Die krijgen vast wel een "boete".quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)nden-zijn-argentijns
Ja ja Argentinië en sancties van de FIFA. Het zal wel
Denk eigenlijk dat ze het tegen Argentinie makkelijker gaan hebben. Die konden al een uur lang helemaal niets uitrichten tegen een goed gegroepeerd Engeland. Dat kan Spanje een stuk beterquote:Op donderdag 16 juli 2026 09:36 schreef AFA2022 het volgende:
Dit kon je verwachten natuurlijk:
https://x.com/AFASeleccio(...)alklandeilanden.html
De Spanjaarden schijnen enorm te balen dat Argentinie heeft gewonnen, zagen in Engeland toch een wat makkelijkere tegenstander. Dit wordt hopelijk een prachtige finale!
Het mooie vond ik wel dat farmer Erik er ook een mening over had.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb er nog steeds de pest over in, dat zijn dan zogenaamde topcoaches, Koeman en Tuchel, moordenaars van het voetbal.
Ja, dat was dan weer hilarisch.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooie vond ik wel dat farmer Erik er ook een mening over had.
Wellicht hadden ze toen de goals van Lucas Moura kunnen afspelen in de studio voor extra genot
quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet wat ik irritanter vind, de mensen die nu weer roepen dat Messi de beste ooit is omdat ie 2 assistjes heeft gegeven tegen een matig Engeland en dat niemand hem kan stoppen, of de mensen die doen alsof Messi er geen kut van kan en dat ie met puur geluk 2 assistjes heeft gegeven tegen een matig Engeland maar dat ie weer MIA gaat zijn in de finale.
Kloppend bloedvat op kale knikker genot.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:25 schreef Caland het volgende:
Wellicht hadden ze toen de goals van Lucas Moura kunnen afspelen in de studio voor extra genot
Gewoon ontzettend genieten van Messi dit toernooi, ook gisteren weer en ondanks dat hij er zondag hopelijk niet aan te pas komt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet wat ik irritanter vind, de mensen die nu weer roepen dat Messi de beste ooit is omdat ie 2 assistjes heeft gegeven tegen een matig Engeland en dat niemand hem kan stoppen, of de mensen die doen alsof Messi er geen kut van kan en dat ie met puur geluk 2 assistjes heeft gegeven tegen een matig Engeland maar dat ie weer MIA gaat zijn in de finale.
Koemanquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb er nog steeds de pest over in, dat zijn dan zogenaamde topcoaches, Koeman en Tuchel, moordenaars van het voetbal.
Waarom denken al die coaches dat als ze achteruit gaan lopen ze ineens kunnen verdedigen? Ze konden er ook helemaal niks van, maar ze denken allemaal prime Italie te zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan er best een middenvelder of verdediger bij zetten maar probeer dan nog enige druk erop te houden
Dit sloeg helemaal nergens op
Dat zijn smerige worden in Nederland. Hoe durf je trotst te zijn op je land en passie te voelen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat en de teamgeest. De pure wil om te winnen. Het gevoel van trots, glorie en historie.
Messi is in ieder geval de beste van de laatste 30 jaar en daar heb je gisteren niet voor nodig.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht tribunalen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Koeman
Wat een ontzettend kut-WK heeft die man ons bezorgd.
Sowieso de eerste speler die over zo’n bizar lange periode zo goed is.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Messi is in ieder geval de beste van de laatste 30 jaar en daar heb je gisteren niet voor nodig.
Dat ontkennenn is wel lachwekkend. Vergelijken met Johan en Diego kun je het nooit.
Dat wordt ook wel onderschat. 39 jaar manquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso de eerste speler die over zo’n bizar lange periode zo goed is.
Ik vraag mij of of de teams uit de jaren '60 en '70 zich überhaupt zouden kwalificeren voor het huidige WK.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Messi is in ieder geval de beste van de laatste 30 jaar en daar heb je gisteren niet voor nodig.
Dat ontkennenn is wel lachwekkend. Vergelijken met Johan en Diego kun je het nooit.
Ja, maar de toppers van toen zouden dat nu ook zijn. Andere training, begeleiding etcetra.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik vraag mij of of de teams uit de jaren '60 en '70 zich überhaupt zouden kwalificeren voor het huidige WK.
Ja de sterren van weleer waren goed voor hun tijd, maar net als in alle andere sporten is de sport ontwikkeld en is het huidige niveau beter.
Ze zuigen de ziel uit het spel met hun angsthazerij.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja en dat voelen wij en dat voelen de spelers.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat zijn smerige worden in Nederland. Hoe durf je trotst te zijn op je land en passie te voelen.
Bij Nederland blijkt vooral keer op keer dat we dat helemaal niet kunnen, dat je het als coach dan een keer doet snap ik nog wel maar Koeman lijkt ook niet te leren.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zuigen de ziel uit het spel met hun angsthazerij.
Dat Messi de beste is van deze generatie is weinig twijfel over ja (en moeilijk vergelijken met voorgaande generaties is zeker ook zo ja)quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het was idd suicidaal om 7-2-1 te gaan spelen en de Argentijnen gratis te laten opstomen tot op 20 meter van de goal zonder tegendruk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:51 schreef PzKpfw het volgende:
Engeland verloor toen ze na hun goal op de verdediging gingen spelen en stopten met voetballen. Tot op dat moment was er niet veel aan de hand en waren ze ook wel de betere ploeg. Ze stonden bijna met zijn allen in de 16 en lieten Argentinië maar wat rondtikken buiten de 16.
We hebben nu ook wel echt allemaal kutjes hoor. Van Dijk, De Jong, Reijnders. Man man man.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij Nederland blijkt vooral keer op keer dat we dat helemaal niet kunnen, dat je het als coach dan een keer doet snap ik nog wel maar Koeman lijkt ook niet te leren.
Gewoon weer 60 minuten volop ongestraft in de slagerij en dan, als Spanje volledig uit het ritme is geschopt, lijkt het of ze opeens kunnen voetballen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel benieuwd wat Messi gaat bedenken tegen een defensie die in 7 wedstrijden maar 1 goal heeft weggegeven.
Nou nou nou. Dat ben ik allang weer kwijt gelukkig.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Koeman
Wat een ontzettend kut-WK heeft die man ons bezorgd.
Ik denk dat dat wel meevalt. Nederland verloor in 2010 doordat het met een man minder kwam te staan. Bij de andere wedstrijden op penalty's verloren. Niet in verlenging, maar om dat te voorkomen gewoon binnen 90 minuten winnen of anders/beter op de penalty's gaan trainen. Zoals de andere keepers die het psychische spelletje beter spelen en OP doel schietenquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nederland verliest altijd de conditieslag. Ook tegen Spanje in 2010, Argentinië in 2022 en tegen Marokko dit WK. In de verlenging kunnen we het niet meer opbrengen.
Daar komt bij dat Van Gaal met penalties wilde winnen, daar had de spelers op voorbereid en de keeper op uitgekozen.
Tegen de Argentijnen gingen ze er in 2022 anders goed tegenin. Dat de scheids vervolgens daar niet op inspeelt kon Nederland niet veel tegen doen, behalve dan continue inpraten op de scheids maar dat wordt ook irritant.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:58 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
We hebben nu ook wel echt allemaal kutjes hoor. Van Dijk, De Jong, Reijnders. Man man man.
Alleen Van Hecke en Denzel lijken mij geschikt.
Je bent 3 jaar oud en hebt het vorige WK gemist?quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:21 schreef TLC het volgende:
Wat zou ik willen dat Oranje ook maar 5 procent van die strijd en vechtlust van de Argentijnen hadden![]()
je bent fan zie ikquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:57 schreef wolfrolf het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 16-07-2026 12:07 ]
En dan ook van zijn pijpboy Grueter?quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:34 schreef PzKpfw het volgende:
Zal in ieder geval blij zijn als we volgend WK eindelijk verlost zijn van Messi.
'Pijpboy'quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan ook van zijn pijpboy Grueter?
Grueter was vooral gruwelijk uit vorm, als je Aguero voor Lavezzi aanzit zit je niet lekker in de wedstrijd. En dat wisselen omdat Messi zogenaamd moe was is ongeveer de meest domme teek ooit.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
'Pijpboy'
De pijpboy die vond dat Messi beter gewisseld kon worden? Misschien ben je dan een opportunist, en vooral geen pijpboy.
Engeland (Tuchel) heeft het compleet over zichzelf afgeroepen, ik kon er daarom niet eens van balen. Gelukkig gaat Spanje dat nooit doen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat laat men zich weer kennen zeg.
Filip Joos zag Aguero ook voor Lavezzi aan. Gretige commentatoren die ieder wissewasje van commentaar willen voorzien.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grueter was vooral gruwelijk uit vorm, als je Aguero voor Lavezzi aanzit zit je niet lekker in de wedstrijd. En dat wisselen omdat Messi zogenaamd moe was is ongeveer de meest domme teek ooit.
Ik denk dat Arno in de rust weer geappt heeft.
Precies, meteen de naam willen geven en daardoor de naam geven die op de stoel ervoor stond. Maar een 'Messi pijper' was het zeer zeker niet nee.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Filip Joos zag Aguero ook voor Lavezzi aan. Gretige commentatoren die ieder wissewasje van commentaar willen voorzien.
Even serieus. Agüero is schepper van één van de meest iconische voetbalmomenten in de geschiedenis.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je ziet een bordje met Lavezzi en kijkt niet naar het gezicht. Ik heb ook niet echt gekeken wie het was, het was dat jullie het zeiden en dat ik daardoor zag 'oh huh dat bordje klopt niet'
Van een commentator mag je die scherpte wel verwachten trouwens
Ja ik zag het ook wel meteen toen ik er op geattendeerd werd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Even serieus. Agüero is schepper van één van de meest iconische voetbalmomenten in de geschiedenis.
lol ja sorry mang ik was dequote:
vergeten haha 
Messi is geweldigquote:Op donderdag 16 juli 2026 12:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vooral fascinerend dat Messi als zondebok geldt voor het klootjesvolk. Cholo Simeone pinkt een traantje weg bij de Argentijnse antics, maar het is de beschermende clan om Messi heen die zuigt en provoceert. Bij die brute individuele actie in de eerste helft, waar hij Kane wegzette, stonden binnen.. 10 seconden bijna alle medespelers bij de situatie. Hij is gewoon een God voor die Argentijntjes. Messi houdt alleen niet van mensen die grootspraak en interessantdoenerig zijn voordat het laatste fluitsignaal heeft geklonken. Daar haalt hij motivatie uit. Geef hem eens ongelijk.
Pele en Maradona haalden de 39 niet. Bizarre gedachte dat in Rusland 2018 mensen al zinspeelden dat het Messi's laatste WK was, en hij doodleuk op de drempel van twee wereldtitels staat. Zelfgeregisseerd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Messi is geweldig
Oprecht, gister alleen voor hem gekeken eigenlijk. En dat op z'n 39e.
Die tijden kun je natuurlijk ook niet vergelijken met nu. Zeker Maradona gaf natuurlijk ook meer om andere zaken.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pele en Maradona haalden de 39 niet. Bizarre gedachte dat in Rusland 2018 mensen al zinspeelden dat het Messi's laatste WK was, en hij doodleuk op de drempel van twee wereldtitels staat. Zelfgeregisseerd.
Neymar geeft ook om andere zaken dan voetbal. Die is al done and dusted op 34 jarige leeftijd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:15 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die tijden kun je natuurlijk ook niet vergelijken met nu. Zeker Maradona gaf natuurlijk ook meer om andere zaken.
Wel respect voor Messi hoor, ik was ook allang gestopt en van het leven gaan genieten.
Die is toch al wel langer klaar. Zijn prime zat er al bijzonder vroeg op.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Neymar geeft ook om andere zaken dan voetbal. Die is al done and dusted op 34 jarige leeftijd.
Of een onderdeel van een andere leeftijd samenstelling globaal, er zijn gewoon relatief minder jonge voetballers dan vroeger.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pele en Maradona haalden de 39 niet. Bizarre gedachte dat in Rusland 2018 mensen al zinspeelden dat het Messi's laatste WK was, en hij doodleuk op de drempel van twee wereldtitels staat. Zelfgeregisseerd.
Het is gewoon een mythische prestatie om op 39-jarige leeftijd nog zo beslissend te zijn. In dat kader verdient Luka Modric ook meer eer.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die is toch al wel langer klaar. Zijn prime zat er al bijzonder vroeg op.
Wel jammer, in potentie een fenomeen.
Kroos was wel nog wereldtop toen hij stopte en koos bewust dat moment ook uit, maar dat doet verder niks aan het punt inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2026 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een mythische prestatie om op 39-jarige leeftijd nog zo beslissend te zijn. In dat kader verdient Luka Modric ook meer eer.
Toni Kroos is van 1990, die is ook al even van het toneel verdwenen. Xabi Alonso rekte het ook maar tot zijn 35e.
Dat is zeker waar. Al heb ik ook wel respect voor types als Kroos die op hun prime stoppen. Respect voor Modric en Ronaldo, maar ik vond het dit WK wel wat pijnlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een mythische prestatie om op 39-jarige leeftijd nog zo beslissend te zijn. In dat kader verdient Luka Modric ook meer eer.
Toni Kroos is van 1990, die is ook al even van het toneel verdwenen. Xabi Alonso rekte het ook maar tot zijn 35e.
Kalm aan. Modric heeft op zijn bijna 39e ook nog een CL gepakt. Die had gewoon moeten stoppen in 2025 en niet naar Milan willen gaan.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Al heb ik ook wel respect voor types als Kroos die op hun prime stoppen. Respect voor Modric en Ronaldo, maar ik vond het dit WK wel wat pijnlijk.
Klopt. Is ook geen schande, maar het is wel klaar. Tegen Panama was echt pijnlijk om te zien amigo. Een van de beste spelers ooit natuurlijk. Geen middenvelder gezien dit WK die in de buurt komt van prime Modric.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kalm aan. Modric heeft op zijn bijna 39e ook nog een CL gepakt. Die had gewoon moeten stoppen in 2025 en niet naar Milan willen gaan.
Eerst nog een troostfinale!quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater zingt
England is going home
Ja, diezelfde die daarvoor bij elk balcontact van Messi een orgasme kreeg en toen hij uiteindelijk die winnende assist gaf helemaal hysterisch klaarkwam.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
'Pijpboy'
De pijpboy die vond dat Messi beter gewisseld kon worden? Misschien ben je dan een opportunist, en vooral geen pijpboy.
Als je claimt dat Messi maar gewisseld moet worden, kan je onmogelijk een Messi-pijper zijn en kijk je al 10 jaar geen Messi-wedstrijd van dichtbij.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, diezelfde die daarvoor bij elk balcontact van Messi een orgasme kreeg en toen hij uiteindelijk die winnende assist gaf helemaal hysterisch klaarkwam.
Lijkt Koeman wel.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:28 schreef Perrin het volgende:
En dan nog wimpelt Tuchel kritiek weg van 'beterweters'.
[ x ]
Als je goed opgelet had zei hij niet dat Messi gewisseld moest worden, maar zei hij:"zou Scaloni er over denken om Messi te wisselen?"quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je claimt dat Messi maar gewisseld moet worden, kan je onmogelijk een Messi-pijper zijn en kijk je al 10 jaar geen Messi-wedstrijd van dichtbij.
Zelfs als de cijfers aantonen dat de aanpak faalt, alsnog je handen als coach in onschuld wassen.quote:
Die coach van Uruquay deed dat toch? Volledig zichzelf onderuit halenquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zelfs als de cijfers aantonen dat de aanpak faalt, alsnog je handen als coach in onschuld wassen.
Een zeer slechte eigenschap.
Échte leiders nemen verantwoordelijkheid voor hun successen én hun fouten.
De suggestie alleen al is bizar foutief. Scaloni is een goede trainer, maar Messi beslist zelf wanneer het klaar is. Dat is basiskennis voor elke voetbalvolger. Laat staan in een WK-halve finale. Wissel Messi zonder zijn goedkeuring, en de hel barst los.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je goed opgelet had zei hij niet dat Messi gewisseld moest worden, maar zei hij:"zou Scaloni er over denken om Messi te wisselen?"
Maar verder blijft dat mannetje natuurlijk wel een fenomeen, die ik vanaf zijn jeugd heb gevolgd. Alleen krijg ik geen orgasmes van hem.
Ik gun hem een mooie afsluiting van zijn carrière, maar ben bang dat Spanje echt een maat te vol voor ze is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |