En ze kunnen zelf geen "nee" zeggen?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:23 schreef Qarrad het volgende:
Nou, en omdat Hollandse Jutta Leerdam dat doet, is het maar mooi dat Noorse Ingrid, Ghanese Abla en Braziliaanse Rosita verplicht een kontenkruipend broekje aan moeten om te mogen sporten op niveau zodat de camera daar goed op kan inzoomen!
Bij beach vollybal. Laten we daar eens naar kijken.quote:
Dan krijgen ze een boete. Heb je het topic wel gelezen?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En ze kunnen zelf geen "nee" zeggen?
Ga Jutta Leerdam dan lekker lastig van ipv kerels die thuis zitten te zappen.
Daar denken hordes dames toch ook echt wel anders over als je de insta's ziet.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is ook niet van belang, want ze zijn er niet om sexy te zijn, maar om hun sport te beoefenen.
Laten we daar inderdaad eens naar kijken, zoals naar de dames die niet meer in die niemendalletjes wilden sporten. Hup, boete. En heel gek, de mannen beoefenen dezelfde sport in shorts. Oh, en de strandmode voor vrouwen omvat een keuze om een badpak, iets met pijpjes, shorts etc. te dragen. Het is echt niet zo dat iedereen op het strand in drie draadjes rond wil lopen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bij beach vollybal. Laten we daar eens naar kijken.
Wat is de strandmode voor mannen en vrouwen?
Mannen atlhetiek:quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Laten we daar inderdaad eens naar kijken, zoals naar de dames die niet meer in die niemendalletjes wilden sporten. Hup, boete. En heel gek, de mannen beoefenen dezelfde sport in shorts. Oh, en de strandmode voor vrouwen omvat een keuze om een badpak, iets met pijpjes, shorts etc. te dragen. Het is echt niet zo dat iedereen op het strand in drie draadjes rond wil lopen.
Hardlopen: mannen in shorts of met lange pijpen. Vrouwen in opgesneden broekjes. Vaak ook navel zichtbaar.
Hoogspringen: mannen in shorts of met lange pijpen. Vrouwen in opgesneden broekjes. Vaak ook navel zichtbaar.
Schoonspringen: mannen in een klein zwembroekje. Vrouwen in iets wat op een string lijkt.
Turnen: mannen in een lange broek. Vrouwen in een opkruipend pakje wat ze met behulp van haarspray op hun plek proberen te houden.
Speelsters kiezen er zelf voor:quote:Beachvolleybal staat sinds 1996 op het programma van de Olympische Spelen. De sport wordt meestal in een zonnig klimaat gespeeld, waardoor het gebruikelijk is dat vrouwen in bikini spelen. Maar dit is niet verplicht.
Vrouwen mogen kiezen tussen tweeledig badpak (bikini), maar ook een shirt met korte mouwen en een legging is toegestaan. Met kouder weer óf om religieuze redenen zijn lange mouwen ook toegestaan.
quote:Het Nederlandse beachduo Raïsa Schoon en Katja Stam speelt echter het liefst 'gewoon' in bikini. "Ik vind het niet meer dan normaal", vertelde de 25-jarige Stam in de Over de Top-podcast. Ik vind een bikini het leukste staan en het hoort er ook een beetje bij. Je mag ook in een legging spelen." "We zijn het ook gewoon van jongs af aan gewend", sluit Schoon zich bij haar medespeler aan.
quote:
Hebben ze beide goed gedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:48 schreef Peligrosso het volgende:
[..]![]()
Tegenwoordig 45 jaar oud en 4 kinderen, maar nog steeds mooi.
En al 25 jaar met Enrique Iglesias, daar had ik destijds geen geld op durven zetten.
Sommigen wel, maar dat is dus precies het issue: het kunnen kiezen. En dat jij dan met drogredenen komt à la "bij sommige disciplines hoort gewoon bepaalde kleding" om die keuzevrijheid in te perken, in alle smalendheid.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mannen atlhetiek:
strakke broek, open hempje.. Lekker de spierbundels laten zien.
[ afbeelding ]
Bij beachvollybal is het trouwens ook inmiddels anders:
https://encrypted-tbn0.gs(...)YnT5ltDVe-qD0IU&s=10
[..]
Speelsters kiezen er zelf voor:
[..]
Het ultieme stroman argument ...quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat daar de discussie naar toe gaat hier.
Gut, in tegenstelling tot nu? Heren verdienen nu ook veel meer dan dames dus ik denk dat het de dames aan de welgevormde billen zal roesten. En sommigen gaan ermee aan de haal en betalen hun deelname aan de Olympische Spelen met een Only Fans-account.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ben benieuwd of dan ook minder sponsoring krijgen.
Dat lijkt me het logische gevolg, minder kijkers betekent ook minder inkomsten.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ben benieuwd of dan ook minder sponsoring krijgen.
Precies. Maar dan is de kleding er toch ook niet om hun sexy te laten doen lijken?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is ook niet van belang, want ze zijn er niet om sexy te zijn, maar om hun sport te beoefenen.
<Knip>quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En vrouwen kijken voetbal en bodybuilding alleen voor de sport? Zelfde principe maar mannen zijn crimineel en vrouwen bevrijd en geëmancipeerd. <Knip>
Bill Burr kan daar prachtig over vertellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat lijkt me het logische gevolg, minder kijkers betekent ook minder inkomsten.
Mannen kijken meer vrouwensport dan vrouwen doen.
Ik vraag in ieder geval niet aan <Knip> waar ik wel of niet geil van mag worden op een legale en gezonde manier. Er bestaat ook nog zoiets als de natuur.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
<Knip>
Anyway, ik ken geen vrouw die geilt op bodybuilders of voetballers, en al helemaal niet op de manier zoals sommige mannen in dit topic dat doen op vrouwelijke sporters. Maar goed, ze zullen heus bestaan. Neemt niet weg dat ik voorstander ben van de nieuwe richtlijnen, zowel voor vrouwelijke als voor mannelijke sporters.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:13 schreef thedeedster het volgende:
Zet de namen en logo’s van je sponsors op die plekken. Misschien levert het nog wat extra’s op.
Dat zie je helemaal verkeerd. Met je boeltje te koop lopen mag, maar alleen nog op onlyfans! Dat tikt tenminste echt aan ipv gratis teasers en previews.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 01:53 schreef Cockwhale het volgende:
Vrouwen die hun eigen verdienmodel om zeep helpen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |