SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Omgevallen tuinstoelquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:00 schreef INViCTuS het volgende:
Benieuwd naar de terreur buien morgen hier. Estofex level 2
Ja level 3 bij estofexquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:03 schreef cinderloom het volgende:
Noodweer op komst in Italië woensdagavond;
https://www.weeronline.nl(...)lijk-in-Noord-Italie
Ja level 3 bij estofexquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:03 schreef cinderloom het volgende:
niet in nederlandquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:00 schreef INViCTuS het volgende:
Benieuwd naar de terreur buien morgen hier. Estofex level 2
Warme mediterrane lucht klotst daar perfect tegen Alpiene lucht aan. Recipe for disasterquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:47 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Waarom gaat het daar zovaak mis? Ligging gevoelig?
Ik zit in de Alpenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja level 3 bij estofex
[..]
niet in nederland
WE NEED PICTURES!!quote:Op woensdag 15 juli 2026 06:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zit in de Alpen. Level 2 gebied
Dat is eigenlijk elk jaar wel een paar keer in de zomer.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:03 schreef cinderloom het volgende:
Ok dan. Voor wat perspectief. Zondag t/m donderdag zijn jullie maxima overdag lager dan onze minima hier s'nachts.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:36 schreef kilon het volgende:
Wat een heerlijke pluim is dit zeg.
[ afbeelding ]
Nu moet er enkel nog wat neerslag gaan vallen. Om iedereen tevreden te houden gewoon snachts dan, enkele uren zachte regen aub.
Yes! dan kan weer ff die schijthitte uit mijn appartement verdwijnen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:36 schreef kilon het volgende:
[ afbeelding ]
Nu moet er enkel nog wat neerslag gaan vallen. Om iedereen tevreden te houden gewoon snachts dan, enkele uren zachte regen aub.
Kunnen de muren zich weer klaar maken voor een volgende hitte periode. Alhoewel nog veel onzekerheid of due er komt geloof ikquote:Op woensdag 15 juli 2026 10:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Yes! dan kan weer ff die schijthitte uit mijn appartement verdwijnen.
Hebben we alleen augustus eigenlijk nog.quote:Op woensdag 15 juli 2026 11:10 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Kunnen de muren zich weer klaar maken voor een volgende hitte periode. Alhoewel nog veel onzekerheid of due er komt geloof ik
Jankpluimquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:36 schreef kilon het volgende:
[ afbeelding ]
Auto's zien veranderen in poffertjes pannenquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk elk jaar wel een paar keer in de zomer.
Als kind daar ook veel vakanties doorgebracht en onze tent was wel eens weggewaaid, alles kletsnat en doorweekt.
Heb het idee dat men zich er nu ook wel drukker over maakt.
Oosten 22-23. Prima weer om te werken buitenquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:36 schreef kilon het volgende:
[ afbeelding ]
Geniet ervan! Ik weet niet of je ervan houdt, maar Oostenrijk heeft ook eckte wijnpareltjesquote:Op woensdag 15 juli 2026 12:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Oosten 22-23. Prima weer om te werken buiten
Net al bui gehad. Berg zo af en richting dal. Daar mooi poar neem'n.
Vanochtend was het best wel zeikweer hier ook ja. Nu weer veel blauw in de luchtquote:Op woensdag 15 juli 2026 12:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Oosten 22-23. Prima weer om te werken buiten
Net al bui gehad. Berg zo af en richting dal. Daar mooi poar neem'n.
Hier in Brand amper regen gehadquote:Op woensdag 15 juli 2026 13:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vanochtend was het best wel zeikweer hier ook ja. Nu weer veel blauw in de lucht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |