Dit beschrijft precies wat in dit topic wordt beweerd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ga je nou een beetje lopen mieren neuken omdat je die term graag blijft gebruiken ?
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Concentratiekamp
Ach, de Duitsers ontwikkelden pervetine om hun Blitzkrieg te kunnen vechten zonder slaap, de Amerikanen namen dat over als Speed. Geschiedenis herhaalt zich zo blijktquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:43 schreef kladderadatsch het volgende:
En geef er anders ook gelijk wat amfetamine bij, kunnen ze nóg beter vechten. Dan heeft Hegseth z'n eigen Berserkers - terwijl 'ie zelf veilig thuis nog een slok Jack Daniels neemt waarschijnlijk...
Nee laten we ze ISA's (International Staging Areas) noemen. Klinkt een stuk beter.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ga je nou een beetje lopen mieren neuken omdat je die term graag blijft gebruiken ?
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Concentratiekamp
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit beschrijft precies wat in dit topic wordt beweerd.
Yeah, dat is een verbijsterend stukje geschiedenis. Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik dat het onzin was. Ook bizar beyond believe, het werd zelfs in chocolade verwerkt, zodat huisvrouwen meer energie hadden om zo hun huishoudelijke 'verplichtingen' te verlichten!quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:45 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ach, de Duitsers ontwikkelden pervetine om hun Blitzkrieg te kunnen vechten zonder slaap, de Amerikanen namen dat over als Speed. Geschiedenis herhaalt zich zo blijkt
Van mij part noemen ze het 'dwangschuren', het blijft een foute bezigheid als mensheid.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee laten we ze ISA's (International Staging Areas) noemen. Klinkt een stuk beter.
Over mierenneuken gesproken.
Maar hey, die verslaafden langs de weg, dat is ongedierte.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:12 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Yeah, dat is een verbijsterend stukje geschiedenis. Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik dat het onzin was. Ook bizar beyond believe, het werd zelfs in chocolade verwerkt, zodat huisvrouwen meer energie hadden om hun huishoudelijke 'verplichtingen' te verlichten!
Beter gaan ze niet over op Fentanyl, dat staat zo lullig, een slagveld vol diep voorover gebogen militairen, alsof ze hun lenzen of kogels zoekenquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:45 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ach, de Duitsers ontwikkelden pervetine om hun Blitzkrieg te kunnen vechten zonder slaap, de Amerikanen namen dat over als Speed. Geschiedenis herhaalt zich zo blijkt
Pervertin lag nog bij mijn oma in een badkamerkast.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:45 schreef Sabata het volgende:
[..]
Eeks! Trouwens die naam alleen al!quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Pervertin lag nog bij mijn oma in een badkamerkast.Klein souvenir van haar vader uit "andere tijden".
Nee, vooral niet omdat WOIII wel eens de allerlaatste zou kunnen zijn...quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:57 schreef Vis1980 het volgende:
Toch blijf ik mij verbazen om de oorlogsbereidheid die een beetje door de wereld sijpelt. Je zou zeggen dat je daar als burger nou niet om staat te springen...
'Als je niet man genoeg bent, dan ben je in de war en heb je niets bij het leger te zoeken. 'quote:
Jij en je kameraad spelen smerige semantische spelletjes. Je weet dondersgoed dat de term “concentratiekamp” behoorlijk beladen is en juist daarom word die gebruikt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je begrijpt dat concentratiekampen bedoeld zijn om mensen in op te sluiten.
Ja, daar vielen ook doden. Door dwangarbeid, mishandeling en uithongeren.
Maar moord was geen doel op zich. In vernietigingskampen was dat wel het geval. Daar werden mensen vergast.
Halve Mof hiero, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:58 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Eeks! Trouwens die naam alleen al!
Misschien zijn plaatsen waar mensen jarenlang zonder proces, zonder vertegenwoordiging en zonder uitzicht op een normale rechtsgang best een beetje beladen?quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jij en je kameraad spelen smerige semantische spelletjes. Je weet dondersgoed dat de term “concentratiekamp” behoorlijk beladen is en juist daarom word die gebruikt.
Ik had het eigenlijk over 'pervert' in. Wat een naam voor zo'n drug zeg.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Halve Mof hiero, dan krijg je dat.
Obama termijn 1 en 2.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:16 schreef kladderadatsch het volgende:
Het blijft fascinerend om te zien hoe de VS zichzelf - en daardoor het NAVO pact - aan het verzwakken is. Jammer genoeg hebben wij als Europeanen de tekenen die reeds zichtbaar werden tijdens eerste termijn van Trump niet serieus genoeg genomen.
O, foutje. Mea culpa. Het spul heette Pervitin, dus iets minder pervers.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:54 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over 'pervert' in. Wat een naam voor zo'n drug zeg.
Dat wil je serieus vergelijken met wat er nu allemaal gaande is!? En waarom dan wel? Ben zeer benieuwd.quote:
Zelfs de Rolling Stones maakten er nog muziek over met "Mothers little helper".quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:12 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Yeah, dat is een verbijsterend stukje geschiedenis. Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik dat het onzin was. Ook bizar beyond believe, het werd zelfs in chocolade verwerkt, zodat huisvrouwen meer energie hadden om zo hun huishoudelijke 'verplichtingen' te verlichten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |