Geen fan van hem. Duidelijkquote:
Ik ben uit het tijdperk Holly!quote:
Yuquote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dom van de scheids.
Dit is van hetzelfde niveau als iemand bewust tegen de hand aan schieten om een strafschop te versieren.
Valt het op?quote:
Voor het team zou ik de verantwoordelijkheid nemen, want er zijn een paar users die ik absoluut geen strafschop toevertrouw. Maar niet bij de eerste vijf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben uit het tijdperk Holly!
Maar dan mist ie de finale tegen Argentinië!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:31 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat patiënt Cucurella er met rood vanaf gaat.
Speel niet met haar privé.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
User @:pisces29 heeft een oogje op speler Cucurella.
Dat kan écht niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Dat is DJ La Fuentequote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:32 schreef Caland het volgende:
Cucurella ziet eruit als iemand die bij een technofeest met urenlang dezelfde zaaddodende kutbeat achter de DJ staat.
Oke Nico Dijkshoornquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:32 schreef Caland het volgende:
Cucurella ziet eruit als iemand die bij een technofeest met urenlang dezelfde zaaddodende kutbeat achter de DJ staat.
En in een café van z'n haar een knotje maakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:32 schreef Caland het volgende:
Leuk feitje: Pisces29 heeft geen smaakquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Dit is mijn druppel hoor, nou is het genoegquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Krijg voorzichtig de indruk dat daar ook weinig voor nodig is
Omdat hij op een lesbische vrouw lijkt?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Omdat hij er altijd hard op in komt?quote:
GROOT STERK legt het af tegen KLEIN TECHNISCHquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Frankrijk valt tegen en mist de slag op het middenveld ook steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |