Dat zou echt heel tragisch zijn als je daar daadwerkelijk rekening mee moet houden. Zeg niet dat het niet zo is, maar tragisch.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je tussen de 40-45 mannen redelijk onherkenbaar bent.
Welke vrouwen zie je het hele jaar door in VBL posten?
wtfquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je tussen de 40-45 mannen redelijk onherkenbaar bent.
Omdat met One Hag het stadion wat leeg is.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:13 schreef spleeh het volgende:
Waarom nodigt Infantino Ten Hag steeds uit?
Nu je het zegt, zou goed kunnen. Maar weet het niet meer, Alleen dat het zich voordeed.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dit toevallig bij een Argentijn?
Maar je kijkt naar een wedstrijd van Spanje?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:13 schreef Coco het volgende:
Het is nog niet best.
Mij was een spectaculaire wedstrijd beloofd.
Ik noem geen namen, dus vul zelf maar in.
Door welke spits?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:13 schreef PzKpfw het volgende:
Wat spelen die Fransen achterin veel door het midden.. vragen om problemen.
Wat gaan we dan kijken?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:13 schreef yvonne het volgende:
Bijna 13 minuten, nog steeds 0-0 dit wordt niks.
Dit is ook gewoon een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat zou echt heel tragisch zijn als je daar daadwerkelijk rekening mee moet houden. Zeg niet dat het niet zo is, maar tragisch.
Mensen verwachten van (halve) vinales bijna altijd teveel.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:13 schreef Coco het volgende:
Het is nog niet best.
Dit vind ik lullig voor @DombohetOlifantje1quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:13 schreef Coco het volgende:
Het is nog niet best.
Had dat gevoel meer bij Engeland - Argentiniëquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:13 schreef Coco het volgende:
Het is nog niet best.
Juich je ook voor Frankrijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |