De altijd valsspelende Belgenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Baptiste heeft aan de auto gehangen volgens Maarten.
Max gewoon voor de dochter. Als het in Stranger Things kan dan kan het hier ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Max en Victoria klinken wel goed samen, mocht hij straks ook nog een jongen krijgen
Karstengodquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Karsten vindt Tim Wellens een arrogante idioot.
Wel voor Belgische ploeg!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:13 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Baptiste is een Fransman dus de jury knijp wel een oogje toe op deze Bastille-dag.
Voor zijn UAE tijd was Tim nog sympathiek. Zie je toch wat zo'n ploeg met je doet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Karsten vindt Tim Wellens een arrogante idioot.
Adrianaquote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:56 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Op de wolk van het aankomende vaderschap. Hoe zou de dochter gaan heten die over 20+jaar het hele vrouwenwielrennen weg gaat schroeien? Marga van der Poel, Marie van der Poel, Mathea van der Poel?
Shantilla, Kimberley, Destiny, Sharona, Chaniqua, Demelsa, Djanivia.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:56 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Op de wolk van het aankomende vaderschap. Hoe zou de dochter gaan heten die over 20+jaar het hele vrouwenwielrennen weg gaat schroeien? Marga van der Poel, Marie van der Poel, Mathea van der Poel?
Oei. Daar gaat zijn onopvallende status.quote:
Pogacar wil gewoon zelf de etappe winnen, dus dit is niet heel relevant. TV kan uit.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:29 schreef Steven184 het volgende:
JJ zal wel te gevaarlijk zijn voor UAE of Ineos
Zat er weer iets in zijn neus?quote:
Die was ook op de Franse nationale feestdag?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:37 schreef franklop het volgende:
Benieuwd waarom Karsten over dat NL podium begon
Als hulp voor een ploeggenoot? Zelf heeft ie hier vrij weinig te zoeken.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu heeft de smaak te pakken. Even woordvoerder Krek in 2016 imiteren.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die was ook op de Franse nationale feestdag?
De enige die blijft volhouden dat ie nooit wat genomen heeft, terwijl ie uit t niks ineens 3x zo goed werd vanaf 2000quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zeker.
Gele kaart wel voor Dekker.
Ook dat verhaal rond dat WK van 1999 sloeg als kut op Dirk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De enige die blijft volhouden dat ie nooit wat genomen heeft, terwijl ie uit t niks ineens 3x zo goed werd vanaf 2000
"te strak armbandje"quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook dat verhaal rond dat WK van 1999 sloeg als kut op Dirk.
hij vertelt zoveel dat ik niet alles onthou. En dan zie ik zn babyface weer es bij Eurosport-instragramspelletjes en dan kan ik me nauwelijks voorstellen dat ie al verder is dan t studentenhuisquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En kinderen ook, daar gaat het toch regelmatig over in de uitzendingen?
Wordt in september voor de 3e keer vader, zie ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
hij vertelt zoveel dat ik niet alles onthou. En dan zie ik zn babyface weer es bij Eurosport-instragramspelletjes en dan kan ik me nauwelijks voorstellen dat ie al verder is dan t studentenhuis
gelukkig valt de vuelta vaak in mn vakantieperiode dus dat mis ik toch altijd, hoef ik niet naar Traksel te luiisteren of de saaie Breukinkquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wordt in september voor de 3e keer vader, zie ik.
Zal ook wel een reden zijn dat hij dit jaar de Tour doet ipv de Vuelta
Weet je wie ook straatnamen naar zich liet vernoemen?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:51 schreef Felagund het volgende:
Place Christian Prudhomme.
Dit kan niet.
HITLER denk ikquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook straatnamen naar zich liet vernoemen?
Ludwig van Beethoven?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook straatnamen naar zich liet vernoemen?
Adolf balanceerde ook vaak op een dun draadje?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zat aardig in de buurt.
Ik bedoel personen die nog in de bloei van hun leven zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ludwig van Beethoven?
Albert Einstein?
Mooi Arisch koppiequote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meisje Knetemann? Ter ere van haar 10.000ste nutteloze meningquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:55 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik bedoel personen die nog in de bloei van hun leven zijn.
Ze hadden ook allebei een dominante vaderfiguur in hun leven.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Adolf balanceerde ook vaak op een dun draadje?
Heeft Verona van de Leur ook een achterafstraatje naar zich vernoemd?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien ergens in de (web)Cambuurt Leeuwarden?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:57 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Heeft Verona van de Leur ook een achterafstraatje naar zich vernoemd?
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:55 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik bedoel personen die nog in de bloei van hun leven zijn.
Die in t oranje shirt heeft ze ook niet allemaal in t juiste laatjequote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fit/width:1920/height:1280/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
De Dafne Schippersbrug?
Nog enigszins uniek. De Savornin Lohman... die ernaast ligt zie je ook echt in elk (middel)grote stadquote:
Drempeltjes in de Esther Vergeerstraat.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog enigszins uniek. De Savornin Lohman... die ernaast ligt zie je ook echt in elk (middel)grote stad
Gemiste kans om Anky van Grunsven een ruiterpad te geven.quote:
Gesloten voor voertuigen, alleen wandelaarsquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Drempeltjes in de Esther Vergeerstraat.
Wim van Est ergens een beekdal onderaan de Cauberg of zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gemiste kans om Anky van Grunsven een ruiterpad te geven.
Of het Fons Spooren-plantsoen te openen
Inge de Bruijn een kanaal?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gemiste kans om Anky van Grunsven een ruiterpad te geven.
Of het Fons Spooren-plantsoen te openen
Stukje bureaucratiequote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Drempeltjes in de Esther Vergeerstraat.
Wel Sven's Workout, maar dan niet in de Sven Kramerstraatquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:07 schreef AllesKaputt het volgende:
Geen nagelsalon in de Inge de Bruijnstraat, jammer.
Altijd een fransman kiezen genotquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha meest strijdlustige per week ook nog ja
Ja die metrostations in Brussel. Echt, WHYquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:12 schreef AllesKaputt het volgende:
In België vernoemen ze geen straten naar nog levende personen, wel metrostations. Zo is Eddy Merckx gelegen in de nabijheid van de gemeentelijke begraafplaats Vogelenzang in Brussel.
Goede matties met Tadej en Remcoquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van der Poel nog even UAE uitschelden.
ik maak even een fototje voor onderwegquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker handig dat infobord met het profiel van de col in de berm "Oh jongens even wacht, even kjijken:
De belofte is er voor mijn gevoel nooit helemaal uit gekomenquote:
Goeie slok whisky helpt daar ook wel tegenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze trager gaan gaan hun bloed stollen dus ze moeten wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |