Ja dit! Alleen jammer van deze generatie auto's. Dat gaat echt erg worden. De regie zal zn handen vol hebben om het gefaal niet in beeld te brengen. Ik wens ze daar alvast veel succes mee.quote:
Gewoon geen onboards.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dit! Alleen jammer van deze generatie auto's. Dat gaat echt erg worden. De regie zal zn handen vol hebben om het gefaal niet in beeld te brengen. Ik wens ze daar alvast veel succes mee..
Ow ook zonder onboards gaan we epische fails zien van wat deze generatie ons brengt hoor.quote:
Blauw?quote:
Dat zal ongetwijfeld leuker zijn dan met de huidige generatie F1-auto'squote:Op donderdag 16 juli 2026 20:50 schreef Hyperdude het volgende:
Even een rondje Spa doen.
Bekijk deze YouTube-video
Indrukwekkend kruisverhoor van Tom.quote:
Die kop ook weerquote:
Ik zou gewoon de borden netjes volgen. Hij zal vast open zijn, maar geen garantie dat je er überhaupt kan komen vanaf de snelweg.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Even vraag voor de mensen die richting Spa gaan.
Weet iemand of de N622 (de weg van Stavelot naar Francorchamps) dit weekend gewoon open is?
Ben er ooit in 2009 met F1 weekend (dus voor de Max tijd) gereden en toen kon ik er wel gewoon door.
Moet zeggen was met de motor, dan zijn ze meestal iets soepeler.
Benieuwd overigens of deze mensen entree hebben betaald.
Zover ik google maps zie (en ken de omgeving redelijk goed) valt dit deel buiten het circuit![]()
https://maps.app.goo.gl/3ng8QB9KDMXV7Fs99
Het lukt mij wel, maar morgen ben ik een dag op pad.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
VT2 mis ik wellicht @:esf1gamer en @:nattekat . Kan hem wel kijken maar wellicht niet reageren.
Morgen ben ik er welquote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het lukt mij wel, maar morgen ben ik een dag op pad.
Mentionfaal, afgekeurdquote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
VT2 mis ik wellicht @:esf1gamer en @:nattekat . Kan hem wel kijken maar wellicht niet reageren.
Boeiend.quote:
Niet eensquote:
Te laatquote:
Rustagh jijquote:
En jij ookquote:
P1 toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:39 schreef HiDiHo het volgende:
Max P2
Ik hoop dat het wat wordt met Max dit weekend..is toch een beetje zijn baan
Bitey?quote:
Echt hé...erger me er steeds aan, dit is toch geen racen?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:41 schreef Red_85 het volgende:
Terugschakelen bij Blanchimont omdat de batterij leeg is...
Deze generatie auto's
Sommigen vinden het leuk.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Echt hé...erger me er steeds aan, dit is toch geen racen?
Bij VIAPlay zeker?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommigen vinden het leuk.
Sommigen vinden diepvriesfriet van McCain ook lekker.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommigen vinden het leuk.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sommigen vinden diepvriesfriet van McCain ook lekker.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |