Ook als het tot een zaak komt en je wordt vrijgesproken, zal zeer zelden de rechter zeggen dat jij het niet gedaan hebt.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
"wegens gebrek aan bewijs"
Dat klinkt me altijd als "we verdenken hem wel maar krijgen de zaak niet rond"
Waarbij ik niet zeg dat dat zo is, maar ik vind de woordkeuze altijd ongelukkig. Zeg dan gewoon onschuldig of zo. Op deze manier laat je een vals beschuldigd iemand altijd een etiket met zich meedragen.
Vd Poel had ook zoiets voor een wk aan zn broek. Handgemeen ofso?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Ook als het tot een zaak komt en je wordt vrijgesproken, zal zeer zelden de rechter zeggen dat jij het niet gedaan hebt.
Maar wat als het geen handgemeen was, maar aanranding? Dan was het zeker wel aan hem vast blijven kleven.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vd Poel had ook zoiets voor een wk aan zn broek. Handgemeen ofso?
Werd wel gevrijwaard. Sterker nog, kreeg gelijk dacht ik.
Hoor je nooit meer wat over. En terecht.
Kerel van 38 met een 20-jarig joch vind ik ook niet erg fris klinken. Legaal, maar verontrustend groot leeftijdsverschil.quote:"Vervolgens zou hij door een bekende zijn gevonden. De tweelingbroer van Rob werd daarna in kennis gesteld, net als de 20-jarige vriend van Rob", zo klinkt het.
Er zijn veel hetero gasten die ook het liefst alleen maar dames van die leeftijd willen daten, van die online verhalen dat je partner als ze eenmaal 25 jaar zijn, ze over de datum zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:50 schreef Qarrad het volgende:
https://www.feyenoordping(...)koren-bij-oefenduel/
[..]
Kerel van 38 met een 20-jarig joch vind ik ook niet erg fris klinken. Legaal, maar verontrustend groot leeftijdsverschil.
Even los van of de beschuldiging van de jongen van 17 klopte zou ik niet zo iemand in mijn omgeving willen hebben.
Zeker, ook dat vind ik obsceen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn veel hetero gasten die ook het liefst alleen maar dames van die leeftijd willen daten, van die online verhalen dat je partner als ze eenmaal 25 jaar zijn, ze over de datum zijn.
Hoi Leonardo.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn veel hetero gasten die ook het liefst alleen maar dames van die leeftijd willen daten, van die online verhalen dat je partner als ze eenmaal 25 jaar zijn, ze over de datum zijn.
23-27 is echt mooiste leeftijdquote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Willen ja. Tenzij je Leonardo heet, of @Perrin, blijft het daar alleen meestal wel bij.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:52 schreef Momo het volgende:
Er zijn veel hetero gasten die ook het liefst alleen maar dames van die leeftijd willen daten,
Dat zal een rechter nooit zeggen. Het is aan de rechter om te beoordelen of er voldoende overtuigend bewezen is dat iemand schuldig is en waar diegene dan precies schuldig aan is. Niet om vast te stellen dat iemand het niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Ook als het tot een zaak komt en je wordt vrijgesproken, zal zeer zelden de rechter zeggen dat jij het niet gedaan hebt.
Precies, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zal een rechter nooit zeggen. Het is aan de rechter om te beoordelen of er voldoende overtuigend bewezen is dat iemand schuldig is en waar diegene dan precies schuldig aan is. Niet om vast te stellen dat iemand het niet heeft gedaan.
17 jaar. Niet 7 jaar, maar 17 jaar. Waar de fuck hebben we het over.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:45 schreef BillDauterive het volgende:
en misschien had die 17-jarige jongen wel verzonnen dat hij aangerand was
Ik ook niet, want ben geen homo. Maar dat wij het niet "fris" vinden boeit geen ene flikker. In de gay scene zijn er zat jongens die oude behaarde mannen willen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:50 schreef Qarrad het volgende:
https://www.feyenoordping(...)koren-bij-oefenduel/
[..]
Kerel van 38 met een 20-jarig joch vind ik ook niet erg fris klinken. Legaal, maar verontrustend groot leeftijdsverschil.
Dat we wat anders naar dergelijke leeftijdsverschillen zijn gaan kijken hoeft niet altijd iets te maken te hebben met liberalisme of conservatisme. Hopelijk vond men het vroeger ook al heel raar als een 15-jarig meisje met een 40-jarige kerel ging. Zo niet dan zijn we vooruit gegaanquote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
17 jaar. Niet 7 jaar, maar 17 jaar. Waar de fuck hebben we het over.
Die zal waarschijnlijk tot zelfmoord gedreven zijn na massale treiterij van zijn omgeving of social media.
We zijn als samenleving echt compleet doorgeslagen op dit gebied hoor.
We waren ooit een tolerant, vergevingsgezind, en liberaal land. Maar die tijden zijn voorbij. Vroeger in clubs of in de stad zag je allerlei 15-16-17-18 jarigen die met oudere jongens gingen.
Het is sowieso al jaren overduidelijk dat men nu gewoon een groot seksueel probleem heeft. Geen idee waardoor dat komt overigens. Waarschijnlijk door verhoogde invloed van religieuze conservatievelingen, amerikanisering, of dat er simpelweg gewoon in een moderne welvarende samenleving een zondebok moet worden aangewezen. Kijk bijvoorbeeld naar asielzoekers, die zijn ook bijna loslopend wild.
Raar maar niet zo extreem als nu.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat we wat anders naar dergelijke leeftijdsverschillen zijn gaan kijken hoeft niet altijd iets te maken te hebben met liberalisme of conservatisme. Hopelijk vond men het vroeger ook al heel raar als een 15-jarig meisje met een 40-jarige kerel ging. Zo niet dan zijn we vooruit gegaan
Ik vind 15-17 niet zo’n verschil, je hebt het dan gewoon over iets grotere kinderen. Prima dat er juridisch een grens wordt gesteld overigensquote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Raar maar niet zo extreem als nu.
15 is ook nog een verschil met 17 vind ik.
Maar bij dit onderwerp, als het bijvoorbeeld gaat om die zieke gozer jaren terug, die al die babies en peuters in dat kinderdagverblijf heeft misbruikt. Die mag je van mij ook gewoon een nekschot geven. Die hebben helemaal geen interesse in seks.
Maar 17? Ik was als 17 jarige jongen zo geil als boter.
Nogmaals, we zijn compleet doorgeslagen als het gaat om die zedenwetten, nergens voor nodig om die man tot zelfmoord te drijven.
Is niet overtrokken.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:49 schreef Caland het volgende:
En dat tot zelfmoord drijven is ook lichtelijk overtrokken
Ik zeg hierboven al letterlijk dat ik het niet alleen in de homoseksuele context obsceen vind, en daar wil ik best ter verduidelijking aan toevoegen dat ik het ook bij omgekeerde geslachten niet fris vind.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ben geen homo. Maar dat wij het niet "fris" vinden boeit geen ene flikker. In de gay scene zijn er zat jongens die oude behaarde mannen willen.
Hoe sta je tegenover een 20 jarige knul met een 38 jarige vrouw? Ook niet fris. Zeg maar nee, anders ga je hier op je bek.
Het is maar seks Qarrad.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zeg hierboven al letterlijk dat ik het niet alleen in de homoseksuele context obsceen vind, en daar wil ik best ter verduidelijking aan toevoegen dat ik het ook bij omgekeerde geslachten niet fris vind.
Het boeit mij, kortom, in alle mogelijke configuraties best wel ene flikker.
Er wordt vermeld dat hij een 20-jarige vriend had. Dat is dus niet "maar seks" maar een relatie met een groot risico op ongelijkwaardigheid.quote:
Hij is niet ontslagen, kon gewoon weer werken, werd niet vervolgd. Als daardoor je leven al verwoest is spelen er vermoedelijk wel wat meer dingenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is niet overtrokken.
Mensen in zijn omgeving hebben gezegd dat dat de reden is dat hij het heeft gedaan. Zijn leven was verwoest.
Dan kun je natuurlijk zeggen, had je je aan de wet moeten houden, of een paar maanden moeten wachten tot die jongen 18 is, maar de huidige tijd kennende denk ik dat hij als loslopend wild werd behandeld.
Ongelijkwaardigheid met een twintiger. Laat me niet lachen joh. Straks gaan we wetten invoeren dat mensen niet meer dan 1 jaar van elkaar mogen verschillen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er wordt vermeld dat hij een 20-jarige vriend had. Dat is dus niet "maar seks" maar een relatie met een groot risico op ongelijkwaardigheid.
"Maar seks" is dan aan de orde wat betreft de situatie met die 17-jarige. En daar zit dus een wettelijk kader aan dat getoetst is wegens die leeftijd, in de context van "maar seks".
Waarschijnlijk was het wel einde Fifa carrière.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is niet ontslagen, kon gewoon weer werken, werd niet vervolgd. Als daardoor je leven al verwoest is spelen er vermoedelijk wel wat meer dingen
Er is prima wetgeving met reden. Helaas zijn er ook mensen die hier smalend over doen en dan stromannen uit hun aars gaan trekken zoals "Straks gaan we wetten invoeren dat mensen niet meer dan 1 jaar van elkaar mogen verschillen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ongelijkwaardigheid met een twintiger. Laat me niet lachen joh. Straks gaan we wetten invoeren dat mensen niet meer dan 1 jaar van elkaar mogen verschillen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |