Brabandquote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:27 schreef Tengano het volgende:
Laatst hier in Braband toch ook dat die kaas gestolen was bij een kaasboer. Die oude brokkelkaas wordt al voor 20 euro de kilo verkocht.
[..]
Pffff, geen Emmentaler lustenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:04 schreef Bart2002 het volgende:
Ik kan uit de eerste hand vertellen dat ie niet echt lekker is...
Edit: teveel info.quote:
Qua kaas Emmentaler en Gruyère zijn fantastisch verder. Dat kunnen ze zeer goed.quote:
50% emmentaler, 50% comté en chardonnay. Classic.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:04 schreef Bart2002 het volgende:
Ik kan uit de eerste hand vertellen dat ie niet echt lekker is...
Zo uit het vuistje dan. Mogelijk een wereldrecord kaasfondue vestigen hiermee.
Ik ben niet zo een fan van producten van aliexpress gebruiken om mijn eten mee klaar te maken...quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als het maar die vorm heeft. Beter koop je een europese :p
Dan schiet je teentje alle kanten uit volgens mij..quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:10 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een fan van producten van aliexpress gebruiken om mijn eten mee klaar te maken...
Zo eentje lijkt mij ook wel handig schoon te maken.
[ afbeelding ]
En hij heet de Knobi King! Die Duitsers bedenken altijd de beste productnamen.
Geen idee, maar met verse knoflook zal het wel meevallen denk ik. Maar het schoonmaken lijkt mij wel ontzettend veel gemakkelijker dan een pers waar het ergens in zit.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan schiet je teentje alle kanten uit volgens mij..
Kaas moet je sowieso niet schaven, maar snijden. Een kaasschaaf bestaat ook echt alleen in NL.quote:
Leugens, de kaasschaaf is uitgevonden door een Noor! Maar buiten Noord-West Europa zie je hem inderdaad niet veel.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kaas moet je sowieso niet schaven, maar snijden. Een kaasschaaf bestaat ook echt alleen in NL.
Dat is aardig duur, snijden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kaas moet je sowieso niet schaven, maar snijden. Een kaasschaaf bestaat ook echt alleen in NL.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |