Ik moet je hier wel corrigeren, Merlier is van Wortegem-Petegem dacht ik, en dat is, weliswaar nipt, Oost-Vlaanderen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:11 schreef Felagund het volgende:
Jules is toch een standaard West-Vlaming?
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:12 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik moet je hier wel corrigeren, Merlier is van Wortegem-Petegem dacht ik, en dat is, weliswaar nipt, Oost-Vlaanderen.
Ah, ik dacht dat die ook uit Kortrijk kwam, volgens WIki is hij daar geboren.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:12 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik moet je hier wel corrigeren, Merlier is van Wortegem-Petegem dacht ik, en dat is, weliswaar nipt, Oost-Vlaanderen.
Dit is ook heel prachtig voor ons!quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van niet meedoen aan wedstrijden kunnen wij heel veel leren.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)r-in-wortegem-peteg/quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat die ook uit Kortrijk kwam, volgens WIki is hij daar geboren.
Gefilmd met een Rabo Scanner.quote:
Hier ook nog niets binnen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:17 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik word beflikkerd. Nog geen bericht in DE KOPGROEP te zien.
Alleen de modemgeluidjes ontbrekenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:17 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
8 bits, 22KHz erbij. We zijn weer in 1990.
+31 nummers staan op d'n zwarten lijst.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:17 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik word beflikkerd. Nog geen bericht in DE KOPGROEP te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |