Lijkt verwijderdquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We wachten op uitsluitsel van de FOK!experts.
[ x ]
Die kan er toch niks van begreep ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/MatteMoretto/status/2078103824183542263
Deze niet.
https://x.com/MatteMoretto/status/2078016861208203641quote:
Ik vermoed dat ze bij PSV nog steeds ontzettend van slag zijn dat ze Branco from the Trees zijn misgelopen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:27 schreef Wotte het volgende:
'Ik heb dat vorig jaar ook gezegd: Ajax blijft een aantrekkelijke club', zegt Perez. 'Het kan zomaar dat ze weer meedoen. De spelers die nu naar Ajax gaan, gaan echt niet naar Feyenoord of PSV. Ajax heeft gewoon iets.'
Beter dan Kenneth kon ik het niet omschrijven @:De_Pel
Er zitten soms gelukszoekers tussen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bij PSV nog steeds ontzettend van slag zijn dat ze Branco from the Trees zijn misgelopen.
We gaan het meemakenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/MatteMoretto/status/2078016861208203641
Die announcement van Leonardo komt vast vandaag of morgen.
Stukje Co Stompe.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ter Stegen moest een belastingzaakje oplossen met Barça. Dat is alles. Niets wees erop dat de transfer *niet* rond zou komen. Jullie lijden allemaal aan waanbeelden. Transfers zijn niet van de ene op de andere dag rond. Zeker als Barça in het spel is, waar ze iedere seconde van de dag aan het plussen en minnen zijn om hun wanbeleid wit te wassen.
Het is morgen zaterdag, en omdat er ambtenaren tussen zitten voor die werkvergunning gok ik op begin volgende week pas.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/MatteMoretto/status/2078016861208203641
Die announcement van Leonardo komt vast vandaag of morgen.
ESPN schreef dat Ajax Leonardo zondag terugverwacht. En dat hij dan maandag meetraint.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is morgen zaterdag, en omdat er ambtenaren tussen zitten voor die werkvergunning gok ik op begin volgende week pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ESPN schreef dat Ajax Leonardo zondag terugverwacht. En dat hij dan maandag meetraint.Hoop dat jij gelijk hebt hoor,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat hij dus donderdag kan meedoen.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Mike Verweij: "Dat wordt op hele korte termijn officieel. Hij zit in Brazilië en moet even zijn verblijfsvergunning regelen. Even zijn stempel ophalen en die hebben ze binnen."quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop dat jij gelijk hebt hoor,
en dat hij dus donderdag kan meedoen.
dat stuk st***** heeft echt nooit wat goed, dus nee, dat geeft geen duiding.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mike Verweij: "Dat wordt op hele korte termijn officieel. Hij zit in Brazilië en moet even zijn verblijfsvergunning regelen. Even zijn stempel ophalen en die hebben ze binnen."
Geduld is een schone zaak.
Die Leonardo laat ik nog even in het midden maar Ter Stegen is wel veel geblesseerd geweest recent en dan Blind, tja...quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:16 schreef Tjacka het volgende:
Wat maakt het uit of ze wel komen. Ter Stegen en die Leonardo kunnen er beide niets van
solliciteer voor scout zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:16 schreef Tjacka het volgende:
Wat maakt het uit of ze wel komen. Ter Stegen en die Leonardo kunnen er beide niets van
Wat is dit nu voor argumentquote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
solliciteer voor scout zou ik zeggen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mike Verweij: "Dat wordt op hele korte termijn officieel. Hij zit in Brazilië en moet even zijn verblijfsvergunning regelen. Even zijn stempel ophalen en die hebben ze binnen."
Geduld is een schone zaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |