hij vertelt zoveel dat ik niet alles onthou. En dan zie ik zn babyface weer es bij Eurosport-instragramspelletjes en dan kan ik me nauwelijks voorstellen dat ie al verder is dan t studentenhuisquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En kinderen ook, daar gaat het toch regelmatig over in de uitzendingen?
Wordt in september voor de 3e keer vader, zie ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
hij vertelt zoveel dat ik niet alles onthou. En dan zie ik zn babyface weer es bij Eurosport-instragramspelletjes en dan kan ik me nauwelijks voorstellen dat ie al verder is dan t studentenhuis
gelukkig valt de vuelta vaak in mn vakantieperiode dus dat mis ik toch altijd, hoef ik niet naar Traksel te luiisteren of de saaie Breukinkquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wordt in september voor de 3e keer vader, zie ik.
Zal ook wel een reden zijn dat hij dit jaar de Tour doet ipv de Vuelta
Weet je wie ook straatnamen naar zich liet vernoemen?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:51 schreef Felagund het volgende:
Place Christian Prudhomme.
Dit kan niet.
HITLER denk ikquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook straatnamen naar zich liet vernoemen?
Ludwig van Beethoven?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook straatnamen naar zich liet vernoemen?
Adolf balanceerde ook vaak op een dun draadje?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zat aardig in de buurt.
Ik bedoel personen die nog in de bloei van hun leven zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ludwig van Beethoven?
Albert Einstein?
Mooi Arisch koppiequote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meisje Knetemann? Ter ere van haar 10.000ste nutteloze meningquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:55 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik bedoel personen die nog in de bloei van hun leven zijn.
Ze hadden ook allebei een dominante vaderfiguur in hun leven.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Adolf balanceerde ook vaak op een dun draadje?
Heeft Verona van de Leur ook een achterafstraatje naar zich vernoemd?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |