Ik bespeur een lichte vorm van teleurstellingquote:Op zondag 19 juli 2026 14:14 schreef vosss het volgende:
En gelukkig voor de half achterlijken onder ons hebben ze de kmteller weggelaten, want anders zag een halve blinde nog dat dit niet om aan te gluren is.
F1 is echt de nek omgedraaid met die neppe accutroep. Stop dat lekker in je straatauto's of in de Formule E. Dit heeft niets te zoeken in de F1. Dat ze de slogan "The Pinnacle of Motorsports" maar wegflikkeren, want dit heeft verdomd weinig nog met racen te maken.
Wanneer de topsnelheid in S1 voor Eau Rouge wordt bereikt, weet je dat er onzin gaande is.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:14 schreef vosss het volgende:
En gelukkig voor de half achterlijken onder ons hebben ze de kmteller weggelaten, want anders zag een halve blinde nog dat dit niet om aan te gluren is.
F1 is echt de nek omgedraaid met die neppe accutroep. Stop dat lekker in je straatauto's of in de Formule E. Dit heeft niets te zoeken in de F1. Dat ze de slogan "The Pinnacle of Motorsports" maar wegflikkeren, want dit heeft verdomd weinig nog met racen te maken.
Dat was vorig jaar al bekend.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:29 schreef vosss het volgende:
Hoor ik nu dat Spa om en om gaat vanaf dit jaar?
Ok de sport is echt kapot.
Ok dan heb ik dat gemist. Jammer hoor.quote:
Ze gaan ook weer terug naar V8 en pure verbrandingsmotor setups dus misschien gewoon even afwachten?quote:Op zondag 19 juli 2026 14:29 schreef vosss het volgende:
Ja maar dat duurt nog lang toch?quote:Op zondag 19 juli 2026 14:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze gaan ook weer terug naar V8 en pure verbrandingsmotor setups dus misschien gewoon even afwachten?
F1 kost de organisator van Spa geld en dit scheelt sponsors jagen.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:29 schreef vosss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |