WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Een mens mag hopen.quote:
Liselotte denkt dat hij ook de Vuelta wel zou kunnen winnen!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:48 schreef DiegoFuser het volgende:
Een Pogacar dag morgen?
Kammeron: “Kan”
De grenzen worden opgezocht.
In Kuurne!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:51 schreef DiegoFuser het volgende:
De dochters van Lieselot nog even snel genoemd.
quote:Professor dr. Michel Debackere, een farmacoloog-toxicoloog, is directeur van de faculteit diergeneeskunde van de Universiteit van Gent. In zijn laboratorium worden de urinemonsters van topsporters gecontroleerd op het gebruik van verboden middelen.
Debackere heeft al een zekere faam opgebouwd. In 1974 slaagde hij erin het gebruik van Ritaline en Lidepran, twee populaire dopingpreparaten in het peloton, aan te tonen. Hij hield zijn ontdekking stil totdat de voorjaarskoersen aanbraken. In de Ronde van Vlaanderen viel Walter Godefroot als eerste door de mand. Hij zou nadien in de Waalse Pijl opnieuw worden betrapt op het gebruik van verboden middelen. Dat kwam hem te staan op een schorsing van vier maanden. Het blijkt de voorbode van een hele lijst met betrapten. De Nederlander Theo van der Leeuw (Amstel Gold Race), de Belgen Ronny De Witte en Wilfried David en de Fransman Raymond Delisle (Luik-Bastenaken-Luik) en de Belgen Eric Leman, Freddy Maertens en Joseph Bruyère (Ronde van België). Belgische wielersupporters reageerden woedend. Een schande vonden ze het dat de grote vedetten zo te kijk werden gesteld. 'Op uw sterfbed zou u geen vergiffenis moeten krijgen voor al hetgeen u deed,' schreef een supporter die kennelijk de weg kwijt was.
Er staat ook geen microfoon bij, het kan dus nooit dat wij dit thuis horen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die platenspeler is een act. Dit nummer wordt gewoon via youtube ofzo afgespeeld.
Een paar dagen gelden stond die op 33 toeren ingesteld bij een 45 toeren plaatje, dat was wel te horen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die platenspeler is een act. Dit nummer wordt gewoon via youtube ofzo afgespeeld.
Wie luistert naar zo iets?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:24 schreef Szura het volgende:
Een podcast van Merijn en Linde Merckpoel, goed spul voor Guantánamo
En Sammy natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:26 schreef Faraday01 het volgende:
Met deze tafel moeten we het volledig van Karrel hebben
Karrel?quote:
Ik ga wel naar Jip en co luisteren.quote:
Ook niet. De meeste podcasts zijn zeer matig.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Jip en co luisteren.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:27 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Iemand die geen zin meer heeft in het leven.
quote:
Deze steekproef biedt weinig hoop voor de damesquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Jip en co luisteren.
Je hebt nog weinig gemist.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kom wat later binnen en mijn oog valt meteen op een dramatische tafel.
Eindeloos gezever de meeste van die podcasts.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:28 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook niet. De meeste podcasts zijn zeer matig.
Als je toch een Vlaamse podcast wilt luisteren: Geschiedenis voor herbeginnersquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:28 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook niet. De meeste podcasts zijn zeer matig.
50 jaar oud!quote:
Misschien is hij voor 16u geboren!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:32 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Niet vernoemd naar Van Impe, pijnlijk.
Yep, zo wil ik ook wel 80 worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:30 schreef H.Vviv het volgende:
Van Impe ziet er nog prima uit voor zijn leeftijd.
Ook voor Sammy? Ik dacht alleen voor Lucien.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee half 5, toen gingen ze live op Sporza aftellen.
Daarna nog voor Sammy, slechts vanaf 3. Er is een wimderon productie van.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook voor Sammy? Ik dacht alleen voor Lucien.
Tim geeft een flauwe mening.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel wil een pittige mening van Tim.
Het is er niks beter op geworden aan tafel.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mis de leegte van Kammeron nog niet.
De leegte heeft zich over de tafel verspreidquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mis de leegte van Kammeron nog niet.
Don't spit in the soup.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:44 schreef DiegoFuser het volgende:
Eigenlijk is er alleen zo een mannetje van Lotto die aan tafel een keer heeft gezegd dat wat Pogacar doet eigenlijk fysiek onmogelijk is.
Verder is er nog nooit een kritische tafelgast geweest.
En dat was een paar jaar geleden. Sindsdien is hij alleen nog maar harder gaan rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:44 schreef DiegoFuser het volgende:
Eigenlijk is er alleen zo een mannetje van Lotto die aan tafel een keer heeft gezegd dat wat Pogacar doet eigenlijk fysiek onmogelijk is.
Verder is er nog nooit een kritische tafelgast geweest.
Dat is de krekel die nat geworden is!quote:
Zondequote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim wil het verhaal van Marijn nuanceren.
We moeten nu alles op alles zetten om elke etappe te winnen.quote:
Hij is wel een stuk beter dan begin van het jaar toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Veel heeft het niet geholpen. Die staat einde van de week op 10 minuten +
Ja geen idee wat dat spreekwoord zou moeten betekenen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:52 schreef Felagund het volgende:
Je gooit er een brood tegen aan en je krijgt het gesneden terug.
Bergop was hij smerig slecht. Alleen in het Vlaamse werk deed hij meequote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is wel een stuk beter dan begin van het jaar toch?
Dat iemand zeer scherp staat!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja geen idee wat dat spreekwoord zou moeten betekenen.
Ja, daarom. Ik denk dat het wel geholpen heeft, niveau van hem valt mij erg mee.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bergop was hij smerig slecht. Alleen in het Vlaamse werk deed hij mee
Karrel schudt ze los uit de mouwquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja geen idee wat dat spreekwoord zou moeten betekenen.
Sammy ziet eruit of mij minstens 10 jaar daarvoor al geboren wasquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy is een half uur na de zege van Lucien geboren!
Is Sammy een drinker?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Sammy ziet eruit of mij minstens 10 jaar daarvoor al geboren was
10 jaar geleden heeft Lucien een zwaar hartinfarct gehad. Blijkbaar is hij daar goed van hersteld.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:55 schreef Felagund het volgende:
Lucien ziet er inderdaad nog goed uit. Zo wil je wel oud worden.
En een charmezanger!quote:
T-shirts voor spotprijzen: https://www.2dehands.be/v(...)ive-le-velo-maat-164quote:
Anders zat hij wel ergens anders dan aan deze tafelquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:02 schreef Felagund het volgende:
Ze weten wat ze aan Jasper de Buyst hebben!
Vrij weinig?
Direct tekenen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
John Lelangue gaf het contract van Ewan aan De Buyst.
Nou ja, hij heeft dus hartritmestoornissen gehad, dan is het wel logisch dat je een tijd niet kan fietsen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders zat hij wel ergens anders dan aan deze tafel
Oh okee, dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft dus hartritmestoornissen gehad, dan is het wel logisch dat je een tijd niet kan fietsen.
Een groot drinker die Johnquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
John Lelangue gaf het contract van Ewan aan De Buyst.
Het ultieme lafland.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:05 schreef Szura het volgende:
Het altijd neutrale en daardoor niet-neutrale Zwitserland
US heeft er precies nul.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:06 schreef Zorro het volgende:
Man man man, een drielandenpunt. Alsof we dat hier niet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |