quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:32 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Kreeg eind van de middag een berichtje dat er een update is aangaande Autoglasherstel Snijkers. De laatse update gaf bij mij als download het bericht van een aantal weken geleden. Doe ik wat fout of gaat er bij GVE weer eens wat niet goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GvE is in deze situatie afhankelijk van wat er bij de andere partij gebeurt dus ik zie niet goed hoe GvE hier iets te verwijten valt. Ik mis wel een verhoogde rente, maar ja die paar dubbeltjes extra op 21 augustus zullen het ook niet doen. Op zich kan er weinig aan mis gaan, aan cashflow is de helft al terug.Pecunia non olet
Download berichten hebben bij GvE altijd dezelfde naam. Je moet het bericht dus altijd opnieuw downloaden en niet kiezen voor openen. Dan wordt het vorige bericht getoond.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:32 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Kreeg eind van de middag een berichtje dat er een update is aangaande Autoglasherstel Snijkers. De laatse update gaf bij mij als download het bericht van een aantal weken geleden. Doe ik wat fout of gaat er bij GVE weer eens wat niet goed?
- pand incourant en incourante meters voor die locatie. Vind het daarnaast ook niet echt een terrein/omgeving voor dit. Heb je een automotive bedrijf met wel 13 pp om je heenquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:39 schreef obligataire het volgende:
[..]
Het leest weer als een reclamefolder. Ze worden nog net niet heilig verklaard
Op zich lijkt het een gezond bedrijf maar de hoge LTV schrikt me wat af.
@:moedernatuur , wat adviseer je ons?
in de weide omgeving wordt er niks boven de 700k verkocht dus super courant is het niet. echt een kaartenhuis qua zekerheden moet allemaal nog gerealiseerd worden. Bijna hetzelfde als bij de comfort leningen, dus ik laat deze 100% lopen...quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:40 schreef Lezer8857 het volgende:
Wat is jullie mening over Boek*stein? Die sluiten lening na lening af voor het ene project na het andere project. Hierdoor lopen zekerheden wat door elkaar heen. Voordeel is wel dat ze het nodige in eigen beheer kunnen doen en er met depots wordt gewerkt. Hoe zijn de betalingservaringen binnen de andere Kast*l*man-projecten?
Tnx, helder!quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:13 schreef moedernatuur het volgende:
[..]
- pand incourant en incourante meters voor die locatie. Vind het daarnaast ook niet echt een terrein/omgeving voor dit. Heb je een automotive bedrijf met wel 13 pp om je heen
- waarde pand overeenkomstig koopsom
- bv's onderliggend te mager voor dit soort grote sommen
- cashflow wordt voor een groot deel opgeslokt door rente/aflossing waardoor groei minder makkelijk wordt
- cashflow op basis van de huidige huur is prima
- herfinanciering met zo'n hoge ltv na looptijd gaat bancair niet lukken en dan ben je ook nog eens afhankelijk van goede taxatie en financiele marktomstandigheden
Persoonlijk wacht ik op een andere investeringsmogelijkheid, ik zie het hier niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:19 schreef Fredericm het volgende:
Kaiser bij collin
Ik zit al in de eerste en voor mij te kortlopendMeegenomen, bedankt. Enige risico wat ik zie is Duits vastgoed dus mogelijk complexe uitwinnen van zekerheden. Maar gezien de lage LTV geen problemen verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boekestijn sla ik wel over.
[ Bericht 4% gewijzigd door leolinedance op 30-07-2026 15:04:27 ]
Deze lijkt beter:quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:40 schreef nostra het volgende:
//gPUsh.ai op GVE om mee te liften op de AI hype
https://www.geldvoorelkaa(...)gen+en+Nieuwsbrieven
Pff. Ze mogen er toch minstens even bijzetten hoe je die idiote bedrijfsnaam uitspreekt. "Hallo, spreek ik met dubbele-schuine-streep-gpeeuush-punt-aai?"quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:40 schreef nostra het volgende:
//gPUsh.ai op GVE om mee te liften op de AI hype
https://www.geldvoorelkaa(...)gen+en+Nieuwsbrieven
Ze kopen iets voor 1m en dat is 1.7m waard?quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:40 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Deze lijkt beter:
https://www.geldvoorelkaa(...)en/project/?id=33124
1e hypotheek op meerdere panden
Doet een beetje denken aan F/Rite Air.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:08 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Pff. Ze mogen er toch minstens even bijzetten hoe je die idiote bedrijfsnaam uitspreekt. "Hallo, spreek ik met dubbele-schuine-streep-gpeeuush-punt-aai?"
Wel gebaseerd op WOZ waarde niet op taxatiewaarde. Zou goed geweest zijn als GVE de reden van de lagere aankoopprijs had vermeld.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:08 schreef VDF het volgende:
[..]
Ze kopen iets voor 1m en dat is 1.7m waard?
Er zal wel een doelgroep voor zijn maar voor mij is zo'n rare naam voldoende reden om er omheen te lopen. Hoe kun je zulke mensen nog serieus nemen, althans genoeg om er geld in te steken.....quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Doet een beetje denken aan F/Rite Air.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:38 schreef obligataire het volgende:
[..]
Er zal wel een doelgroep voor zijn maar voor mij is zo'n rare naam voldoende reden om er omheen te lopen. Hoe kun je zulke mensen nog serieus nemen, althans genoeg om er geld in te steken.....
Ik wil graag aansluiten. Aangezien ik me recent geregistreerd heb kan ik nog geen PM sturen. Vandaar deze reactie op de post.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:53 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
LAATSTE oproep mijnerzijds m.b.t. CCF en Parc Zaarderheiken.
Wij hebben een Whatsapp groepje gevormd die in principe gezamenlijk gaat optrekken. Momenteel hebben we 7 Fok users die minstens 9 CCF accounts vertegenwoordigen.
Als je wilt aansluiten of iemand kent die wil aansluiten dan mij graag een PM sturen of even reageren op deze post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |