De omfloerste bewoordingen laten alles nog open, maar dat zou best eens kunnen. Triest hoor.quote:
`onnodig'quote:Op maandag 13 juli 2026 14:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De omfloerste bewoordingen laten alles nog open, maar Dat zou best eens kunnen. Triest hoor.
Ik las grensoverschrijdend gedrag maar heb de details niet. Dat klinkt niet best nee.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sex met minderjarigen. Geen medelijden mee
Waarom rook en vuur? Er is geen bewijs voor, dus is de zaak geseponeerd. Je weet niet wat er gebeurd is en misschien had die 17-jarige jongen wel verzonnen dat hij aangerand was of is een aanraking verkeerd geinterpreteerd.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:37 schreef vul_maar_in het volgende:
edit: Beschuldigd van aanranding maar geseponeerd. Maar ja iets met rook en vuur waarschijnlijk?
Ik bedoelde meer dat met zulke beschuldigen je er nooit helemaal fris uitkomt. Ongeacht of de zaak benen heeft.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom rook en vuur? Er is geen bewijs voor, dus is de zaak geseponeerd. Je weet niet wat er gebeurd is en misschien had die 17-jarige jongen wel verzonnen dat hij aangerand was of is een aanraking verkeerd geinterpreteerd.
quote:Op maandag 13 juli 2026 15:10 schreef timmmmm het volgende:
Het is niet de eerste dode die de FIFA op zijn geweten heeft en ook niet de laatste, maar dat ze de mensen die voor hen werken niet beter in bescherming nemen is wel een grote schande
Seks met minderjarigen allen werd hij van betichtquote:Op maandag 13 juli 2026 15:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je ook uitleggen waarom of blijft het hierbij?
Was hij van vrijgesproken bedoel je?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Seks met minderjarigen allen werd hij van beticht
Snap wel dat ze zo’n scheidsrechter ook ter zelfbescherming dan even van wedstrijden halen.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:10 schreef timmmmm het volgende:
Het is niet de eerste dode die de FIFA op zijn geweten heeft en ook niet de laatste, maar dat ze de mensen die voor hen werken niet beter in bescherming nemen is wel een grote schande
Zaak is nooit behandeld wegens gebrek aan bewijs begrijp ik.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:24 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Was hij van vrijgesproken bedoel je?
Schei uit, zaak is geseponeerd.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werd hij dus van beticht oftewel iemand betichtte hem daarvan. Is gewoon correct Nederlandsquote:Op maandag 13 juli 2026 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schei uit, zaak is geseponeerd.
Kappen.
Wat een verdrietig nieuws.quote:BORCULO – Met het overlijden van Rob Dieperink, op slechts 38-jarige leeftijd, verliest Borculo een markant, betrokken en bovenal mooi mens. Iemand die alles wat hij deed met volle overgave deed. Of het nu ging om zijn grote liefde voor het voetbal, zijn rol als Sinterklaas of zijn betrokkenheid bij Borculo: Rob deed niets half.
Jarenlang was Rob voor velen in Borculo hét gezicht van Sinterklaas. Met enthousiasme, warmte en humor wist hij ieder jaar opnieuw jong en oud te raken. Voor de kinderen was hij de goedheiligman, voor de volwassenen was hij Rob: de man die zich met hart en ziel inzette om anderen een mooie tijd en dierbare herinneringen te bezorgen.
Ook in de voetbalwereld maakte Rob grote indruk. Als scheidsrechter voor de KNVB bracht zijn passie hem ver buiten Borculo. Hij reisde de wereld over, stond op bijzondere velden en beleefde avonturen waar velen alleen maar van kunnen dromen. Overal nam hij zijn enthousiasme, gedrevenheid en liefde voor het spel mee naartoe.
Maar hoe ver zijn reizen hem ook brachten, Borculo bleef zijn thuis.
Rob was iemand die leefde met overgave. Een betrokken persoon met passie voor wat hij deed en aandacht voor de mensen om hem heen. Zijn enthousiasme werkte aanstekelijk en zijn aanwezigheid liet een indruk achter. Juist daarom zal het gemis zo groot zijn.
38 jaar. Veel en veel te jong.
Er waren nog zoveel momenten om te beleven, zoveel verhalen om te vertellen en zoveel mooie herinneringen om te maken. Dat maakt het verdriet om zijn overlijden des te groter.
Wat blijft, zijn de herinneringen. Aan Rob als Sinterklaas. Aan Rob langs en op het voetbalveld. Aan zijn reizen en avonturen. Aan zijn enthousiasme, zijn inzet en zijn liefde voor Borculo en de mensen om hem heen.
Borculo verliest een bijzonder mooi persoon.
Maar iemand die zoveel heeft gegeven, zoveel heeft meegemaakt en bij zoveel mensen een herinnering heeft achtergelaten, zal niet snel worden vergeten.
Rust zacht, Rob.
En het is geseponeerd. Niet zo'n goed Nederlands maar wel waar.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werd hij dus van beticht oftewel iemand betichtte hem daarvan. Is gewoon correct Nederlands
Dekt toch aardig de lading dunkt me?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom moet iemands tragische dood een clickbait-titel hebben?
Hij heet Rob Dieperink. Op zijn grafsteen zal niet 'Nederlandse scheidsrechter die niet naar WK mocht' staan.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dekt toch aardig de lading dunkt me?
Dat is een beschuldiging wat op geen enkele manier aan te tonen is, ze hebben echt hun best gedaan, maar geen bewijs kunnen vinden.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt ook. Rook is is vuur misschienquote:Op maandag 13 juli 2026 15:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het is geseponeerd. Niet zo'n goed Nederlands maar wel waar.
"wegens gebrek aan bewijs"quote:Op maandag 13 juli 2026 15:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het is geseponeerd. Niet zo'n goed Nederlands maar wel waar.
Ik had zonder die toevoeging ws niet direct geweten waar ik de man van zou moeten kennen. Zie er geen kwaad in.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij heet Rob Dieperink. Op zijn grafsteen zal niet 'Nederlandse scheidsrechter die niet naar WK mocht' staan.
Als ze dat zo communiceren misschien wel. Dat ze volledig achter deze man staan, maar hem ter zelfbescherming van het WK afhalen.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap wel dat ze zo’n scheidsrechter ook ter zelfbescherming dan even van wedstrijden halen.
Is ook zo.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
"wegens gebrek aan bewijs"
Dat klinkt me altijd als "we verdenken hem wel maar krijgen de zaak niet rond"
Waarbij ik niet zeg dat dat zo is, maar ik vind de woordkeuze altijd ongelukkig. Zeg dan gewoon onschuldig of zo. Op deze manier laat je een vals beschuldigd iemand altijd een etiket met zich meedragen.
Dat is zo`n lulkoek gezegde.quote:
Kan ook gewoon betekenen dat dat joch alles bij elkaar heeft zitten liegen en dat ze daarom geen bewijs konden krijgen.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
"wegens gebrek aan bewijs"
Dat klinkt me altijd als "we verdenken hem wel maar krijgen de zaak niet rond"
Waarbij ik niet zeg dat dat zo is, maar ik vind de woordkeuze altijd ongelukkig. Zeg dan gewoon onschuldig of zo. Op deze manier laat je een vals beschuldigd iemand altijd een etiket met zich meedragen.
Dit ja, volkomen belachelijk. Eer de man in zijn naam, Rob Dieperink.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom moet iemands tragische dood een clickbait-titel hebben?
Het is niet alleen de FIFA die hem van een wedstrijd hebben gehaald.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:10 schreef timmmmm het volgende:
Dit dus, zelfs die gasten van de Puttense moordzaak werden na hun vrijspraak nog met de nek aangekeken.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:47 schreef Sometimes het volgende:
Na zo'n beschuldiging ben je besmet, daar kom je niet echt meer vanaf. Ook niet wanneer je het echt niet gedaan hebt.
Kan me nauwelijks voorstellen hoe je leven is wanneer mensen je zo aankijken of dingen roepen / zeggen naar je.
Maar dat is om technische redenen. De beste man heeft er een flinke tijd uitgelegen en dan laat je hem niet de eerste wedstrijd gelijk in de Eredivisie fluiten, maar laat je hem eerst ritme opdoen een divisie lager.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is niet alleen de FIFA die hem van een wedstrijd hebben gehaald.
Ook de KNVB heeft dit bijvoorbeeld gedaan bij een wedstrijd in de Eredivisie.
Afgelopen juni
Volgens Van Meenen krijgt Dieperink momenteel intensieve begeleiding van de KNVB, zodat hij na de zomer weer kan terugkeren als scheidsrechter in het betaald voetbal. "Het heeft een ontzettende impact gehad. Het gaat nu redelijk goed met hem en wij willen hem optimaal begeleiden in het hele traject. Alles is er op gericht om hem na de zomer weer op het veld en als VAR in te zetten."
Ik doel op het duel N.E.C.-Go Ahead Eagles in Mei 2026. Daar is hij als VAR vanaf gehaald destijds door de KNVB vanwege de berichtgeving.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar dat is om technische redenen. De beste man heeft er een flinke tijd uitgelegen en dan laat je hem niet de eerste wedstrijd gelijk in de Eredivisie fluiten, maar laat je hem eerst ritme opdoen een divisie lager.
Zo doen ze het ook bij een blessure of ziekte.
Een vriendje van 20 helpt dan ook niet echt in de beeldvormingquote:Op maandag 13 juli 2026 17:08 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dit dus, zelfs die gasten van de Puttense moordzaak werden na hun vrijspraak nog met de nek aangekeken.
Van die twintig jarige vriend wist ik niet, maar 38 en 20 is toch ook weer niet zo uitzonderlijk.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Een vriendje van 20 helpt dan ook niet echt in de beeldvorming
Hij had het hoe dan ook wel lastig gehad in de eredivisie komend seizoen, en wellicht zelfs afgelopen zaterdag al. Kan me nog een keeper uit Den Haag herinneren of een massaverkrachter/moordenaar uit Amsterdam. Voetbalsupporters zijn creatief, en grof.
Wat twee volwassenen met elkaar in de slaapkamer doen, moeten ze lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 07:24 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Van die twintig jarige vriend wist ik niet, maar 38 en 20 is toch ook weer niet zo uitzonderlijk.
Helpt alleen niet met het verhaal van die minderjarige... Want schijnbaar valt ie wel op (flink) jongere jongens.
Vind dat leeftijdsverschil op die leeftijden nooit normaal. Maar los daarvan: het wordt gemeld via een zeer vage website dus ik zou t niet direct voor waar aannemen. Kan een verzinsel zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 07:24 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Van die twintig jarige vriend wist ik niet, maar 38 en 20 is toch ook weer niet zo uitzonderlijk.
Helpt alleen niet met het verhaal van die minderjarige... Want schijnbaar valt ie wel op (flink) jongere jongens.
Daar geef ik geen oordeel over, op dat hij schijnbaar op jonger viel na. Verder niets mis mee ofzo indien beide volwassenen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 07:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat twee volwassenen met elkaar in de slaapkamer doen, moeten ze lekker zelf weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |