Ja hier geen overvloed ook ofzo, maar was niet heel uitnodigend met wat regen erbij. Morgen is het beter zeggen zequote:
Dramaquote:Op woensdag 15 juli 2026 15:50 schreef Discombobulate het volgende:
Ben wel benieuwd hoe augustus gaat zijn.
Ik kies voor 'niet te overdreven temps'. 20 á 22 graden is genoeg. Liefst met wat leuke wolkjes en af en toen een gestage regenbui.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Drama![]()
Of gewoon kut (lees, pokke hitte).
Of gewoon lekker! (Niet te overdreven temps)
Dit klinkt als muziek in de orenquote:Op woensdag 15 juli 2026 16:36 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ik kies voor 'niet te overdreven temps'. 20 á 22 graden is genoeg. Liefst met wat leuke wolkjes en af en toen een gestage regenbui.
Maand lang 24-26 met lv van 30% is dik in orde. Mag ook tot eind septemberquote:Op woensdag 15 juli 2026 16:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Drama![]()
Of gewoon kut (lees, pokke hitte).
Of gewoon lekker! (Niet te overdreven temps)
Ik vind het wel heerlijk om dat zomergevoel zo 's ochtends te hebben. Meteen alles open, makkelijk naar buiten voor de echte warmte komt.quote:
's Morgens vroeg wakker wordenquote:Op woensdag 15 juli 2026 16:39 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik vind het wel heerlijk om dat zomergevoel zo 's ochtends te hebben. Meteen alles open, makkelijk naar buiten voor de echte warmte komt.
hontquote:Op woensdag 15 juli 2026 16:46 schreef Twieki het volgende:
[..]
's Morgens vroeg wakker wordenlopen met de hond terwijl 't buiten nog maar 16 graden is.
En de dauw op de velden. De geur van een frisse ochtend.
En als je mazzel hebt, is het gras in de buurt net gemaaid en word je extra verwend.
![]()
Fuck die klamme zooi.
Vind het wel meevallen. Niet perfect, maar ook niet mokervies.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Lv 30% volgens de APP maar het voelt mokervies @:nattekat
quote:Noordzee nog nooit zo warm in midden juli
De Noordzee is uitzonderlijk warm. Woensdagochtend om 08.00 uur was het zeewater bij een KNMI-meetstation voor de Zuid-Hollandse kust 20,4 graden Celsius, een record voor de tijd van het jaar. Voor de zee geldt sinds 24 mei een hittegolf.
Omdat het weer boven Nederland nu onder invloed is van een hogedrukgebied, leidt de warme zee nog niet tot wolkenvorming, zegt een KNMI-woordvoerder. In het najaar kan een warme zee voor heftigere regenbuien zorgen.
De Noordzee is sinds de jaren tachtig ongeveer een halve graad Celsius per decennium opgewarmd. Meer dan 90 procent van de extra hitte die wereldwijd door het broeikaseffect wordt vastgehouden, wordt opgenomen door zeeën en oceanen.
De opwarming zorgt voor een verschuiving van het leven in de zee. Zeedieren die normaal in zuidelijker en warmer water leven, komen naar Nederland; vissen die van kouder water houden, zoals haring, trekken noordwaarts.
Dat gaat straks een interessante herfst worden, vooral voor het westen van het land.quote:
Voor de zee geldt sinds 24 mei een hittegolf?quote:
Aantal keren 18 vind ik ook echt geen ramp. Wel echt zin in de herfst, lekker die donkere dagen, rode bladeren, etc.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:36 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ik kies voor 'niet te overdreven temps'. 20 á 22 graden is genoeg. Liefst met wat leuke wolkjes en af en toen een gestage regenbui.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor de zee geldt sinds 24 mei een hittegolf?![]()
![]()
Man man man 🤦🤡
En 20.4 graden is toch niet heel warm ofzo
quote:Wetenschappers spreken van een mariene hittegolf als de zeewatertemperatuur minstens vijf dagen achter elkaar ver boven de waarde uitkomt die je normaal voor die tijd van het jaar mag verwachten (warmer dan 90 procent van alle dagen).
Wel 5 hele dagen. Poeh Poehquote:
Dit dus, geen klamme gedoe meer als je je even moet inspannen enzoquote:Op woensdag 15 juli 2026 16:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maand lang 24-26 met lv van 30% is dik in orde. Mag ook tot eind september
Ja in de ochtend is het heerlijk, alleen vanmorgen was het toch wel partij vochtig hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:39 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik vind het wel heerlijk om dat zomergevoel zo 's ochtends te hebben. Meteen alles open, makkelijk naar buiten voor de echte warmte komt.
Hier is de vochtigheid 64% bij temp van 23,1gr...het is me een partij klam hoorquote:Op woensdag 15 juli 2026 17:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Niet perfect, maar ook niet mokervies.
Ja joh, alles moet tegenwoordig overdreven worden om mensen in paniek te laten brengen...want snel je voor dat het water straks gaat koken!quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel 5 hele dagen. Poeh Poeh
Vind dat echt een beetje overdreven allemaal om het dan een hittegolf te noemen.
38% bij 27quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier is de vochtigheid 64% bij temp van 23,1gr...het is me een partij klam hoor
Tja dat heb je met straffe wind uit het noordoosten en dus vanaf de Waddenzee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |