Had je een week geleden uberhaupt wel eens van hem gehoord?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:32 schreef Wotte het volgende:
Nou ben ik niet snel enthousiast over een Ajax speler maar Leonardo is een topshow.
niemand volgens mij, maar het is of de nieuwe held of hij kan er niks van. Allebei kansloos natuurlijkquote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Had je een week geleden uberhaupt wel eens van hem gehoord?
Toevallig wel fervent football manager speler.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Had je een week geleden uberhaupt wel eens van hem gehoord?
Dat is op zich ook niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:45 schreef William_Papadin het volgende:
Sowieso lijken we er wel op vooruit te gaan ten opzichte van weghorst.
En dat voor maar 20 miljoen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:45 schreef William_Papadin het volgende:
Sowieso lijken we er wel op vooruit te gaan ten opzichte van weghorst.
Vorig jaar Leonardo 10 goals. Wijnaldum 16 goals.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:08 schreef DeeBee het volgende:
Een spits uit de Saudi Pro league, hadden het geld ook in de fik kunnen zetten
Met moeke Daley komt dat sowieso goed , kan een lelijke uit het ghetto er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:08 schreef DeeBee het volgende:
Natuurlijk gaat het puur om het geld. Gozer wil zich gewoon financieel onafhankelijk spelen en snapt dat hij niet het talent heeft om bij de Europese subtop dit te doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
Nou snap ik steur naar Newcastle niet,
maar O'Neil naar Al Ahli SC nog veel minder. Of dat moet puur om de ¤¤¤¤¤¤ gaan.
Wat een niveau als opa Wijnaldum met zijn IQ op zijn rug daar 16 keer kan scoren. Man man man.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vorig jaar Leonardo 10 goals. Wijnaldum 16 goals.
Wijnaldemquote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jordi stelt een nog groter kneuzenteam samen dan Mislintat. Wat een wanbeleid.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:08 schreef DeeBee het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:40 schreef CR7 het volgende:
De echte winnaars zijn de discotheken in Amsterdam.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
En dat voor maar 20 miljoen.
Volgens Van der Zee voetbalt die wel zoals Weghorst.
Kan jij gewoon eens oprotten?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alles of niets.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:48 schreef Tjacka het volgende:
Waar komt dit geld allemaal vandaan joh?
Ik krijg hier buikpijn van
Champions League gespeeld dus waarschijnlijk zwarte cijfers. Daarnaast al voor 35 miljoen verkocht en daarmee denk wel minimaal 10 miljoen euro salaris geschrapt. Loopt wel los.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:48 schreef Tjacka het volgende:
Waar komt dit geld allemaal vandaan joh?
Ik krijg hier buikpijn van
Krijg een Feyenoord-vibe hiervan toen zij al die “ervaren” uitgebluste spelers voor veel teveel salaris haalden.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd of deze dure jongens straks ook wat kunnen brengen.
Maar de meeste aankopen zitten in hun "Prime" qua leeftijd op cultuurbewaker Blind na.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Krijg een Feyenoord-vibe hiervan toen zij al die “ervaren” uitgebluste spelers voor veel teveel salaris haalden.
Ze zitten hier met de keutel uitgesmeerd op de billetjes.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar de meeste aankopen zitten in hun "Prime" qua leeftijd op cultuurbewaker Blind na.
Erg vieze beeldspraak dit.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze zitten hier met de keutel uitgesmeerd op de billetjes.
Of die spits goed is, weet ik niet, maar uitgeblust is hij natuurlijk niet, 23 pas, z'n zakken gevuld en wil Ajax gebruiken om weer een sportieve stap hogerop te maken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Krijg een Feyenoord-vibe hiervan toen zij al die “ervaren” uitgebluste spelers voor veel teveel salaris haalden.
Wat verstandig is.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:46 schreef Wotte het volgende:
Ik baseer me enkel en alleen op mijn football manager kennis.
Dit is geen Joga Bonito neequote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:53 schreef GGMM het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
0:40
Die gozer kan er niet veel van
Deze basis, mijn hemel.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
De opstelling tegen Olympiakos.
Vooralsnog 0-0.
Wat maakt het uit, het is een oefenduel.quote:
Gloukh sinds PSV-uit ook een ramp op incidentele momenten na.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:48 schreef Black-Death het volgende:
Middenveld met Berghius, Klaassen en Regeer is wel echt armoedig. Conference League waardig..
We zoeken ook geen tweede Kerlon. De eerste was al geen succes.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:53 schreef GGMM het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
0:40
Die gozer kan er niet veel van
Deze achterhoede kan ook echt niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:48 schreef Black-Death het volgende:
Middenveld met Berghius, Klaassen en Regeer is wel echt armoedig. Conference League waardig..
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Champions League gespeeld dus waarschijnlijk zwarte cijfers. Daarnaast al voor 35 miljoen verkocht en daarmee denk wel minimaal 10 miljoen euro salaris geschrapt. Loopt wel los.
Waar gaat het precies mis bij hem? Of beter gezegd: wat willen mensen van hem zien dat hij niet brengt? Het is lastig te geloven dat zo een jongen met RB Salzburg in Europa kan uitblinken, maar dat hij tekort zou komen voor Ajax.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gloukh sinds PSV-uit ook een ramp op incidentele momenten na.
Forbs doet het helemaal niet prima bij Brugge . Verder loopt Gloukh zich vrij vaak vast , niet snel genoeg en is zijn voortzetting vaak vrij matig .quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar gaat het precies mis bij hem? Of beter gezegd: wat willen mensen van hem zien dat hij niet brengt? Het is lastig te geloven dat zo een jongen met RB Salzburg in Europa kan uitblinken, maar dat hij tekort zou komen voor Ajax.
Zelfde verhalen hoorden we over bijvoorbeeld een Conceição, die 1,5 jaar laten bij Juventus in de basis staat en vaste waarde is bij de Portuguese selectie. Ook andere spelers zoals Moro, Mikautadze en Forbs werden al snel afgeschreven, waar een Forbs het prima doet bij Club Brugge en Mikautadze eerste keus is bij Villarreal.
22 goals/assists voor Brugge. Een wereldpot tegen Barcelona gespeeld. En gedebuteerd voor Portugal.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Forbs doet het helemaal niet prima bij Brugge . Verder loopt Gloukh zich vrij vaak vast , niet snel genoeg en is zijn voortzetting vaak vrij matig .
Kan verder ook dat die ongelukkig is . Zlatan werd ook bijna na 1 seizoen verkocht aan de Wolves voor een paar ton.
1 geweldige pot tegen een ploeg die poort wijd open zette en 11 goals in 51 duels voor een ploeg die 95% de dominante partij is in de eigen competitie is ook niet heel indrukwekkend.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
22 goals/assists voor Brugge. Een wereldpot tegen Barcelona gespeeld. En gedebuteerd voor Portugal.
Gaat echt slecht inderdaad.
Ok man, 22 goals/assists en zijn waarde verdriedubbeld + debuut Portugal is niet prima.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 geweldige pot tegen een ploeg die poort wijd open zette en 11 goals in 51 duels voor een ploeg die 95% de dominante partij is in de eigen competitie is ook niet heel indrukwekkend.
ik vind dit echt zo'n azijnzijkers topic het gaat niet om geld, laten we die jongens wat langer vast weten te houdenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ok man, 22 goals/assists en zijn waarde verdriedubbeld + debuut Portugal is niet prima.
Jij mag niet praten over Forbs.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
22 goals/assists voor Brugge. Een wereldpot tegen Barcelona gespeeld. En gedebuteerd voor Portugal.
Gaat echt slecht inderdaad.
Moet een speler op zijn positie dan snel zijn? Andere punten van kritiek zijn legitiem.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Forbs doet het helemaal niet prima bij Brugge . Verder loopt Gloukh zich vrij vaak vast , niet snel genoeg en is zijn voortzetting vaak vrij matig .
Kan verder ook dat die ongelukkig is . Zlatan werd ook bijna na 1 seizoen verkocht aan de Wolves voor een paar ton.
Niet? Is onbetwiste basisspeler. Zijn marktwaarde wordt inmiddels op 20 miljoen geschat, afgelopen seizoen zowel qua goals als assists in de dubbele cijfers en zoals de user hierboven al zegt debuut gemaakt voor Portugal.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de Jupiler League heeft hij maar drie keer gescoord. Andere goals waren in de play-offs (tegen andere topploegen dus) en ook CL liet hij zich zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 geweldige pot tegen een ploeg die poort wijd open zette en 11 goals in 51 duels voor een ploeg die 95% de dominante partij is in de eigen competitie is ook niet heel indrukwekkend.
Het is als enige lid van de Carlos Forbs fanclub wel wat onwennig om de laatste tijd louter positieve woorden te zien rondom hem in dit subforum.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Moet een speler op zijn positie dan snel zijn? Andere punten van kritiek zijn legitiem.
[..]
Niet? Is onbetwiste basisspeler. Zijn marktwaarde wordt inmiddels op 20 miljoen geschat, afgelopen seizoen zowel qua goals als assists in de dubbele cijfers en zoals de user hierboven al zegt debuut gemaakt voor Portugal.
[..]
In de Jupiler League heeft hij maar drie keer gescoord. Andere goals waren in de play-offs (tegen andere topploegen dus) en ook CL liet hij zich zien.
Wat een onzin man, hoe lang kijk je nou Ajax en hoe lang is het achter elkaar hetzelfde gebleven?quote:Op zondag 19 juli 2026 10:19 schreef Tjacka het volgende:
Zolang Ajax zich krampachtig blijft vasthouden aan hét Ajax-spel, zie ik geen echt succesvolle jaren komen. Spelers die dit spel op topniveau beheersen, worden tegenwoordig al op jonge leeftijd weggeplukt door de grote Premier League-clubs en ontwikkelen zich daar verder.
Daardoor mislukken spelers als Forbs, Mikautadze en Dolberg niet per se omdat ze te weinig kwaliteit hebben, maar omdat ze in een systeem terechtkomen waarin nauwelijks wordt afgeweken van één speelwijze. Bij Ajax lijkt het systeem heilig, ook wanneer de selectie daar simpelweg niet voor geschikt is.
Raf heeft twee jaar lang tevergeefs geprobeerd deze jongen naar Ajax te krijgen. Het kan verkeren.quote:Alen Halilovic (30) is volgens transfergoeroe Fabrizio Romano op weg naar Iran, om daar te spelen voor Persepolis FC.
Zijn eerste wedstrijd die ik zag dacht ik nog "Hij is snel en alert, komt zijn man voorbij; nu nog een goede voorzet en we gaan veel plezier aan hem beleven".quote:Op zondag 19 juli 2026 11:40 schreef Ludachrist het volgende:
Mensen die doen alsof Forbs er iets van kan blijven bijzonder.
Het is wel een klein wonder dat die nog 11 assists heeft in Belgenland (uit waarschijnlijk een miljard pogingen)quote:Op zondag 19 juli 2026 14:42 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zijn eerste wedstrijd die ik zag dacht ik nog "Hij is snel en alert, komt zijn man voorbij; nu nog een goede voorzet en we gaan veel plezier aan hem beleven".
Alleen die goede voorzet kwam nooit en die andere pluspunten werden ook snel minder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |