Grueter was vooral gruwelijk uit vorm, als je Aguero voor Lavezzi aanzit zit je niet lekker in de wedstrijd. En dat wisselen omdat Messi zogenaamd moe was is ongeveer de meest domme teek ooit.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
'Pijpboy'
De pijpboy die vond dat Messi beter gewisseld kon worden? Misschien ben je dan een opportunist, en vooral geen pijpboy.
Engeland (Tuchel) heeft het compleet over zichzelf afgeroepen, ik kon er daarom niet eens van balen. Gelukkig gaat Spanje dat nooit doen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat laat men zich weer kennen zeg.
Filip Joos zag Aguero ook voor Lavezzi aan. Gretige commentatoren die ieder wissewasje van commentaar willen voorzien.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grueter was vooral gruwelijk uit vorm, als je Aguero voor Lavezzi aanzit zit je niet lekker in de wedstrijd. En dat wisselen omdat Messi zogenaamd moe was is ongeveer de meest domme teek ooit.
Ik denk dat Arno in de rust weer geappt heeft.
Precies, meteen de naam willen geven en daardoor de naam geven die op de stoel ervoor stond. Maar een 'Messi pijper' was het zeer zeker niet nee.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Filip Joos zag Aguero ook voor Lavezzi aan. Gretige commentatoren die ieder wissewasje van commentaar willen voorzien.
Even serieus. Agüero is schepper van één van de meest iconische voetbalmomenten in de geschiedenis.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je ziet een bordje met Lavezzi en kijkt niet naar het gezicht. Ik heb ook niet echt gekeken wie het was, het was dat jullie het zeiden en dat ik daardoor zag 'oh huh dat bordje klopt niet'
Van een commentator mag je die scherpte wel verwachten trouwens
Ja ik zag het ook wel meteen toen ik er op geattendeerd werd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Even serieus. Agüero is schepper van één van de meest iconische voetbalmomenten in de geschiedenis.
lol ja sorry mang ik was dequote:
vergeten haha 
Messi is geweldigquote:Op donderdag 16 juli 2026 12:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vooral fascinerend dat Messi als zondebok geldt voor het klootjesvolk. Cholo Simeone pinkt een traantje weg bij de Argentijnse antics, maar het is de beschermende clan om Messi heen die zuigt en provoceert. Bij die brute individuele actie in de eerste helft, waar hij Kane wegzette, stonden binnen.. 10 seconden bijna alle medespelers bij de situatie. Hij is gewoon een God voor die Argentijntjes. Messi houdt alleen niet van mensen die grootspraak en interessantdoenerig zijn voordat het laatste fluitsignaal heeft geklonken. Daar haalt hij motivatie uit. Geef hem eens ongelijk.
Pele en Maradona haalden de 39 niet. Bizarre gedachte dat in Rusland 2018 mensen al zinspeelden dat het Messi's laatste WK was, en hij doodleuk op de drempel van twee wereldtitels staat. Zelfgeregisseerd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Messi is geweldig
Oprecht, gister alleen voor hem gekeken eigenlijk. En dat op z'n 39e.
Die tijden kun je natuurlijk ook niet vergelijken met nu. Zeker Maradona gaf natuurlijk ook meer om andere zaken.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pele en Maradona haalden de 39 niet. Bizarre gedachte dat in Rusland 2018 mensen al zinspeelden dat het Messi's laatste WK was, en hij doodleuk op de drempel van twee wereldtitels staat. Zelfgeregisseerd.
Neymar geeft ook om andere zaken dan voetbal. Die is al done and dusted op 34 jarige leeftijd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:15 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die tijden kun je natuurlijk ook niet vergelijken met nu. Zeker Maradona gaf natuurlijk ook meer om andere zaken.
Wel respect voor Messi hoor, ik was ook allang gestopt en van het leven gaan genieten.
Die is toch al wel langer klaar. Zijn prime zat er al bijzonder vroeg op.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Neymar geeft ook om andere zaken dan voetbal. Die is al done and dusted op 34 jarige leeftijd.
Of een onderdeel van een andere leeftijd samenstelling globaal, er zijn gewoon relatief minder jonge voetballers dan vroeger.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pele en Maradona haalden de 39 niet. Bizarre gedachte dat in Rusland 2018 mensen al zinspeelden dat het Messi's laatste WK was, en hij doodleuk op de drempel van twee wereldtitels staat. Zelfgeregisseerd.
Het is gewoon een mythische prestatie om op 39-jarige leeftijd nog zo beslissend te zijn. In dat kader verdient Luka Modric ook meer eer.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die is toch al wel langer klaar. Zijn prime zat er al bijzonder vroeg op.
Wel jammer, in potentie een fenomeen.
Kroos was wel nog wereldtop toen hij stopte en koos bewust dat moment ook uit, maar dat doet verder niks aan het punt inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2026 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een mythische prestatie om op 39-jarige leeftijd nog zo beslissend te zijn. In dat kader verdient Luka Modric ook meer eer.
Toni Kroos is van 1990, die is ook al even van het toneel verdwenen. Xabi Alonso rekte het ook maar tot zijn 35e.
Dat is zeker waar. Al heb ik ook wel respect voor types als Kroos die op hun prime stoppen. Respect voor Modric en Ronaldo, maar ik vond het dit WK wel wat pijnlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een mythische prestatie om op 39-jarige leeftijd nog zo beslissend te zijn. In dat kader verdient Luka Modric ook meer eer.
Toni Kroos is van 1990, die is ook al even van het toneel verdwenen. Xabi Alonso rekte het ook maar tot zijn 35e.
Kalm aan. Modric heeft op zijn bijna 39e ook nog een CL gepakt. Die had gewoon moeten stoppen in 2025 en niet naar Milan willen gaan.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Al heb ik ook wel respect voor types als Kroos die op hun prime stoppen. Respect voor Modric en Ronaldo, maar ik vond het dit WK wel wat pijnlijk.
Klopt. Is ook geen schande, maar het is wel klaar. Tegen Panama was echt pijnlijk om te zien amigo. Een van de beste spelers ooit natuurlijk. Geen middenvelder gezien dit WK die in de buurt komt van prime Modric.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kalm aan. Modric heeft op zijn bijna 39e ook nog een CL gepakt. Die had gewoon moeten stoppen in 2025 en niet naar Milan willen gaan.
Eerst nog een troostfinale!quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater zingt
England is going home
Ja, diezelfde die daarvoor bij elk balcontact van Messi een orgasme kreeg en toen hij uiteindelijk die winnende assist gaf helemaal hysterisch klaarkwam.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
'Pijpboy'
De pijpboy die vond dat Messi beter gewisseld kon worden? Misschien ben je dan een opportunist, en vooral geen pijpboy.
Als je claimt dat Messi maar gewisseld moet worden, kan je onmogelijk een Messi-pijper zijn en kijk je al 10 jaar geen Messi-wedstrijd van dichtbij.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, diezelfde die daarvoor bij elk balcontact van Messi een orgasme kreeg en toen hij uiteindelijk die winnende assist gaf helemaal hysterisch klaarkwam.
Lijkt Koeman wel.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:28 schreef Perrin het volgende:
En dan nog wimpelt Tuchel kritiek weg van 'beterweters'.
[ x ]
Als je goed opgelet had zei hij niet dat Messi gewisseld moest worden, maar zei hij:"zou Scaloni er over denken om Messi te wisselen?"quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je claimt dat Messi maar gewisseld moet worden, kan je onmogelijk een Messi-pijper zijn en kijk je al 10 jaar geen Messi-wedstrijd van dichtbij.
Zelfs als de cijfers aantonen dat de aanpak faalt, alsnog je handen als coach in onschuld wassen.quote:
Die coach van Uruquay deed dat toch? Volledig zichzelf onderuit halenquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zelfs als de cijfers aantonen dat de aanpak faalt, alsnog je handen als coach in onschuld wassen.
Een zeer slechte eigenschap.
Échte leiders nemen verantwoordelijkheid voor hun successen én hun fouten.
De suggestie alleen al is bizar foutief. Scaloni is een goede trainer, maar Messi beslist zelf wanneer het klaar is. Dat is basiskennis voor elke voetbalvolger. Laat staan in een WK-halve finale. Wissel Messi zonder zijn goedkeuring, en de hel barst los.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je goed opgelet had zei hij niet dat Messi gewisseld moest worden, maar zei hij:"zou Scaloni er over denken om Messi te wisselen?"
Maar verder blijft dat mannetje natuurlijk wel een fenomeen, die ik vanaf zijn jeugd heb gevolgd. Alleen krijg ik geen orgasmes van hem.
Ik gun hem een mooie afsluiting van zijn carrière, maar ben bang dat Spanje echt een maat te vol voor ze is.
Zoek hulp.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De suggestie alleen al is bizar foutief. Scaloni is een goede trainer, maar Messi beslist zelf wanneer het klaar is. Dat is basiskennis voor elke voetbalvolger. Laat staan in een WK-halve finale. Wissel Messi zonder zijn goedkeuring, en de hel barst los.
Mensen die niet op de BBC hebben gekeken kan ik op geen enkele manier serieus nemen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:36 schreef Makamba_ het volgende:
Wat een discussie. Grueter ging echt weer totaal op de Messi is God, Messi ontstijgt God toer.
Moet hij verder zelf weten hoor maar daar is echt geen discussie over mogelijk.
Kpn zendt voetbal niet in de hoogste resolutie uit of zo. NOS was scherp beeld, BBC gaf mij oogaids.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die niet op de BBC hebben gekeken kan ik op geen enkele manier serieus nemen.
Tegen de kleinste argentijnse speler durft ie wel, van achter. Jammer dat het voetballend niet lukte.quote:
Hebben we de grootste Messi fan ooit gevonden?quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je claimt dat Messi maar gewisseld moet worden, kan je onmogelijk een Messi-pijper zijn en kijk je al 10 jaar geen Messi-wedstrijd van dichtbij.
Die rooie uit Den Dunnen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tegen de kleinste argentijnse speler durft ie wel, van achter. Jammer dat het voetballend niet lukte.
Schitterend dit idd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grueter was vooral gruwelijk uit vorm, als je Aguero voor Lavezzi aanzit zit je niet lekker in de wedstrijd. En dat wisselen omdat Messi zogenaamd moe was is ongeveer de meest domme teek ooit.
Ik denk dat Arno in de rust weer geappt heeft.
Scoren.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel benieuwd wat Messi gaat bedenken tegen een defensie die in 7 wedstrijden maar 1 goal heeft weggegeven.
Ah. Dom dat de Fransen en Portugezen daar niet aan hadden gedacht.quote:
Exact wat ik benoem in post 186 iddquote:
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah. Dom dat de Fransen en Portugezen daar niet aan hadden gedacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |