Dat en de teamgeest. De pure wil om te winnen. Het gevoel van trots, glorie en historie.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:21 schreef TLC het volgende:
Wat zou ik willen dat Oranje ook maar 5 procent van die strijd en vechtlust van de Argentijnen hadden![]()
Die krijgen vast wel een "boete".quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)nden-zijn-argentijns
Ja ja Argentinië en sancties van de FIFA. Het zal wel
Denk eigenlijk dat ze het tegen Argentinie makkelijker gaan hebben. Die konden al een uur lang helemaal niets uitrichten tegen een goed gegroepeerd Engeland. Dat kan Spanje een stuk beterquote:Op donderdag 16 juli 2026 09:36 schreef AFA2022 het volgende:
Dit kon je verwachten natuurlijk:
https://x.com/AFASeleccio(...)alklandeilanden.html
De Spanjaarden schijnen enorm te balen dat Argentinie heeft gewonnen, zagen in Engeland toch een wat makkelijkere tegenstander. Dit wordt hopelijk een prachtige finale!
Het mooie vond ik wel dat farmer Erik er ook een mening over had.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb er nog steeds de pest over in, dat zijn dan zogenaamde topcoaches, Koeman en Tuchel, moordenaars van het voetbal.
Ja, dat was dan weer hilarisch.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooie vond ik wel dat farmer Erik er ook een mening over had.
Wellicht hadden ze toen de goals van Lucas Moura kunnen afspelen in de studio voor extra genot
quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet wat ik irritanter vind, de mensen die nu weer roepen dat Messi de beste ooit is omdat ie 2 assistjes heeft gegeven tegen een matig Engeland en dat niemand hem kan stoppen, of de mensen die doen alsof Messi er geen kut van kan en dat ie met puur geluk 2 assistjes heeft gegeven tegen een matig Engeland maar dat ie weer MIA gaat zijn in de finale.
Kloppend bloedvat op kale knikker genot.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:25 schreef Caland het volgende:
Wellicht hadden ze toen de goals van Lucas Moura kunnen afspelen in de studio voor extra genot
Gewoon ontzettend genieten van Messi dit toernooi, ook gisteren weer en ondanks dat hij er zondag hopelijk niet aan te pas komt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet wat ik irritanter vind, de mensen die nu weer roepen dat Messi de beste ooit is omdat ie 2 assistjes heeft gegeven tegen een matig Engeland en dat niemand hem kan stoppen, of de mensen die doen alsof Messi er geen kut van kan en dat ie met puur geluk 2 assistjes heeft gegeven tegen een matig Engeland maar dat ie weer MIA gaat zijn in de finale.
Koemanquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb er nog steeds de pest over in, dat zijn dan zogenaamde topcoaches, Koeman en Tuchel, moordenaars van het voetbal.
Waarom denken al die coaches dat als ze achteruit gaan lopen ze ineens kunnen verdedigen? Ze konden er ook helemaal niks van, maar ze denken allemaal prime Italie te zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan er best een middenvelder of verdediger bij zetten maar probeer dan nog enige druk erop te houden
Dit sloeg helemaal nergens op
Dat zijn smerige worden in Nederland. Hoe durf je trotst te zijn op je land en passie te voelen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat en de teamgeest. De pure wil om te winnen. Het gevoel van trots, glorie en historie.
Messi is in ieder geval de beste van de laatste 30 jaar en daar heb je gisteren niet voor nodig.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht tribunalen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Koeman
Wat een ontzettend kut-WK heeft die man ons bezorgd.
Sowieso de eerste speler die over zo’n bizar lange periode zo goed is.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Messi is in ieder geval de beste van de laatste 30 jaar en daar heb je gisteren niet voor nodig.
Dat ontkennenn is wel lachwekkend. Vergelijken met Johan en Diego kun je het nooit.
Dat wordt ook wel onderschat. 39 jaar manquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso de eerste speler die over zo’n bizar lange periode zo goed is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |