelt Verstappen een spelletje. Bij Red Bull de druk er vol op houden en als bijvangst Russel even lekker opnaaien.
„Het was dat Isack Hadjar mij hielp, anders zou ik niet hier staan. Anders zou het P6 ofzo zijn”, zo zei de Red Bull-coureur direct na de kwalificatie.
Hij leegt naar mijn idee overdreven veel nadruk op de tow van Hadjar, hij zat er immers het hele weekend al lekker bij van voren.
PSM?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan PSM mentaal beter hebben, daarom.
De manier waarop Ferrari het doet is makkelijker dan wat RBR doet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Blijft opmerkelijk dat een hightech bedrijf, zoals Redbull is, die macarena-vleugel niet betrouwbaar kon laten werken. Op het eerste gezicht toch een factor miljoen maal makkelijker dan bijna al het andere dat aan een F1 auto zit.
De vleugel is waarschijnlijk volgende week weer terug. Ze lijken het probleem gevonden te hebben en zijn bezig met een fix.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Blijft opmerkelijk dat een hightech bedrijf, zoals Redbull is, die macarena-vleugel niet betrouwbaar kon laten werken. Op het eerste gezicht toch een factor miljoen maal makkelijker dan bijna al het andere dat aan een F1 auto zit.
Ik voelde hersencellen sterven tijdens het kijken van deze video.quote:
Max is creatief met woordenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voelde hersencellen sterven tijdens het kijken van deze video.
Ik ben niet gemaakt voor hersenrot.
Yep, dat was echt belachelijk, ook vanuit de organisatie, wij hebben daar dus 3,5 uur gestaan.quote:Op zondag 19 juli 2026 09:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.nieuwsblad.be(...)raken/158917156.html typisch waals
Dus je wil niet dat mensen over je perceel gaan, dus blokkeer je maar de openbare weg zodat je perceel de enige logische uitweg is?quote:Op zondag 19 juli 2026 09:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.nieuwsblad.be(...)raken/158917156.html typisch waals
Ellendige kutwagens. Pijnlijk duidelijk zo onboard.quote:
Ik bespeur een lichte vorm van teleurstellingquote:Op zondag 19 juli 2026 14:14 schreef vosss het volgende:
En gelukkig voor de half achterlijken onder ons hebben ze de kmteller weggelaten, want anders zag een halve blinde nog dat dit niet om aan te gluren is.
F1 is echt de nek omgedraaid met die neppe accutroep. Stop dat lekker in je straatauto's of in de Formule E. Dit heeft niets te zoeken in de F1. Dat ze de slogan "The Pinnacle of Motorsports" maar wegflikkeren, want dit heeft verdomd weinig nog met racen te maken.
Wanneer de topsnelheid in S1 voor Eau Rouge wordt bereikt, weet je dat er onzin gaande is.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:14 schreef vosss het volgende:
En gelukkig voor de half achterlijken onder ons hebben ze de kmteller weggelaten, want anders zag een halve blinde nog dat dit niet om aan te gluren is.
F1 is echt de nek omgedraaid met die neppe accutroep. Stop dat lekker in je straatauto's of in de Formule E. Dit heeft niets te zoeken in de F1. Dat ze de slogan "The Pinnacle of Motorsports" maar wegflikkeren, want dit heeft verdomd weinig nog met racen te maken.
Dat was vorig jaar al bekend.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:29 schreef vosss het volgende:
Hoor ik nu dat Spa om en om gaat vanaf dit jaar?
Ok de sport is echt kapot.
Ze gaan ook weer terug naar V8 en pure verbrandingsmotor setups dus misschien gewoon even afwachten?quote:Op zondag 19 juli 2026 14:29 schreef vosss het volgende:
Ja maar dat duurt nog lang toch?quote:Op zondag 19 juli 2026 14:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze gaan ook weer terug naar V8 en pure verbrandingsmotor setups dus misschien gewoon even afwachten?
F1 kost de organisator van Spa geld en dit scheelt sponsors jagen.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:29 schreef vosss het volgende:
quote:
quote:
Nou nou.quote:
Offtopic geneuzel in de spoiler.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:43 schreef wdn het volgende:
[..]
F1 kost geld.
Maar er is meer op Spa dan F1. Ik kan de 24h aanraden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Deze sport is echt dood inderdaad, vrijwel elke nieuwe beslissing is een stap in de verkeerde richting.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:29 schreef vosss het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 juli 2026 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
Je zou maar week in week uit op je werk naar zulke zware accenten moeten luisteren, kost dubbel zoveel energie. Dan moet je wel 50M per jaar verdienen om het goed te maken.
Het is toch dududuquote:
quote:Op zondag 19 juli 2026 14:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Offtopic geneuzel in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Waar?quote:Op zondag 19 juli 2026 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Regen des doods in de omgeving.
Dus gedraag je maar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |