KlaasWotAllesquote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Straks weer roepen dat ‘ie altijd gelijk heeft en dan is het riedeltje weer rond.
Dat is logisch.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:26 schreef [url]fetX[/url] het volgende:
[..]
Straks weer roepen dat ‘ie altijd gelijk heeft en dan is het riedeltje weer rond.
Wat is daar eigenlijk mee gebeurd? Ban? Of hebben zijn begeleiders zijn internet afgeslotenquote:
Ik weet niet wat t is met Ajax en jonge keepers, maar t gaat steeds mis. Scherpen, Gorter, Setford, nu Heerkens nowhere near eerste positiequote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:16 schreef raptorix het volgende:
Het is eigenlijk best treurig dat je zelf geen keeper kan opleiden, van alle posities eigenlijk nog wel het makkelijkste omdat je meestal wel kan inzien of iemand goed genoeg is of niet.
Wellicht te veel focus op het meevoetballende gehalte terwijl een bal tegenhouden ook best belangrijk is.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat t is met Ajax en jonge keepers, maar t gaat steeds mis. Scherpen, Gorter, Setford, nu Heerkens nowhere near eerste positie
Als jij nu gewoon effe naar Jordi belt en je als vrijwilliger voor de positie als keeperscout aanmeldt dan zit Ajax de komende paar jaar ook weer gebakken.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:16 schreef raptorix het volgende:
Het is eigenlijk best treurig dat je zelf geen keeper kan opleiden, van alle posities eigenlijk nog wel het makkelijkste omdat je meestal wel kan inzien of iemand goed genoeg is of niet.
Er liepen afgelopen 2/3 jaar prima keepers rond in de middenmoot of daar iets onder, daar had je prima een keeper kunnen halen die in ieder geval beter was wat ze nu hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij nu gewoon effe naar Jordi belt en je als vrijwilliger voor de positie als keeperscout aanmeldt dan zit Ajax de komende paar jaar ook weer gebakken.
Wat een makkelijk vak eigenlijk, voetbaldirecteurtje.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er liepen afgelopen 2/3 jaar prima keepers rond in de middenmoot of daar iets onder, daar had je prima een keeper kunnen halen die in ieder geval beter was wat ze nu hebben.
Ik durf wel te stellen dat wij hier ook nog wel een betaalbare en betrouwbare keeper kunnen scouten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat een makkelijk vak eigenlijk, voetbaldirecteurtje.
Oke, doe dan. Welke keeper zou Ajax moeten halen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat wij hier ook nog wel een betaalbare en betrouwbare keeper kunnen scouten.
Nick Olij was 2/3 jaar terug prima keuze geweest.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oke, doe dan. Welke keeper zou Ajax moeten halen.
De keeper van Olympiakos Konstantinos Tzolakis.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oke, doe dan. Welke keeper zou Ajax moeten halen.
Waarom zijn dit betaalbare, betrouwbare opties. Leg eens iets uit in plaats van aan ChatGPT vragen om namen te geven.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
De keeper van Olympiakos Konstantinos Tzolakis.
In Nederland Jari De Busser, Owusu-Oduro of van Oevelen. In Duitsland Mark Flekken, Noah Atubolu of Finn Dahmen. In Belgie Matthieu Epolo.
Waarom. Die is niet eens eerste keeper bij PSV.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nick Olij was 2/3 jaar terug prima keuze geweest.
Je vraagt iets vervolgens krijg je antwoord en verplaats je de doelpalen. Zo zijn we niet getrouwd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zijn dit betaalbare, betrouwbare opties. Leg eens iets uit in plaats van aan ChatGPT vragen om namen te geven.
Owusu Odoro zou ik nou niet bepaald onder "stabiliteit" scharenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
De keeper van Olympiakos Konstantinos Tzolakis.
In Nederland Jari De Busser, Owusu-Oduro of van Oevelen. In Duitsland Mark Flekken, Noah Atubolu of Finn Dahmen. In Belgie Matthieu Epolo.
Jeugdigheid zit er nog wel in natuurlijk. Maar heeft mijn optiek in potentie alles om een topkeeper te worden. Als ik een Nederlandse keeper moest halen dan had ik Owusu Odoro gekozen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Owusu Odoro zou ik nou niet bepaald onder "stabiliteit" scharen
Die moet 18 miljoen kosten volgens transfermarkt. Dat zou ik niet direct een betaalbare keeper noemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je vraagt iets vervolgens krijg je antwoord en verplaats je de doelpalen. Zo zijn we niet getrouwd.
Laten we Konstantinos Tzolakis er uitnemend straalt veel rust uit een leider achterin, sterk in de lucht, uitstekende lijnkeeper. Grieks international.
Source: gekocht op Football Manager.
Die was bij AZ echt niet best afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jeugdigheid zit er nog wel in natuurlijk. Maar heeft mijn optiek in potentie alles om een topkeeper te worden. Als ik een Nederlandse keeper moest halen dan had ik Owusu Odoro gekozen.
Of betaalbaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Owusu Odoro zou ik nou niet bepaald onder "stabiliteit" scharen
Eenjarig contract nogquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die moet 18 miljoen kosten volgens transfermarkt. Dat zou ik niet direct een betaalbare keeper noemen.
Die kan er echt he-le-maal niets vanquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jeugdigheid zit er nog wel in natuurlijk. Maar heeft mijn optiek in potentie alles om een topkeeper te worden. Als ik een Nederlandse keeper moest halen dan had ik Owusu Odoro gekozen.
Fok weet echt allesquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beetje raar. Mij wordt op FOK! verteld dat Ter Stegen niet ging komen.
Nou jullie medische staf heeft dit seizoen ook weer genoeg te doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jij bent niet echt lekker in vorm hequote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is ie al gekeurd?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Door Fokkers of door Ajax?quote:
Nou dan haal je toch lekker een keerper uit de MLS, man man, wat dacht je dan? Of ga je ter Steege halen voor 15 miljoen en een salaris van 7 miljoen per jaar, echt mensen zoals jij leven echt in een ander universum.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom. Die is niet eens eerste keeper bij PSV.
Als je 'liever geen middelmaat' een ander universum noemt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou dan haal je toch lekker een keerper uit de MLS, man man, wat dacht je dan? Of ga je ter Steege halen voor 15 miljoen en een salaris van 7 miljoen per jaar, echt mensen zoals jij leven echt in een ander universum.
Eh laten we even duidelijk zijn, Ajax is geen club die in hogere regionen speelt , gewoon subleague van een een middelbare league in Europa, uberhaupt dat je al denkt dat een Ter Stege voor Ajax komt spelen is volkomen van de pot gerukt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je 'liever geen middelmaat' een ander universum noemt.
Dat wil niet zeggen dat je dan maar middelmaat eredivisie moet gaan halen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Eh laten we even duidelijk zijn, Ajax is geen club die in hogere regionen speelt , gewoon subleague van een een middelbare league in Europa, uberhaupt dat je al denkt dat een Ter Stege voor Ajax komt spelen is volkomen van de pot gerukt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je dan maar middelmaat eredivisie moet gaan halen.
21 is hij nog maar. AZ zit waarschijnlijk wel hoog in de boom maar die gaat wel opgepikt worden door pakweg Brighton. Ben ik van overtuigdquote:
Op zich vind ik 22u een mooie tijd om te drinken, maar het komt je posts niet ten goede. En die waren al niet zo heel best.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:03 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je praat net zoals Sjaak Swart die denkt dat Ajax nog Europese top is waar iedereen voor wilt spelen, je haalt op je tandvlees Europees voetbal, en dan boos reageren dat er "versterking" moet komen, terwijl al het geld is uitgegeven aan de de Djanogos van de Booms die er lekker in het tweede mee trainen voor 3 miljoen per jaar.
Dinsdag is alleen niet zo'n mooie dag om te drinkenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Op zich vind ik 22u een mooie tijd om te drinken, maar het komt je posts niet ten goede. En die waren al niet zo heel best.
4x9, woensdag vrij, lekker man.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dinsdag is alleen niet zo'n mooie dag om te drinken
Leugensquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:14 schreef de_boswachter het volgende:
Fabrizio Romano kondigt zojuist ter Stegen aan.
User @:raptorix gaat weer eens nat.
Ouazane is heerlijk aan het spelenquote:Op woensdag 15 juli 2026 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ze oefenen nu tegen Bochum. Te zien op Youtube.
Die Johnson doet ook aardig mee.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ouazane is heerlijk aan het spelen
Goaltje van onze nieuwe linksback.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ze oefenen nu tegen Bochum. Te zien op Youtube.
Snappen het punt. Maar Labyad kon wel echt ballen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn favoriete herinneringen aan oefenwedstrijden komen voort uit voorbereidingsmessi Zakaria Labyad.
Mij werd Zerrouki aangeraden in Feyenoord topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mij werd Zerrouki aangeraden in Feyenoord topic.Laten we daar maar niet intrappen. Dat ze daar ooit 7 mil voor hebben betaald, hahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is kunnen 'ballen' dan toch niet genoeg als de spotlights aangaan.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snappen het punt. Maar Labyad kon wel echt ballen.
Misschien kan @raptorix er nog eentje scouten, nu hij toch op zoek is naar een keeper.quote:
Leuk voor subtop maar heb wel een zwak voor dat type speler.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien is kunnen 'ballen' dan toch niet genoeg als de spotlights aangaan.
Ik snap nog steeds niet dat niemand hem eens als rechtsback gebruikt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:52 schreef Dven het volgende:
Blijf toch wel een zwak voor Edvardsen houden.
Die jongen kan toch niet verdedigen?quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat niemand hem eens als rechtsback gebruikt.
Over niet verdedigen gesprokenquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die jongen kan toch niet verdedigen?
Verdedigen kan je lerenquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die jongen kan toch niet verdedigen?
Basis met Blind, Berghuis en Klaassen genot.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Over niet verdedigen gesproken
Koekoek Blind.
Avontuur in Amerika zou wel leuk zijn voor hem. Zie het niet gebeuren alleen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:30 schreef Simmertje het volgende:
Berghuis is sowieso klaar, hoop echt dat hij nog last minute een andere club vindt. Klaassen is leuk als hij akkoord gaat met een rol als stand in/pinchhitter.
Lang wachten op de 1-0 dan elke wedstrijdquote:Op donderdag 16 juli 2026 09:30 schreef Simmertje het volgende:
Klaassen is leuk als hij akkoord gaat met een rol als stand in/pinchhitter.
Jordi Cruijff heeft niets met Rulli en Ramaj te maken.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:45 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap echt niet dat je een hele dure keeper haalt, nadat je eerst Rulli en Ramaj voor een prikkie van de hand hebt gedaan. Er zullen toch wel jongere, kwalitatief goede, keepers te vinden zijn voor minder geld waar je ook langer plezier van kan hebben?!
Nee, dat is nog geen antwoord. Dat hij niet bij dat wanbeleid betrokken was betekent niet dat hij er geen lering uit kan trekken.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jordi Cruijff heeft niets met Rulli en Ramaj te maken.
Daar heb je je antwoord.
Er wordt een keeper voor een jaar gehuurd. 1 kopen is al snel duurder.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:45 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap echt niet dat je een hele dure keeper haalt, nadat je eerst Rulli en Ramaj voor een prikkie van de hand hebt gedaan. Er zullen toch wel jongere, kwalitatief goede, keepers te vinden zijn voor minder geld waar je ook langer plezier van kan hebben?!
Momenteel is Cruijff niet met de lange termijn bezig. Cruijff wilde Míchel als trainer. Míchel wilde graag samenwerken met Ter Stegen. En als je Ter Stegen kunt halen, hou ik je niet tegen. Het is allemaal niet zo ingewikkeld, als je de krantjes goed leest. Dat jij het anders wil zien, is niet het probleem van Cruijff.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, dat is nog geen antwoord. Dat hij niet bij dat wanbeleid betrokken was betekent niet dat hij er geen lering uit kan trekken.
Daar is hij OOK mee bezig, kijk maar naar de jonge spelers die ook al gehaald zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Momenteel is Cruijff niet met de lange termijn bezig.
Vond Bochum nou ook niet goed.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Vojvodina kan er in elk geval helemaal niets van, dus de eerste 'test' zou niet echt een probleem mogen zijn.
Hebben we daar niet al eens tegen gespeeld?quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Vojvodina kan er in elk geval helemaal niets van, dus de eerste 'test' zou niet echt een probleem mogen zijn.
Volgens mij onder Fariolli.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hebben we daar niet al eens tegen gespeeld?
Zal vast ergens een return zijn ookquote:25 Jul 2024 Second qualifying round1st leg Johan Cruijff ArenA Amsterdam
AFC Ajax 1-0 Vojvodina (SRB)
Van den Boomen 86'
mijn god. die wedstrijd is er ook nog geweest ja.quote:
2 jaar geleden ja, 1-3 en 1-0. Tevens de oud club van Tadic. Sutalo scoorde toen 2 goals, één in eigen goal. Volgende week 20:00 uur.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hebben we daar niet al eens tegen gespeeld?
Je kan dan beter een verzorgingstehuis openen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:43 schreef Wotte het volgende:
Als Marcos Leonardo, Marc-André ter Stegen, Caio Henrique en Azzedine Ounahi allemaal komen. En Jordi een kanon op zes haalt.
Open ik een Jordi Cruijff adoratie topic.
Opzich ook wel knap van Sutalo.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2 jaar geleden ja, 1-3 en 1-0. Tevens de oud club van Tadic. Sutalo scoorde toen 2 goals, één in eigen goal. Volgende week 20:00 uur.
Misschien eens een paar spelers lozenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:43 schreef Wotte het volgende:
Als Marcos Leonardo, Marc-André ter Stegen, Caio Henrique en Azzedine Ounahi allemaal komen. En Jordi een kanon op zes haalt.
Zou Wilfried op 6 kunnen?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:43 schreef Wotte het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je kan dan beter een verzorgingstehuis openen.
Als je Ounahi haalt moet je nog 10 extra Marokkanen erbij kopen. Anders presteert die niet.
Weg:quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:48 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Misschien eens een paar spelers lozen
De voorwaarden van een adoratie topic voor uitgaande transfers is aanzienlijk korter.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:48 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Misschien eens een paar spelers lozen
Dat is denk ik wel 12 miljoen salaris per jaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Weg:
Branco van den Boomen
Sean Steur
Sivert Mannsverk
Chuba Akpom
Oleksandr Zinchenko
Takehiro Tomiyasu
Wout Weghorst
Vítězslav Jaro¨
Binnen:
Caio Henrique
Daley Blind
?
Skaarud ook weg en nog wat jeugdspelersquote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Weg:
Branco van den Boomen
Sean Steur
Sivert Mannsverk
Chuba Akpom
Oleksandr Zinchenko
Takehiro Tomiyasu
Wout Weghorst
Vítězslav Jaro¨
Binnen:
Caio Henrique
Daley Blind
?
Sutaloquote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Weg:
Branco van den Boomen
Sean Steur
Sivert Mannsverk
Chuba Akpom
Oleksandr Zinchenko
Takehiro Tomiyasu
Wout Weghorst
Vítězslav Jaro¨
Binnen:
Caio Henrique
Daley Blind
?
Skye Vinkquote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Weg:
Branco van den Boomen
Sean Steur
Sivert Mannsverk
Chuba Akpom
Oleksandr Zinchenko
Takehiro Tomiyasu
Wout Weghorst
Vítězslav Jaro¨
Binnen:
Caio Henrique
Daley Blind
?
Ik zou het niet erg vinden om Bounida weg te doen voor een leuk bedrag.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:08 schreef Wotte het volgende:
Bounida staat in de belangstelling van Dortmund.
Avilaquote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:02 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Sutalo
Wijndal
Fitz-Jim
Berghuis
Aalders
Kaplan
Van Axel Dongen
Kunnen nog wel even wat doorselecteren als je het mij vraagt.
Denk niet dat Dortmund dat soort bedragen betaalt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om Bounida weg te doen voor een leuk bedrag.
Nou ter stegen kun je inmiddels toch weer doorstrepen dus dat topic blijft je bespaardquote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:43 schreef Wotte het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou ter stegen kun je inmiddels toch weer doorstrepen dus dat topic blijft je bespaard
quote:
Stiekem hoopt hij op een zandbak club.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Trololol Stegen rekt de boel net zolang totdat er wat beters voorbij komt.
Ik snap sowieso niets van deze transferquote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Trololol Stegen rekt de boel net zolang totdat er wat beters voorbij komt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook die transfer van Leonardo gaat niet heel soepel
Alleen bij FC Ossenworst kan dit genot
Ajax is nou eenmaal een grote aansprekende naam in Europa.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niets van deze transfer
- Barca verhuurt een speler en betaald 90% salaris
- Ajax gaat op een cruciale positie 2,5 miljoen salaris betalen voor iemand die blessuregevoelig is
- Ter Stegen gaat in een lollercompetitie spelen bij een club die in de conference league uitkomt
Lijkt verwijderdquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We wachten op uitsluitsel van de FOK!experts.
[ x ]
Die kan er toch niks van begreep ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/MatteMoretto/status/2078103824183542263
Deze niet.
https://x.com/MatteMoretto/status/2078016861208203641quote:
Ik vermoed dat ze bij PSV nog steeds ontzettend van slag zijn dat ze Branco from the Trees zijn misgelopen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:27 schreef Wotte het volgende:
'Ik heb dat vorig jaar ook gezegd: Ajax blijft een aantrekkelijke club', zegt Perez. 'Het kan zomaar dat ze weer meedoen. De spelers die nu naar Ajax gaan, gaan echt niet naar Feyenoord of PSV. Ajax heeft gewoon iets.'
Beter dan Kenneth kon ik het niet omschrijven @:De_Pel
Er zitten soms gelukszoekers tussen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bij PSV nog steeds ontzettend van slag zijn dat ze Branco from the Trees zijn misgelopen.
We gaan het meemakenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/MatteMoretto/status/2078016861208203641
Die announcement van Leonardo komt vast vandaag of morgen.
Stukje Co Stompe.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ter Stegen moest een belastingzaakje oplossen met Barça. Dat is alles. Niets wees erop dat de transfer *niet* rond zou komen. Jullie lijden allemaal aan waanbeelden. Transfers zijn niet van de ene op de andere dag rond. Zeker als Barça in het spel is, waar ze iedere seconde van de dag aan het plussen en minnen zijn om hun wanbeleid wit te wassen.
Het is morgen zaterdag, en omdat er ambtenaren tussen zitten voor die werkvergunning gok ik op begin volgende week pas.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/MatteMoretto/status/2078016861208203641
Die announcement van Leonardo komt vast vandaag of morgen.
ESPN schreef dat Ajax Leonardo zondag terugverwacht. En dat hij dan maandag meetraint.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is morgen zaterdag, en omdat er ambtenaren tussen zitten voor die werkvergunning gok ik op begin volgende week pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ESPN schreef dat Ajax Leonardo zondag terugverwacht. En dat hij dan maandag meetraint.Hoop dat jij gelijk hebt hoor,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat hij dus donderdag kan meedoen.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Mike Verweij: "Dat wordt op hele korte termijn officieel. Hij zit in Brazilië en moet even zijn verblijfsvergunning regelen. Even zijn stempel ophalen en die hebben ze binnen."quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop dat jij gelijk hebt hoor,
en dat hij dus donderdag kan meedoen.
dat stuk st***** heeft echt nooit wat goed, dus nee, dat geeft geen duiding.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mike Verweij: "Dat wordt op hele korte termijn officieel. Hij zit in Brazilië en moet even zijn verblijfsvergunning regelen. Even zijn stempel ophalen en die hebben ze binnen."
Geduld is een schone zaak.
Die Leonardo laat ik nog even in het midden maar Ter Stegen is wel veel geblesseerd geweest recent en dan Blind, tja...quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:16 schreef Tjacka het volgende:
Wat maakt het uit of ze wel komen. Ter Stegen en die Leonardo kunnen er beide niets van
solliciteer voor scout zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:16 schreef Tjacka het volgende:
Wat maakt het uit of ze wel komen. Ter Stegen en die Leonardo kunnen er beide niets van
Wat is dit nu voor argumentquote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
solliciteer voor scout zou ik zeggen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mike Verweij: "Dat wordt op hele korte termijn officieel. Hij zit in Brazilië en moet even zijn verblijfsvergunning regelen. Even zijn stempel ophalen en die hebben ze binnen."
Geduld is een schone zaak.
Had je een week geleden uberhaupt wel eens van hem gehoord?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:32 schreef Wotte het volgende:
Nou ben ik niet snel enthousiast over een Ajax speler maar Leonardo is een topshow.
niemand volgens mij, maar het is of de nieuwe held of hij kan er niks van. Allebei kansloos natuurlijkquote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Had je een week geleden uberhaupt wel eens van hem gehoord?
Toevallig wel fervent football manager speler.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Had je een week geleden uberhaupt wel eens van hem gehoord?
Dat is op zich ook niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:45 schreef William_Papadin het volgende:
Sowieso lijken we er wel op vooruit te gaan ten opzichte van weghorst.
En dat voor maar 20 miljoen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:45 schreef William_Papadin het volgende:
Sowieso lijken we er wel op vooruit te gaan ten opzichte van weghorst.
Vorig jaar Leonardo 10 goals. Wijnaldum 16 goals.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:08 schreef DeeBee het volgende:
Een spits uit de Saudi Pro league, hadden het geld ook in de fik kunnen zetten
Met moeke Daley komt dat sowieso goed , kan een lelijke uit het ghetto er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:08 schreef DeeBee het volgende:
Natuurlijk gaat het puur om het geld. Gozer wil zich gewoon financieel onafhankelijk spelen en snapt dat hij niet het talent heeft om bij de Europese subtop dit te doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
Nou snap ik steur naar Newcastle niet,
maar O'Neil naar Al Ahli SC nog veel minder. Of dat moet puur om de ¤¤¤¤¤¤ gaan.
Wat een niveau als opa Wijnaldum met zijn IQ op zijn rug daar 16 keer kan scoren. Man man man.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vorig jaar Leonardo 10 goals. Wijnaldum 16 goals.
Wijnaldemquote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jordi stelt een nog groter kneuzenteam samen dan Mislintat. Wat een wanbeleid.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:08 schreef DeeBee het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:40 schreef CR7 het volgende:
De echte winnaars zijn de discotheken in Amsterdam.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
En dat voor maar 20 miljoen.
Volgens Van der Zee voetbalt die wel zoals Weghorst.
Kan jij gewoon eens oprotten?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alles of niets.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:48 schreef Tjacka het volgende:
Waar komt dit geld allemaal vandaan joh?
Ik krijg hier buikpijn van
Champions League gespeeld dus waarschijnlijk zwarte cijfers. Daarnaast al voor 35 miljoen verkocht en daarmee denk wel minimaal 10 miljoen euro salaris geschrapt. Loopt wel los.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:48 schreef Tjacka het volgende:
Waar komt dit geld allemaal vandaan joh?
Ik krijg hier buikpijn van
Krijg een Feyenoord-vibe hiervan toen zij al die “ervaren” uitgebluste spelers voor veel teveel salaris haalden.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd of deze dure jongens straks ook wat kunnen brengen.
Maar de meeste aankopen zitten in hun "Prime" qua leeftijd op cultuurbewaker Blind na.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Krijg een Feyenoord-vibe hiervan toen zij al die “ervaren” uitgebluste spelers voor veel teveel salaris haalden.
Ze zitten hier met de keutel uitgesmeerd op de billetjes.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar de meeste aankopen zitten in hun "Prime" qua leeftijd op cultuurbewaker Blind na.
Erg vieze beeldspraak dit.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze zitten hier met de keutel uitgesmeerd op de billetjes.
Of die spits goed is, weet ik niet, maar uitgeblust is hij natuurlijk niet, 23 pas, z'n zakken gevuld en wil Ajax gebruiken om weer een sportieve stap hogerop te maken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Krijg een Feyenoord-vibe hiervan toen zij al die “ervaren” uitgebluste spelers voor veel teveel salaris haalden.
Wat verstandig is.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:46 schreef Wotte het volgende:
Ik baseer me enkel en alleen op mijn football manager kennis.
Dit is geen Joga Bonito neequote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:53 schreef GGMM het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
0:40
Die gozer kan er niet veel van
Deze basis, mijn hemel.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
De opstelling tegen Olympiakos.
Vooralsnog 0-0.
Wat maakt het uit, het is een oefenduel.quote:
Gloukh sinds PSV-uit ook een ramp op incidentele momenten na.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:48 schreef Black-Death het volgende:
Middenveld met Berghius, Klaassen en Regeer is wel echt armoedig. Conference League waardig..
We zoeken ook geen tweede Kerlon. De eerste was al geen succes.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:53 schreef GGMM het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
0:40
Die gozer kan er niet veel van
Deze achterhoede kan ook echt niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:48 schreef Black-Death het volgende:
Middenveld met Berghius, Klaassen en Regeer is wel echt armoedig. Conference League waardig..
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Champions League gespeeld dus waarschijnlijk zwarte cijfers. Daarnaast al voor 35 miljoen verkocht en daarmee denk wel minimaal 10 miljoen euro salaris geschrapt. Loopt wel los.
Waar gaat het precies mis bij hem? Of beter gezegd: wat willen mensen van hem zien dat hij niet brengt? Het is lastig te geloven dat zo een jongen met RB Salzburg in Europa kan uitblinken, maar dat hij tekort zou komen voor Ajax.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gloukh sinds PSV-uit ook een ramp op incidentele momenten na.
Forbs doet het helemaal niet prima bij Brugge . Verder loopt Gloukh zich vrij vaak vast , niet snel genoeg en is zijn voortzetting vaak vrij matig .quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar gaat het precies mis bij hem? Of beter gezegd: wat willen mensen van hem zien dat hij niet brengt? Het is lastig te geloven dat zo een jongen met RB Salzburg in Europa kan uitblinken, maar dat hij tekort zou komen voor Ajax.
Zelfde verhalen hoorden we over bijvoorbeeld een Conceição, die 1,5 jaar laten bij Juventus in de basis staat en vaste waarde is bij de Portuguese selectie. Ook andere spelers zoals Moro, Mikautadze en Forbs werden al snel afgeschreven, waar een Forbs het prima doet bij Club Brugge en Mikautadze eerste keus is bij Villarreal.
22 goals/assists voor Brugge. Een wereldpot tegen Barcelona gespeeld. En gedebuteerd voor Portugal.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Forbs doet het helemaal niet prima bij Brugge . Verder loopt Gloukh zich vrij vaak vast , niet snel genoeg en is zijn voortzetting vaak vrij matig .
Kan verder ook dat die ongelukkig is . Zlatan werd ook bijna na 1 seizoen verkocht aan de Wolves voor een paar ton.
1 geweldige pot tegen een ploeg die poort wijd open zette en 11 goals in 51 duels voor een ploeg die 95% de dominante partij is in de eigen competitie is ook niet heel indrukwekkend.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
22 goals/assists voor Brugge. Een wereldpot tegen Barcelona gespeeld. En gedebuteerd voor Portugal.
Gaat echt slecht inderdaad.
Ok man, 22 goals/assists en zijn waarde verdriedubbeld + debuut Portugal is niet prima.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 geweldige pot tegen een ploeg die poort wijd open zette en 11 goals in 51 duels voor een ploeg die 95% de dominante partij is in de eigen competitie is ook niet heel indrukwekkend.
ik vind dit echt zo'n azijnzijkers topic het gaat niet om geld, laten we die jongens wat langer vast weten te houdenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ok man, 22 goals/assists en zijn waarde verdriedubbeld + debuut Portugal is niet prima.
Jij mag niet praten over Forbs.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
22 goals/assists voor Brugge. Een wereldpot tegen Barcelona gespeeld. En gedebuteerd voor Portugal.
Gaat echt slecht inderdaad.
Moet een speler op zijn positie dan snel zijn? Andere punten van kritiek zijn legitiem.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Forbs doet het helemaal niet prima bij Brugge . Verder loopt Gloukh zich vrij vaak vast , niet snel genoeg en is zijn voortzetting vaak vrij matig .
Kan verder ook dat die ongelukkig is . Zlatan werd ook bijna na 1 seizoen verkocht aan de Wolves voor een paar ton.
Niet? Is onbetwiste basisspeler. Zijn marktwaarde wordt inmiddels op 20 miljoen geschat, afgelopen seizoen zowel qua goals als assists in de dubbele cijfers en zoals de user hierboven al zegt debuut gemaakt voor Portugal.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de Jupiler League heeft hij maar drie keer gescoord. Andere goals waren in de play-offs (tegen andere topploegen dus) en ook CL liet hij zich zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 geweldige pot tegen een ploeg die poort wijd open zette en 11 goals in 51 duels voor een ploeg die 95% de dominante partij is in de eigen competitie is ook niet heel indrukwekkend.
Het is als enige lid van de Carlos Forbs fanclub wel wat onwennig om de laatste tijd louter positieve woorden te zien rondom hem in dit subforum.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Moet een speler op zijn positie dan snel zijn? Andere punten van kritiek zijn legitiem.
[..]
Niet? Is onbetwiste basisspeler. Zijn marktwaarde wordt inmiddels op 20 miljoen geschat, afgelopen seizoen zowel qua goals als assists in de dubbele cijfers en zoals de user hierboven al zegt debuut gemaakt voor Portugal.
[..]
In de Jupiler League heeft hij maar drie keer gescoord. Andere goals waren in de play-offs (tegen andere topploegen dus) en ook CL liet hij zich zien.
Wat een onzin man, hoe lang kijk je nou Ajax en hoe lang is het achter elkaar hetzelfde gebleven?quote:Op zondag 19 juli 2026 10:19 schreef Tjacka het volgende:
Zolang Ajax zich krampachtig blijft vasthouden aan hét Ajax-spel, zie ik geen echt succesvolle jaren komen. Spelers die dit spel op topniveau beheersen, worden tegenwoordig al op jonge leeftijd weggeplukt door de grote Premier League-clubs en ontwikkelen zich daar verder.
Daardoor mislukken spelers als Forbs, Mikautadze en Dolberg niet per se omdat ze te weinig kwaliteit hebben, maar omdat ze in een systeem terechtkomen waarin nauwelijks wordt afgeweken van één speelwijze. Bij Ajax lijkt het systeem heilig, ook wanneer de selectie daar simpelweg niet voor geschikt is.
Raf heeft twee jaar lang tevergeefs geprobeerd deze jongen naar Ajax te krijgen. Het kan verkeren.quote:Alen Halilovic (30) is volgens transfergoeroe Fabrizio Romano op weg naar Iran, om daar te spelen voor Persepolis FC.
Zijn eerste wedstrijd die ik zag dacht ik nog "Hij is snel en alert, komt zijn man voorbij; nu nog een goede voorzet en we gaan veel plezier aan hem beleven".quote:Op zondag 19 juli 2026 11:40 schreef Ludachrist het volgende:
Mensen die doen alsof Forbs er iets van kan blijven bijzonder.
Het is wel een klein wonder dat die nog 11 assists heeft in Belgenland (uit waarschijnlijk een miljard pogingen)quote:Op zondag 19 juli 2026 14:42 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zijn eerste wedstrijd die ik zag dacht ik nog "Hij is snel en alert, komt zijn man voorbij; nu nog een goede voorzet en we gaan veel plezier aan hem beleven".
Alleen die goede voorzet kwam nooit en die andere pluspunten werden ook snel minder.
'Gezegend' met het Narsingh DNA: 2 attributen op wereldniveau hebben maar de rest op niveau FC Knudde.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:42 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zijn eerste wedstrijd die ik zag dacht ik nog "Hij is snel en alert, komt zijn man voorbij; nu nog een goede voorzet en we gaan veel plezier aan hem beleven".
Alleen die goede voorzet kwam nooit en die andere pluspunten werden ook snel minder.
Ja.Hij.Komtquote:
Eerst maar de eerste ronde eens zien te winnen!quote:Op maandag 20 juli 2026 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Oh man,
de tegenstander in de mogelijk volgende ronde lijkt me niet te doen,
wordt de winnaar van : Shelbourne FC (Ierland) - Nõmme Kalju FC (Estland)
Op 6 en 13 aug zie ik, net een week te vroeg voor mijn trip naar Ierland (volgens mij kunnen ze in de derde ronde niet nog een iers team loten)quote:Op maandag 20 juli 2026 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Oh man,
Het is natuurlijk Ajax onwaardig maar moet je stiekem niet lachen als je dat soort namen leestquote:Op maandag 20 juli 2026 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Oh man,
Dat viel toen eigenlijk best tegen, of mee.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk Ajax onwaardig maar moet je stiekem niet lachen als je dat soort namen leest![]()
Vond het met Feyenoord wel lachen destijds in die conference liek al die debiele clubs die de revue passeerden.
Naarmate we verder kwamen ja.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat viel toen eigenlijk best tegen, of mee.
Het is weer eens wat anders, wat ook wel zijn charme heeft. Vooral leuk voor onze uitsupportersquote:Op maandag 20 juli 2026 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk Ajax onwaardig maar moet je stiekem niet lachen als je dat soort namen leest![]()
Vond het met Feyenoord wel lachen destijds in die conference liek al die debiele clubs die de revue passeerden.
Zou als speler hopen dat ze mijn vinkje vergeten.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Snap wel dat Ter Stegen graag naar Ajax wil als je dit toernooi kunt spelen.
Genieten man, volgende week al naar de arena. Mooie herinneringen aan 18/19 toen we ook in juli al naar de Arena moesten en vervolgens in mei nog steeds in het toernooi zatenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 07:09 schreef manny het volgende:
Godsamme, seizoen gaat donderdag gewoon beginnen.
waar lees je dat?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is Carrizo nou weer niet ingeschreven?
Misschien geblesseerd en toch niet inzetbaar komende ronde?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is Carrizo nou weer niet ingeschreven?
dat is wel gek idd. Benieuwd naar een statement van de club hieroverquote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)s-met-vojvodina.html
Dat is dan wel net gebeurd,quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Misschien geblesseerd en toch niet inzetbaar komende ronde?
Hij ging laatst al geblesseerd van de training af (hamstring) dus zal wel een terugslag hebben gehad.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dan wel net gebeurd,
was er zaterdag (of wat was het) gewoon bij.
Generationeel rekken net zolang tot ze afhakenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:28 schreef William_Papadin het volgende:
Is Ter Stegen al gearriveerd?
Neen. Ter.Stegen.komt.niet.
quote:𝗔𝗷𝗮𝘅 𝘃𝗲𝗿𝗹𝗶𝗲𝘀𝘁 𝗴𝗲𝗱𝘂𝗹𝗱 𝗶𝗻 𝘀𝗹𝗲𝗽𝗲𝗻𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗮𝗻𝘀𝗳𝗲𝗿𝘀𝗼𝗮𝗽 𝗿𝗼𝗻𝗱 𝗧𝗲𝗿 𝗦𝘁𝗲𝗴𝗲𝗻'
De transfer van Marc-André ter Stegen naar Ajax laat nog altijd op zich wachten. Waar alle seinen eerder op groen leken te staan, is de huurdeal met FC Barcelona nog steeds niet officieel afgerond. Volgens Mundo Deportivo begint het geduld in Amsterdam inmiddels op te raken.
Ajax, FC Barcelona en Ter Stegen bereikten eerder al een akkoord over een tijdelijke overstap. Ook de verdeling van het salaris zou geen struikelblok meer vormen. Toch is de transfer nog altijd niet beklonken. Volgens de Spaanse krant zorgen fiscale en financiële details voor vertraging. Barcelona stelt dat de club niets meer kan doen om de situatie te versnellen en wijst naar Ter Stegen, die de laatste openstaande kwesties zelf moet afhandelen.
In Amsterdam groeit ondertussen de onrust. Ajax begrijpt volgens Mundo Deportivo niet waarom de afronding zo lang duurt en houdt inmiddels rekening met alle scenario's. Een harde deadline is er nog niet, maar binnen de club klinkt wel dat het geduld niet onbeperkt is. Daardoor bestaat de kans dat de transfer uiteindelijk alsnog afketst.
Ondertussen traint Ter Stegen nog altijd mee bij FC Barcelona onder leiding van Hansi Flick. De doelman heeft zelf nog geen verklaring gegeven voor de vertraging, terwijl de Catalaanse club ervan overtuigd blijft dat de transfer uiteindelijk alsnog wordt afgeron
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |