Wanneer kunnen we komen?quote:
Die zegt wel meer wat niet kloptquote:
Racedag in Zandvoort.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we komen?
Nouja, het was ook niet fout, maar onvolledigquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zegt wel meer wat niet klopt
Wie stonden er dan nog meer naast hem bij het interview?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het was ook niet fout, maar onvolledig
Ze zei dat Kimi naast 2 halve Belgen stond, maar het waren er 3
Naomi zelfquote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wie stonden er dan nog meer naast hem bij het interview?
Op vrijdag staan de motoren meestal nooit vol open. Vandaar een vertekend beeld.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:28 schreef quo_ het volgende:
Volgens mij speelt Verstappen een spelletje. Bij Red Bull de druk er vol op houden en als bijvangst Russel even lekker opnaaien.
„Het was dat Isack Hadjar mij hielp, anders zou ik niet hier staan. Anders zou het P6 ofzo zijn”, zo zei de Red Bull-coureur direct na de kwalificatie.
Hij leegt naar mijn idee overdreven veel nadruk op de tow van Hadjar, hij zat er immers het hele weekend al lekker bij van voren.
Nou ja, het hoeft maar iets meer dan twee tienden op te leveren natuurlijk. Maar hij was ook al sterk in sector twee zonder tow.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:28 schreef quo_ het volgende:
Volgens mij speelt Verstappen een spelletje. Bij Red Bull de druk er vol op houden en als bijvangst Russel even lekker opnaaien.
„Het was dat Isack Hadjar mij hielp, anders zou ik niet hier staan. Anders zou het P6 ofzo zijn”, zo zei de Red Bull-coureur direct na de kwalificatie.
Hij leegt naar mijn idee overdreven veel nadruk op de tow van Hadjar, hij zat er immers het hele weekend al lekker bij van voren.
PSM?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan PSM mentaal beter hebben, daarom.
De manier waarop Ferrari het doet is makkelijker dan wat RBR doet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Blijft opmerkelijk dat een hightech bedrijf, zoals Redbull is, die macarena-vleugel niet betrouwbaar kon laten werken. Op het eerste gezicht toch een factor miljoen maal makkelijker dan bijna al het andere dat aan een F1 auto zit.
De vleugel is waarschijnlijk volgende week weer terug. Ze lijken het probleem gevonden te hebben en zijn bezig met een fix.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Blijft opmerkelijk dat een hightech bedrijf, zoals Redbull is, die macarena-vleugel niet betrouwbaar kon laten werken. Op het eerste gezicht toch een factor miljoen maal makkelijker dan bijna al het andere dat aan een F1 auto zit.
Ik voelde hersencellen sterven tijdens het kijken van deze video.quote:
Max is creatief met woordenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voelde hersencellen sterven tijdens het kijken van deze video.
Ik ben niet gemaakt voor hersenrot.
Yep, dat was echt belachelijk, ook vanuit de organisatie, wij hebben daar dus 3,5 uur gestaan.quote:Op zondag 19 juli 2026 09:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.nieuwsblad.be(...)raken/158917156.html typisch waals
Dus je wil niet dat mensen over je perceel gaan, dus blokkeer je maar de openbare weg zodat je perceel de enige logische uitweg is?quote:Op zondag 19 juli 2026 09:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.nieuwsblad.be(...)raken/158917156.html typisch waals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |