Maar het is toch sympathiek?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo veel van dat matige acteerwerk.
Je zou voor de gein eens naar alleen die laatste kilometer moeten kijken. Dan rijdt Pogacar gewoon de helft sneller dan Carapaz of zo.quote:
Ik zou zeggen: 2x zo snel.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou voor de gein eens naar alleen die laatste kilometer moeten kijken. Dan rijdt Pogacar gewoon de helft sneller dan Carapaz of zo.
Geinig om te zien ja. Alsof hij naar een hologram van een toerist toe fietste. Zo van "Kijk midlifers op de bank, als je zelf mee zou rijden zag het er zo uit!"quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: 2x zo snel.
En dat was in beeld wel te zien, toch?
Dat was inderdaad enorm geinig om te zien.
Ik kreeg plotseling Herrera-achtige visioenen. Was ook leuk.
Dat zegt ook niet alles, groep daarachter ging ook stuk sneller dan Carapaz, die was wel echt leegquote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou voor de gein eens naar alleen die laatste kilometer moeten kijken. Dan rijdt Pogacar gewoon de helft sneller dan Carapaz of zo.
Ga aub eens wat beelden van wielrennen bekijken door de (al bijna) eeuwen heen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geinig om te zien ja. Alsof hij naar een hologram van een toerist toe fietste. Zo van "Kijk midlifers op de bank, als je zelf mee zou rijden zag het er zo uit!"
Maar behalve dat dat best een leuk idee is, vind ik zelf, is het wielrennen nou niet direct van dat soort innovaties denk ik.
Bovendien, dit was Carapaz.
Precies.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig hoorIk zeg ook niet dat Carapaz zo slecht was. Ik zeg dat Pogacar zo goed was. Zo veel beter dan de rest. En ik heb dan moeite met de geloofwaardigheid daarvan.
Maar al die mannen uit vorige eeuwen waar jij mee kwam die waren allemaal zo schoon als het geweten van een pasgeboren kind natuurlijk
quote:"Aan die mannen van Lidl-Trek hebben we weer niet veel gehad", deelde Evenepoel nog een prikje uit.
Heeft hij alles aan gehad. Hadden zij normaal gedaan en meegedraaid met zicht op het klassement had hij nooit kunnen terugkeren.quote:
Dit ja. Wat een zultkop.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heeft hij alles aan gehad. Hadden zij normaal gedaan en meegedraaid met zicht op het klassement had hij nooit kunnen terugkeren.
In zijn eigen hoofd had hij dan zelf minder op kop moeten rijden en was hij niet gelost!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heeft hij alles aan gehad. Hadden zij normaal gedaan en meegedraaid met zicht op het klassement had hij nooit kunnen terugkeren.
Pogacar heeft een trucje, waar de anderen niet aan kunnen tippen. Hij heeft twee maal een versnelling in huis. Bij de eerste versnelling zet hij de rest op een tien tot vijftien seconden. Dan gaat de rest zich daarop stukbijten, en misschien doet Pogacar dat ook wel express om ze zo maximaal te vermoeien en te laten spartelen. En dan komt vlak voor de top zijn tweede versnelling, en de afdaling daarna heeft hij vooraf supergoed verkend.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig hoorIk zeg ook niet dat Carapaz zo slecht was. Ik zeg dat Pogacar zo goed was. Zo veel beter dan de rest. En ik heb dan moeite met de geloofwaardigheid daarvan.
Maar al die mannen uit vorige eeuwen waar jij mee kwam die waren allemaal zo schoon als het geweten van een pasgeboren kind natuurlijk
Evenepoel kan op de tijdritfiets gewoon veel meer vermogen leveren, vermoedelijk zelfs meer dan op zijn normale fiets. In de grote rondes is het vaak veel closer of verslaat Pogi Remco gewoon.quote:Op woensdag 15 juli 2026 07:35 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Pogacar heeft een trucje, waar de anderen niet aan kunnen tippen. Hij heeft twee maal een versnelling in huis. Bij de eerste versnelling zet hij de rest op een tien tot vijftien seconden. Dan gaat de rest zich daarop stukbijten, en misschien doet Pogacar dat ook wel express om ze zo maximaal te vermoeien en te laten spartelen. En dan komt vlak voor de top zijn tweede versnelling, en de afdaling daarna heeft hij vooraf supergoed verkend.
Echter, op een lange tijdrit zoals vorig jaar op het WK in Roeanda wordt Pogacar wel ingehaald door een drie minuten achter hem startende Evenenpoel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |