Ja dit! Alleen jammer van deze generatie auto's. Dat gaat echt erg worden. De regie zal zn handen vol hebben om het gefaal niet in beeld te brengen. Ik wens ze daar alvast veel succes mee.quote:
Gewoon geen onboards.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dit! Alleen jammer van deze generatie auto's. Dat gaat echt erg worden. De regie zal zn handen vol hebben om het gefaal niet in beeld te brengen. Ik wens ze daar alvast veel succes mee..
Ow ook zonder onboards gaan we epische fails zien van wat deze generatie ons brengt hoor.quote:
Blauw?quote:
Dat zal ongetwijfeld leuker zijn dan met de huidige generatie F1-auto'squote:Op donderdag 16 juli 2026 20:50 schreef Hyperdude het volgende:
Even een rondje Spa doen.
Bekijk deze YouTube-video
Indrukwekkend kruisverhoor van Tom.quote:
Die kop ook weerquote:
Ik zou gewoon de borden netjes volgen. Hij zal vast open zijn, maar geen garantie dat je er überhaupt kan komen vanaf de snelweg.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Even vraag voor de mensen die richting Spa gaan.
Weet iemand of de N622 (de weg van Stavelot naar Francorchamps) dit weekend gewoon open is?
Ben er ooit in 2009 met F1 weekend (dus voor de Max tijd) gereden en toen kon ik er wel gewoon door.
Moet zeggen was met de motor, dan zijn ze meestal iets soepeler.
Benieuwd overigens of deze mensen entree hebben betaald.
Zover ik google maps zie (en ken de omgeving redelijk goed) valt dit deel buiten het circuit![]()
https://maps.app.goo.gl/3ng8QB9KDMXV7Fs99
Het lukt mij wel, maar morgen ben ik een dag op pad.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
VT2 mis ik wellicht @:esf1gamer en @:nattekat . Kan hem wel kijken maar wellicht niet reageren.
Morgen ben ik er welquote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het lukt mij wel, maar morgen ben ik een dag op pad.
Mentionfaal, afgekeurdquote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
VT2 mis ik wellicht @:esf1gamer en @:nattekat . Kan hem wel kijken maar wellicht niet reageren.
Boeiend.quote:
Niet eensquote:
Te laatquote:
Rustagh jijquote:
En jij ookquote:
P1 toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:39 schreef HiDiHo het volgende:
Max P2
Ik hoop dat het wat wordt met Max dit weekend..is toch een beetje zijn baan
Bitey?quote:
Echt hé...erger me er steeds aan, dit is toch geen racen?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:41 schreef Red_85 het volgende:
Terugschakelen bij Blanchimont omdat de batterij leeg is...
Deze generatie auto's
Sommigen vinden het leuk.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Echt hé...erger me er steeds aan, dit is toch geen racen?
Bij VIAPlay zeker?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommigen vinden het leuk.
Sommigen vinden diepvriesfriet van McCain ook lekker.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommigen vinden het leuk.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sommigen vinden diepvriesfriet van McCain ook lekker.
quote:
Op softquote:
Omdat Jos ergens rondloopt?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:46 schreef Perox het volgende:
Waarom staat Montoya niet achter de railing daar?
Oh gaan die niet goed samen?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat Jos ergens rondloopt?
Understatementquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie moet beschermd worden voor wie?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:41 schreef Red_85 het volgende:
Deze generatie auto's
Als de wind goed zit.quote:
Het is Belgiëquote:
Rare move van Sainz. Benieuwd of ie daarmee in de problemen zit.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:57 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 55 (SAI) NOTED - CROSSING THE LINE AT PIT ENTRY (13:54:11)
Daarom!quote:
Over verdrijvingsvlak, mag dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Rare move van Sainz. Benieuwd of ie daarmee in de problemen zit.
Volgens de simulaties zou de batterij al leeg zijn op de Kemmel Straight! En dan weer vol bij Campus om weer leeg te zijn bij Blanchimontquote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:41 schreef Red_85 het volgende:
Deze generatie auto's
Best kort.quote:
Hij rijdt nog.quote:
Nu hopen dat de start goed gaatquote:
Away Macarena!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:35 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En dat zonder de vermaledijde macarenavleugel
Dat iz zo 90'squote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:35 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En dat zonder de vermaledijde macarenavleugel
quote:
quote:
Laten we vooral niet te vroeg juichen.quote:
Ja, even een klein buitje, maar zette niet door.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Baan op het moment gewoon droog aan de F2 Q te zien
Nee. Hij heeft er een reprimande voor gekregen.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
Here we go again
Geen regen zo te zien...
[ afbeelding ]
Ach dat doen ze één keer....beter dan dat ze steeds van de baan gaanquote:
Ah, het bekende probleem.quote:
Doe dan grasquote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach dat doen ze één keer....beter dan dat ze steeds van de baan gaan
Helaas wel. Maar er zit meer in.quote:
Je bent toch aanwezig.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar er zit meer in.
Zo kansloos deze regels.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens de simulaties zou de batterij al leeg zijn op de Kemmel Straight! En dan weer vol bij Campus om weer leeg te zijn bij Blanchimont
Idd, hij verloor gewoon de macht over zijn autoquote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sow die heeft hem goed de muur in geknald
Niet rijdend hoop ikquote:
Red Bull zit er redelijk goed bij.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Red Bull zit er redelijk goed bij.
Max gaf aan dat de balans er meteen was.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooi.
Tijden vallen mij nog alleszins mee, behalve die van AM dan
Met Antonelli gaat het ook mis sinds ze zijn handdoek stal.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:28 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Sinds Lewis iets heeft met Kardashian gaat het bergafwaarts
5k boete en nog eens 5k omdat bij Leclerc hetzelfde aan de hand wasquote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:28 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Sinds Lewis iets heeft met Kardashian gaat het bergafwaarts
Maar schakelen was nog zwaar kutquote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max gaf aan dat de balans er meteen was.
In his defence....quote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:58 schreef TweedeKlum het volgende:
En Toto had nog zo gezegd dat 'ie het kalmpjes aan moest doen.
xdquote:
Om jou te pestenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom hebben ze die kerb exit Stavelot versmald 😑 zo irritant al dat grind steeds
😠quote:
Ja soms vergeet ik weer vooruit te spoelenquote:
Beetje maarquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mag hij toch weer over het voor hem bekende weggetje lopen
Na Blanchimont terugschakelenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Maar wel echt prachtig dat dit circuit weer een rijderscircuit is met deze regelementen
Jammer van die kutbatterij.
Ze mogen zich beiden bij de stewards melden.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz die te laat remt voor de dubbele gele vlag, band flatspot en Max inhaalt
No further actionquote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze mogen zich beiden bij de stewards melden.
Halen ze 7%?quote:
Denk het niet eigenlijk. Dat is, wat, 7 seconde langzamer dan de snelste? Zo erg is het gelukkig ook weer niet.quote:
quote:
quote:
*kijkt op horloge*quote:
quote:
quote:
Hebben ze een actros gebruikt ofzo?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Lindblad ook, dus dat was geen hele snelle van de mercs.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hebben ze een actros gebruikt ofzo?
Raampje open laten staan?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, nieuw excuus bij Ferrari: temperatuurverlies in de garage
Bwoah!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, Kimi Räikkönen kwam even op bezoek
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, Kimi Räikkönen kwam even op bezoek
En al die testkilometers laten liggen?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:15 schreef DrMarten het volgende:
Wordt het niet tijd dat ze Alonso en Stroll gewoon de rest van het jaar vrij geven? Gevalletje, dit wordt niks meer. Ga de rest van het seizoen maar bouwen aan een nieuwe auto en doe volgend jaar maar weer een poging.
Volgende week krijgen ze updatesquote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:15 schreef DrMarten het volgende:
Wordt het niet tijd dat ze Alonso en Stroll gewoon de rest van het jaar vrij geven? Gevalletje, dit wordt niks meer. Ga de rest van het seizoen maar bouwen aan een nieuwe auto en doe volgend jaar maar weer een poging.
Piastri is gesmoltenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
Bizar verschil ook weer tussen Norris en Piastri
Paard en wagen gok ikquote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgende week krijgen ze updates
Ze krijgen een gat in de vloer zodat de Flintstone aandrijving ook mee kan helpen
Laten we het hopen van niet.quote:
Dan zou je heel wat data missen voor de verdere ontwikkeling van de auto onder deze regelementen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:15 schreef DrMarten het volgende:
De nieuwe auto komt volgende week. En de geupdate Honda motor na de zomerstop.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:15 schreef DrMarten het volgende:
Ocoff straks.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ocon ook niet best met 7 tienden achter Bearman
Zou.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De nieuwe auto komt volgende week. En de geupdate Honda motor na de zomerstop.
Zou een winst van ca 2 seconden moeten opleveren.
Kunnen ze eindelijk gaan vechten om plek 19 en 20quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De nieuwe auto komt volgende week. En de geupdate Honda motor na de zomerstop.
Zou een winst van ca 2 seconden moeten opleveren.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kunnen ze eindelijk gaan vechten om plek 19 en 20
quote:
Speelkwartier!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
Ze willen toch allemaal weer tegelijk naar buiten
Niet voor Russell zo te zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:31 schreef ZaZoe het volgende:
Mercedes had waarschijnlijk nog een hoger motorstandje achter de hand
Netjes wel.quote:
Misschien kan ie Max slipstreamen.quote:
Misschien wel, maar dat werkt toch zelden zoals gehoopt. Maar niet geprobeerd is altijd mis, dat klopt.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien kan ie Max slipstreamen.
Ferrari weet hoe het (niet) werktquote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat werkt toch zelden zoals gehoopt. Maar niet geprobeerd is altijd mis, dat klopt.
Hulk
Waarom doet die eigenlijk mee hier? Wat heeft het voor zin? Q1 even een 107% tijd zetten en dan koffiedrinken had ook gekund.quote:
Data. Elke meter helpt.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom doet die eigenlijk mee hier? Wat heeft het voor zin? Q1 even een 107% tijd zetten en dan koffiedrinken had ook gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |