Leugensquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:14 schreef de_boswachter het volgende:
Fabrizio Romano kondigt zojuist ter Stegen aan.
User @:raptorix gaat weer eens nat.
Ouazane is heerlijk aan het spelenquote:Op woensdag 15 juli 2026 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ze oefenen nu tegen Bochum. Te zien op Youtube.
Die Johnson doet ook aardig mee.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ouazane is heerlijk aan het spelen
Goaltje van onze nieuwe linksback.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ze oefenen nu tegen Bochum. Te zien op Youtube.
Snappen het punt. Maar Labyad kon wel echt ballen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn favoriete herinneringen aan oefenwedstrijden komen voort uit voorbereidingsmessi Zakaria Labyad.
Mij werd Zerrouki aangeraden in Feyenoord topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mij werd Zerrouki aangeraden in Feyenoord topic.Laten we daar maar niet intrappen. Dat ze daar ooit 7 mil voor hebben betaald, hahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is kunnen 'ballen' dan toch niet genoeg als de spotlights aangaan.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snappen het punt. Maar Labyad kon wel echt ballen.
Misschien kan @raptorix er nog eentje scouten, nu hij toch op zoek is naar een keeper.quote:
Leuk voor subtop maar heb wel een zwak voor dat type speler.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien is kunnen 'ballen' dan toch niet genoeg als de spotlights aangaan.
Ik snap nog steeds niet dat niemand hem eens als rechtsback gebruikt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:52 schreef Dven het volgende:
Blijf toch wel een zwak voor Edvardsen houden.
Die jongen kan toch niet verdedigen?quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat niemand hem eens als rechtsback gebruikt.
Over niet verdedigen gesprokenquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die jongen kan toch niet verdedigen?
Verdedigen kan je lerenquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die jongen kan toch niet verdedigen?
Basis met Blind, Berghuis en Klaassen genot.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Over niet verdedigen gesproken
Koekoek Blind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |