Ik verwacht dat de kans op overgave van dit regime aan de VS & Israël sowieso nihil was en is.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 05:43 schreef AFA2022 het volgende:
Gelukkig erkennen de VS het ICC niet en zijn ze het liever kwijt dan rijk. Zoals ik al eerder zei: het was een kwestie van tijd voordat ze zouden overgaan tot het aanvallen van civiele infrastructuur. Dat moment is nu echt aangebroken.
Waar eerder deze week al een water- en elektriciteitscentrale op Kish Island werd vernietigd, zijn ze nu overgegaan op bruggen, spoorstations, wegen en zelfs civiele airfields.
Bruggen bij o.a. Bandar Khamir worden in Iraanse rapportages omschreven als transportverbindingen voor lokaal verkeer. Er is geen aanwijzing dat ze een militaire functie hadden.
Spoorstation Bandar Abbas. Het getroffen spoorstation is een civiel knooppunt voor passagiers- en goederenvervoer. De gewonden waren spoorwegmedewerkers, geen militairen.
Iranshahr Airport. Dit is een regionale burgerluchthaven. Er zijn geen aanwijzingen dat het een militaire basis is.
Iran meldt 7 doden en een zooitje gewonden, allemaal burgers. Nou nu gaat Iran zeker met de witte vlag zwaaien...
Sterker nog.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de kans op overgave van dit regime aan de VS & Israël sowieso nihil was en is.
Ik verwacht ook niet dat door de huidige ontwikkelingen (een deel van) de burgerbevolking in staat is om in opstand tegen het regime te komen.
"the great people of Iran"...quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:53 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Sterker nog.
Uitgerekend de instituties binnen Iran die in opstand zouden kunnen tegen de IRGC komen zijn zwaar geraakt.
We weten wat de VS ooit gedaan heeft toen een land niet snel genoeg capituleerde..quote:Op vrijdag 17 juli 2026 05:43 schreef AFA2022 het volgende:
. Nou nu gaat Iran zeker met de witte vlag zwaaien...
En dat is nog steeds een uitstekende beslissing geweest destijds.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
We weten wat de VS ooit gedaan heeft toen een land niet snel genoeg capituleerde..
En daarmee 4 miljoen Amerikaanse slachtoffers en het Japanse volk van extinctie heeft gered.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
We weten wat de VS ooit gedaan heeft toen een land niet snel genoeg capituleerde..
Met deze gedachte zou je ook de bevolking van heel Europa kunnen redden van extinctie en dat zijn er meer dan het Japanse volk.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarmee 4 miljoen Amerikaanse slachtoffers en het Japanse volk van extinctie heeft gered.
Iets met de staart tussen de benen opgeven?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hardnekkig ingedierte denk ik. Komt iedere ieer weer terug.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:07 schreef Discombobulate het volgende:
Onvoorstelbaar hoe vaak Iran inmiddels al totaal vernietigd is.
Ah, geen inhoudelijke reactie dus meer zo blijkt. Gelukkig nog wel weer twee duimpjes van politieke geestverwanten.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 02:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uitgedroogde goedpraterij weer van je. Zoals gewoonlijk. Selectief niet ingaan op argumentaties. Je bent gewoon weer af. Doei.
Ik bespeur dedain zonder argumentatie of feitenkennis bij Barbusse, waar kennen we dit ook alweer van.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, geen inhoudelijke reactie dus meer zo blijkt. Gelukkig nog wel weer twee duimpjes van politieke geestverwanten.
alleen het drinkwater tekort kan een land als IRAN op de knieën krijgenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:07 schreef Discombobulate het volgende:
Onvoorstelbaar hoe vaak Iran inmiddels al totaal vernietigd is.
Het probleem van Nederland mbt tot water is een te lage waterstand in rivieren, waar de scheepvaart hinder van ondervindquote:
Dus eigenlijk zou Iran zsm een nucleair wapen moeten ontwikkelen en New York en LA nuken bij de eerstvolgende Amerikaanse Tomahawk die een double tap op bijv een meisjesschool doet of hun (nieuwe) geestelijk leider (weer) omlegt. Om vele Iraanse doden te voorkomen tegen de imperialistische daad van agressie van de VS en het regionale stiefbroertje.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:42 schreef UitStraling het volgende:
En daarmee 4 miljoen Amerikaanse slachtoffers en het Japanse volk van extinctie heeft gered.
Ah... [...].quote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, geen inhoudelijke reactie dus meer zo blijkt. Gelukkig nog wel weer twee duimpjes van politieke geestverwanten.
Dankzij de Fabeltjeskrant weet ik dat bevers nijvere beestjes zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alleen het drinkwater tekort kan een land als IRAN op de knieën krijgen
[..]
Het probleem van Nederland mbt tot water is een te lage waterstand in rivieren, waar de scheepvaart hinder van ondervind
Ook de binnendijken die door bevers zijn ondergraven
Komt er opeens forse regenval dan breken die binnendijken door omdat ze lek zijn en dan lopen sommige van de talloze kleine polders zoals bij Wilnis onderwater en de mensen die daar wonen die vinden dat niet leuk
mijn boom verloor in 2018 al het blad in de zomer en is nu pas weer hersteld van die klap
beetje te nijver. vooral Edquote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dankzij de Fabeltjeskrant weet ik dat bevers nijvere beestjes zijn.
Ach, in bepaalde rechts-conservatieve contreien is het een deugd om volkomen losgezongen van de realiteit te zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ah... [...].
Gelukkig nog wel weer het standaardduimpje van je eigen geestverwant HowardRoark.
Moet lekker posten zijn, zittend op je eigen duimpje.
Ahhhh... [...].
Ik dacht Willem.quote:
wat dan??quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:33 schreef UitStraling het volgende:
Waarschijnlijk gaat het woke deel van de Westerse bevolking dit wederom met een racistische bril bekijken, van achtergebleven barbaren hoef je niets te verwachten immers, van beschaafde mensen wel.
Net zoals Israël de schuld krijgt als het IDF er alles aan doet om de door Palestijnen omhooggehouden baby's niet door de kop te schieten, gebeurt dit toch dan kom de verantwoording en de schuld hiervan volledig bij de Joodse soldaat te liggen en niet bij de Palestijnse lafaard.
Ik vind hier wat van
Bijzondere claim, mijn posts zijn feitelijk en ik probeer de inhoudelijke discussie aan te gaan. Jij bent daarentegen vooral bezig met stropoppen en sneren. Wellicht zit het probleem dus niet in de rechts en conservatieve contreien.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, in bepaalde rechts-conservatieve contreien is het een deugd om volkomen losgezongen van de realiteit te zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |