Nope.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eigenlijk hoop je dat uit protest niemand wegrijdt.
Er is nog steeds genoeg naïviteit ik het peloton.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eigenlijk hoop je dat uit protest niemand wegrijdt.
Je mag blij zijn als je een normale wc hebt in de Cantal.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:30 schreef Momo het volgende:
Dat hotels in deze tijd nog geen airco's hebben in Frankrijk, zeker in de meer zuidelijke gebieden...
Weer alleen. Benno is vooral een krampachtige poging aan het doen om de uitzending te halen. Nog even een paar maanden wachten, en dan gaat hij met wat gelletjes van de Decathlon weer schroeien.quote:
Benno is wel van de nutteloze aanvallen deze Tour.quote:
Toch was het vorig jaar ook allemaal heel matig tot hij opeens vloog in de rit naar de Lozequote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Benno is wel van de nutteloze aanvallen deze Tour.
Tsjah. Aan de andere ploegen om een vuist te maken denk ik?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
UAE heeft al bekendgemaakt dit te willen winnen
Wielrennen is morsdood als je toch al vooraf geen spanning hebt. Jaja leuk we kijken naar een peloton die aan het cruisen is en dan werken we zelfde rijtje af en uiteindelijk wint Pogacar.
~surprised-pikachu-face~
De ASO regelt toch gewoon de hotels? Daar hebben de ploegen niks over te zeggenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit zit anders. Aso bepaalt het budget dat ploegen mogen uitgeven aan hotels in t kader van gelijkheid onder ploegen
Yep, met een verdeelsleutel zodat iedereen ongeveer even vaak in een goed of slecht hotel zit.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De ASO regelt toch gewoon de hotels? Daar hebben de ploegen niks over te zeggen
Spaak in hun wielen steken?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tsjah. Aan de andere ploegen om een vuist te maken denk ik?
Ik zet al mijn geld op het laatste.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:39 schreef Marcoss het volgende:
Is Juul aangestoken door Trentin of kan hij zelfs op dit soort klimmetjes niet meer volgen tegenwoordig?
Juul mist Taus.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:39 schreef Marcoss het volgende:
Is Juul aangestoken door Trentin of kan hij zelfs op dit soort klimmetjes niet meer volgen tegenwoordig?
Ik ga denk ik zelf maar een stuk fietsen.quote:
Was een momentopname. Lidl-Trek nu al een tijd op kop voor de tussensprint.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen de TV alweer uit begrijp ik?
#werkenbijdenosquote:Het peloton breekt in tweeën en Tadej Pogacar is er als de pinken bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |