Hij is wel een stuk beter dan begin van het jaar toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Veel heeft het niet geholpen. Die staat einde van de week op 10 minuten +
Ja geen idee wat dat spreekwoord zou moeten betekenen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:52 schreef Felagund het volgende:
Je gooit er een brood tegen aan en je krijgt het gesneden terug.
Bergop was hij smerig slecht. Alleen in het Vlaamse werk deed hij meequote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is wel een stuk beter dan begin van het jaar toch?
Dat iemand zeer scherp staat!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja geen idee wat dat spreekwoord zou moeten betekenen.
Ja, daarom. Ik denk dat het wel geholpen heeft, niveau van hem valt mij erg mee.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bergop was hij smerig slecht. Alleen in het Vlaamse werk deed hij mee
Karrel schudt ze los uit de mouwquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja geen idee wat dat spreekwoord zou moeten betekenen.
Sammy ziet eruit of mij minstens 10 jaar daarvoor al geboren wasquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy is een half uur na de zege van Lucien geboren!
Is Sammy een drinker?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Sammy ziet eruit of mij minstens 10 jaar daarvoor al geboren was
10 jaar geleden heeft Lucien een zwaar hartinfarct gehad. Blijkbaar is hij daar goed van hersteld.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:55 schreef Felagund het volgende:
Lucien ziet er inderdaad nog goed uit. Zo wil je wel oud worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |