KlaasWotAllesquote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Straks weer roepen dat ‘ie altijd gelijk heeft en dan is het riedeltje weer rond.
Dat is logisch.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:26 schreef [url]fetX[/url] het volgende:
[..]
Straks weer roepen dat ‘ie altijd gelijk heeft en dan is het riedeltje weer rond.
Wat is daar eigenlijk mee gebeurd? Ban? Of hebben zijn begeleiders zijn internet afgeslotenquote:
Ik weet niet wat t is met Ajax en jonge keepers, maar t gaat steeds mis. Scherpen, Gorter, Setford, nu Heerkens nowhere near eerste positiequote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:16 schreef raptorix het volgende:
Het is eigenlijk best treurig dat je zelf geen keeper kan opleiden, van alle posities eigenlijk nog wel het makkelijkste omdat je meestal wel kan inzien of iemand goed genoeg is of niet.
Wellicht te veel focus op het meevoetballende gehalte terwijl een bal tegenhouden ook best belangrijk is.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat t is met Ajax en jonge keepers, maar t gaat steeds mis. Scherpen, Gorter, Setford, nu Heerkens nowhere near eerste positie
Als jij nu gewoon effe naar Jordi belt en je als vrijwilliger voor de positie als keeperscout aanmeldt dan zit Ajax de komende paar jaar ook weer gebakken.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:16 schreef raptorix het volgende:
Het is eigenlijk best treurig dat je zelf geen keeper kan opleiden, van alle posities eigenlijk nog wel het makkelijkste omdat je meestal wel kan inzien of iemand goed genoeg is of niet.
Er liepen afgelopen 2/3 jaar prima keepers rond in de middenmoot of daar iets onder, daar had je prima een keeper kunnen halen die in ieder geval beter was wat ze nu hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij nu gewoon effe naar Jordi belt en je als vrijwilliger voor de positie als keeperscout aanmeldt dan zit Ajax de komende paar jaar ook weer gebakken.
Wat een makkelijk vak eigenlijk, voetbaldirecteurtje.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er liepen afgelopen 2/3 jaar prima keepers rond in de middenmoot of daar iets onder, daar had je prima een keeper kunnen halen die in ieder geval beter was wat ze nu hebben.
Ik durf wel te stellen dat wij hier ook nog wel een betaalbare en betrouwbare keeper kunnen scouten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat een makkelijk vak eigenlijk, voetbaldirecteurtje.
Oke, doe dan. Welke keeper zou Ajax moeten halen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat wij hier ook nog wel een betaalbare en betrouwbare keeper kunnen scouten.
Nick Olij was 2/3 jaar terug prima keuze geweest.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oke, doe dan. Welke keeper zou Ajax moeten halen.
De keeper van Olympiakos Konstantinos Tzolakis.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oke, doe dan. Welke keeper zou Ajax moeten halen.
Waarom zijn dit betaalbare, betrouwbare opties. Leg eens iets uit in plaats van aan ChatGPT vragen om namen te geven.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
De keeper van Olympiakos Konstantinos Tzolakis.
In Nederland Jari De Busser, Owusu-Oduro of van Oevelen. In Duitsland Mark Flekken, Noah Atubolu of Finn Dahmen. In Belgie Matthieu Epolo.
Waarom. Die is niet eens eerste keeper bij PSV.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nick Olij was 2/3 jaar terug prima keuze geweest.
Je vraagt iets vervolgens krijg je antwoord en verplaats je de doelpalen. Zo zijn we niet getrouwd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zijn dit betaalbare, betrouwbare opties. Leg eens iets uit in plaats van aan ChatGPT vragen om namen te geven.
Owusu Odoro zou ik nou niet bepaald onder "stabiliteit" scharenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
De keeper van Olympiakos Konstantinos Tzolakis.
In Nederland Jari De Busser, Owusu-Oduro of van Oevelen. In Duitsland Mark Flekken, Noah Atubolu of Finn Dahmen. In Belgie Matthieu Epolo.
Jeugdigheid zit er nog wel in natuurlijk. Maar heeft mijn optiek in potentie alles om een topkeeper te worden. Als ik een Nederlandse keeper moest halen dan had ik Owusu Odoro gekozen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Owusu Odoro zou ik nou niet bepaald onder "stabiliteit" scharen
Die moet 18 miljoen kosten volgens transfermarkt. Dat zou ik niet direct een betaalbare keeper noemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je vraagt iets vervolgens krijg je antwoord en verplaats je de doelpalen. Zo zijn we niet getrouwd.
Laten we Konstantinos Tzolakis er uitnemend straalt veel rust uit een leider achterin, sterk in de lucht, uitstekende lijnkeeper. Grieks international.
Source: gekocht op Football Manager.
Die was bij AZ echt niet best afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jeugdigheid zit er nog wel in natuurlijk. Maar heeft mijn optiek in potentie alles om een topkeeper te worden. Als ik een Nederlandse keeper moest halen dan had ik Owusu Odoro gekozen.
Of betaalbaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Owusu Odoro zou ik nou niet bepaald onder "stabiliteit" scharen
Eenjarig contract nogquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die moet 18 miljoen kosten volgens transfermarkt. Dat zou ik niet direct een betaalbare keeper noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |