Maar je kijkt naar een wedstrijd van Spanje?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:13 schreef Coco het volgende:
Het is nog niet best.
Mij was een spectaculaire wedstrijd beloofd.
Ik noem geen namen, dus vul zelf maar in.
Door welke spits?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:13 schreef PzKpfw het volgende:
Wat spelen die Fransen achterin veel door het midden.. vragen om problemen.
Wat gaan we dan kijken?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:13 schreef yvonne het volgende:
Bijna 13 minuten, nog steeds 0-0 dit wordt niks.
Dit is ook gewoon een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat zou echt heel tragisch zijn als je daar daadwerkelijk rekening mee moet houden. Zeg niet dat het niet zo is, maar tragisch.
Mensen verwachten van (halve) vinales bijna altijd teveel.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:13 schreef Coco het volgende:
Het is nog niet best.
Dit vind ik lullig voor @DombohetOlifantje1quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:13 schreef Coco het volgende:
Het is nog niet best.
Had dat gevoel meer bij Engeland - Argentiniëquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:13 schreef Coco het volgende:
Het is nog niet best.
Juich je ook voor Frankrijk?quote:
Volgens mij heb ik dit niet gezegd! (Ik had zelfs de post met maxi-mus zijn aankondiging voor zo'n wedstrijd een like gegeven!!)quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit vind ik lullig voor @:dombohetolifantje1
Morgen wordt het knokkenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen verwachten van (halve) vinales bijna altijd teveel.
SPANNING Coco, daar doen we het mee.
Nee, dat konden we bij Messi wel zien.quote:
Bedankt voor de info.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:14 schreef RAVW het volgende:
Hoop dat Spanje wint want dan ben ik eindelijk Fransen af ...
En dat hoofd van Mbappe en die Denbelle ben ik nu wel even helemaal zat ,, net als die smurf van Messi,
Zeer zeker. Dat wordt één grote matpartij met veel GOALSquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had dat gevoel meer bij Engeland - Argentinië
Slecht praten over Mbappe wordt hier niet gewaardeerd!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:14 schreef RAVW het volgende:
Hoop dat Spanje wint want dan ben ik eindelijk Fransen af ...
En dat hoofd van Mbappe en die Denbelle ben ik nu wel even helemaal zat ,, net als die smurf van Messi,
Ik ben morgen in Assen. Ik zie mijn stalkers / vijanden vanzelf wel verschijnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een beetje overdreven.
maar als zij dat gevoel heeft en zich niet comfortabel voelt dan houdt het op
Bedankt dequote:
Ik ging er vanuit dat het @vul_maar_in was, omdat @Coco zei "vul zelf maar in"quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit niet gezegd! (Ik had zelfs de post met maxi-mus zijn aankondiging voor zo'n wedstrijd een like gegeven!!)
Ja, was een gebbetje richting kersverse mod @vul_maar_inquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen verwachten van (halve) vinales bijna altijd teveel.
SPANNING Coco, daar doen we het mee.
quote:
Aha.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Assen. Ik zie mijn stalkers / vijanden vanzelf wel verschijnen.
Je hebt geluk dat ik dan niet kanquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Assen. Ik zie mijn stalkers / vijanden vanzelf wel verschijnen.
Jij bent slim genoeg om een forum admin te zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat het @:vul_maar_in was, omdat @:coco zei "vul zelf maar in"
Maar veel mensen zijn niet zo intelligent als ik om dat op te pikken.
Heb je 5-5 gezet ofzo?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:14 schreef Mikeytt het volgende:
Als ze over 1 en een halve minuut niet scoren, is mijn poule score echt kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |