Als je claimt dat Messi maar gewisseld moet worden, kan je onmogelijk een Messi-pijper zijn en kijk je al 10 jaar geen Messi-wedstrijd van dichtbij.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, diezelfde die daarvoor bij elk balcontact van Messi een orgasme kreeg en toen hij uiteindelijk die winnende assist gaf helemaal hysterisch klaarkwam.
Lijkt Koeman wel.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:28 schreef Perrin het volgende:
En dan nog wimpelt Tuchel kritiek weg van 'beterweters'.
[ x ]
Als je goed opgelet had zei hij niet dat Messi gewisseld moest worden, maar zei hij:"zou Scaloni er over denken om Messi te wisselen?"quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je claimt dat Messi maar gewisseld moet worden, kan je onmogelijk een Messi-pijper zijn en kijk je al 10 jaar geen Messi-wedstrijd van dichtbij.
Zelfs als de cijfers aantonen dat de aanpak faalt, alsnog je handen als coach in onschuld wassen.quote:
Die coach van Uruquay deed dat toch? Volledig zichzelf onderuit halenquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zelfs als de cijfers aantonen dat de aanpak faalt, alsnog je handen als coach in onschuld wassen.
Een zeer slechte eigenschap.
Échte leiders nemen verantwoordelijkheid voor hun successen én hun fouten.
De suggestie alleen al is bizar foutief. Scaloni is een goede trainer, maar Messi beslist zelf wanneer het klaar is. Dat is basiskennis voor elke voetbalvolger. Laat staan in een WK-halve finale. Wissel Messi zonder zijn goedkeuring, en de hel barst los.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je goed opgelet had zei hij niet dat Messi gewisseld moest worden, maar zei hij:"zou Scaloni er over denken om Messi te wisselen?"
Maar verder blijft dat mannetje natuurlijk wel een fenomeen, die ik vanaf zijn jeugd heb gevolgd. Alleen krijg ik geen orgasmes van hem.
Ik gun hem een mooie afsluiting van zijn carrière, maar ben bang dat Spanje echt een maat te vol voor ze is.
Zoek hulp.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De suggestie alleen al is bizar foutief. Scaloni is een goede trainer, maar Messi beslist zelf wanneer het klaar is. Dat is basiskennis voor elke voetbalvolger. Laat staan in een WK-halve finale. Wissel Messi zonder zijn goedkeuring, en de hel barst los.
Mensen die niet op de BBC hebben gekeken kan ik op geen enkele manier serieus nemen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:36 schreef Makamba_ het volgende:
Wat een discussie. Grueter ging echt weer totaal op de Messi is God, Messi ontstijgt God toer.
Moet hij verder zelf weten hoor maar daar is echt geen discussie over mogelijk.
Kpn zendt voetbal niet in de hoogste resolutie uit of zo. NOS was scherp beeld, BBC gaf mij oogaids.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die niet op de BBC hebben gekeken kan ik op geen enkele manier serieus nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |