lolquote:
Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 16 juli 2026 15:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
TS mag best vinden dat kosten eerlijk verdeeld moeten worden.
Maar als TS blijkbaar niet zijn verwachtingen met anderen afstemt en zich enkel kan opwinden dat anderen niet automtisch het doen zoals hij het wenst, dan heeft hij ook een houding waar je niet verder mee komt.
Wel eens geprobeerd om nieuwe contacten te leggen? Die beter bij je levensfase passen? Ik heb het ook gedaan en kan het aanraden. En inderdaad, kwaliteit is beter dan kwantiteit.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:02 schreef incel het volgende:
Dus ik heb nog een handje vol vrienden, het zijn er niet veel meer want ben zelf al halverwege de dertig, maar heb er nog wel een paar. En een paar van die gasten die blijven echt in hun pubertijd hangen. Vooral als het aankomt met afspraken nakomen en eerlijk betalen en zo voor dingen. Kijk ik ben niet zo moeilijk, als we met z'n alle gaan barbecuen ik kom gewoon met vlees en shit aanzetten. Maar dan is het wel de bedoeling dat je gewoon zo volwassen bent dat je dan zelfstandig aan biedt om even wat geld te geven. Als ik er om moet vragen en dan hoor je van die dingen van: "Ja maar ik heb weinig bier gedronken" dan heb ik echt zoiets van zitten we godverdomme op de middelbare school nog dat alles tot de euro moet worden verrekekend? Geef gewoon allemaal 10 of 15 of 20 euro en hou je bakkes. Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van.
Hebben meer mensen dit probleem dat ze vrienden hebben die eigenlijk gewoon niet volwassen lijken te worden?
Van die mensen waar het altijd aan een ander ligt maar niet aan hunzelf?
En ja "zoek betere vrienden" is ook weer zoiets op deze leeftijd, helemaal geen zin in, en de betere vrienden zijn dan juist de gene met gezinnetje en zo die dan weer geen tijd hebben dus daarom zit je met de overblijfselen opgeschept.
Niet echt, zou eerder aan kinderen beginnen dan aan nieuwe vrienden. Sowieso echt cringe iemand van 30+ die "vrienden" nodig heeft, vroeger had men al kleinkinderen op die leeftijd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 23:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd om nieuwe contacten te leggen? Die beter bij je levensfase passen? Ik heb het ook gedaan en kan het aanraden. En inderdaad, kwaliteit is beter dan kwantiteit.
Ja ik heb ook van die fases. Soms ff paar weken/maanden niks en dan opeens iedere week of zelfs paar keer per week alsk bijv weekje vrij ben of zo. Maar merk dat ik er nu ook weer ff klaar mee ben. Ga me focussen op andere dingen gewoon op m'n relatie of zo veel beter dan deze gasten waar ik alleen maar mee om ga zodat ik niet in mn eentje hoef te zuipenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:13 schreef Discombobulate het volgende:
Wat ik vooral heb is dat ik echt niet meer elk weekend uit hoef te gaan. Ik hou er ook erg van om gewoon lekker thuis te zijn. Sommige vrienden zitten, en blijven, nog wel steeds in die fase.
Ja, alleen maar! Zijn tevens de leukste mensen die ik ken, daarom ook mijn vrienden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:02 schreef incel het volgende:
Hebben meer mensen dit probleem dat ze vrienden hebben die eigenlijk gewoon niet volwassen lijken te worden?
Als jij met 10 man uit eten gaat neem jij altijd de rekening voor jouw rekening?quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:25 schreef Lenny77 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik dat samenleggen/tikkies/ bezinegeld wel heel erg Nederlands vind?
Is onvoorstelbaar dat je dat hier zou doen..
Maar ok, wij hebben dan ook allemaal wel de beleefdheid om alles om de beurt te doen.
Nou nee want ik ga niet met 10 man uit uit etenquote:Op zondag 19 juli 2026 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij met 10 man uit eten gaat neem jij altijd de rekening voor jouw rekening?
Het is wel netjes om te vragen of je kunt bijdragen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kennelijk is dat bij mannen niet zo, want het gebeurt niet binnen jouw vriendengroep.
Als de afspraak is dat er gebarbecued wordt, spreek je even af wie wat meeneemt en dat er eventueel nog een tikkie wordt gestuurd als iemand significant meer kosten maakt dan anderen. Dat is volwassen gedrag, voor mannen en vrouwen.
hm, nou, vooruitquote:Op zondag 19 juli 2026 08:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nee want ik ga niet met 10 man uit uit eten![]()
Maar het ging hier over een bbq bij iemand thuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |