abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2026 @ 22:14:29 #201
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_221566477
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 15:47 schreef HiZ het volgende:
Vandaag eerste keer 1mg (ozempic) gedaan. Merk dat mijn eetlust nu echt totaal weg is. Ook een klein beetje misselijk. Geen gewicht, want de weegschaal waarmee ik mijn gewicht meet staat in Amsterdam en daar ben ik niet.

P.S. Mijn slaap apneu is ondertussen drastisch aan het verbeteren; gisteren zat ik op 0,7 verstoringen per uur. Dat is ver onder de diagnose grens en echt ongelooflijk veel minder dan de 55 waarmee ik begon.
:o 55 verstoringen per uur? Ik neem aan dat je je nu dan enorm beter voelt overdag?
pi_221567426
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 22:14 schreef Ceviche het volgende:

[..]
:o 55 verstoringen per uur? Ik neem aan dat je je nu dan enorm beter voelt overdag?
Absoluut. Er was een periode dat ik nauwelijks normaal kon functioneren. Ik was permanent doodmoe en had geen enkel incasseringsvermogen. Ik explodeerde om helemaal niks. Ik vertrouwde mezelf ook niet achter het stuur van mijn auto.
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 08:00:26 #203
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_221567735
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 12:28 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
spuit je een merk (Mounjaro, Ozempic, ...) of spuit je een peptide van Tirzepatide?
Dat laatste.
Prrrrr
pi_221567853
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 17:49 schreef MommyD het volgende:

[..]
Ik gebruik het via Yazen, ben er tevreden over. Je hebt contact met een arts via een chat niet telefonisch. En mijn medicatie heeft gewoon een Nederlandse verpakking en komt van de nationale apotheek.
Ja dit lees ik dus op Facebook....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ja dan ga je twijfelen he _O-
Tot nu toe tevreden met wellis. Maar iets goedkoper zou fijn zijn
pi_221568423
Ik heb weer even nagevraagd bij chat, voor mijn voorwaarden (geen abonnements-- of ondersteuningskosten, de daadwerkelijke medicatie (geen research chemicals), geleverd door een NL arts ism een Nederlandse apotheek, zonder de mogelijkheid een los recept te krijgen, blijft (lijkt te blijven moet ikzeggen) BMI clinic voor nu de goedkoopste.

Ik vind vooral het rekenen van die abonnements/ondersteuningskosten stuitend. Elke kliniek die het ism een arts voorschrijft geeft de mogelijkheid vragen te stellen en klachten te bespreken. En wanneer er echt iets misgaat moet je alsnog gewoon je eigen huisarts of 112 bellen. Dus waar betaal ik dan voor?

Bij thuisapotheek is 2mg met recept 217 euro, bij BMI clinic 309 (als ik er 3 bestel), 267 euro cashen op 1 recept... ik vind het schandalig :´(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_221569913
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb weer even nagevraagd bij chat, voor mijn voorwaarden (geen abonnements-- of ondersteuningskosten, de daadwerkelijke medicatie (geen research chemicals), geleverd door een NL arts ism een Nederlandse apotheek, zonder de mogelijkheid een los recept te krijgen, blijft (lijkt te blijven moet ikzeggen) BMI clinic voor nu de goedkoopste.

Ik vind vooral het rekenen van die abonnements/ondersteuningskosten stuitend. Elke kliniek die het ism een arts voorschrijft geeft de mogelijkheid vragen te stellen en klachten te bespreken. En wanneer er echt iets misgaat moet je alsnog gewoon je eigen huisarts of 112 bellen. Dus waar betaal ik dan voor?

Bij thuisapotheek is 2mg met recept 217 euro, bij BMI clinic 309 (als ik er 3 bestel), 267 euro cashen op 1 recept... ik vind het schandalig :´(
Ja het is ook schandalig. Moet gewoon normaal te verkrijgen zijn via de dokter en dan de apotheek. Jammer dat dat niet kan.

Maar ja nederland he. :{
pi_221570734
Ik krijg wel via de huisarts (Mounjaro). Ik ben er echt heel blij mee dat dat kan, want andes is het echt heel erg duur.
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 14:09:39 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221570816
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 12:52 schreef DarkNemesis. het volgende:

[..]
Ja het is ook schandalig. Moet gewoon normaal te verkrijgen zijn via de dokter en dan de apotheek. Jammer dat dat niet kan.

Maar ja nederland he. :{
Nou idd, al is het maar dat je het zelf betaalt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 augustus 2026 @ 15:26:14 #209
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_221571226
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 04:47 schreef HiZ het volgende:

[..]
Absoluut. Er was een periode dat ik nauwelijks normaal kon functioneren. Ik was permanent doodmoe en had geen enkel incasseringsvermogen. Ik explodeerde om helemaal niks. Ik vertrouwde mezelf ook niet achter het stuur van mijn auto.
Klinkt zo bekend en dan had ik nog maar 26 stops per uur. Ik had altijd ruzie met mijn CPAP-apparaat, dus daar kwam ik ook niet verder mee. Heb altijd na een uur of twee mijn masker afgezet, zonder dat ik het doorhad.

Nu met 10kg minder merk ik al een wereld van verschil. Weet niet hoeveel stops ik nog heb, maar ik slaap echt wel beter volgens mij want heb veeeeel meer energie dan eerst.
pi_221571715
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 15:26 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Klinkt zo bekend en dan had ik nog maar 26 stops per uur. Ik had altijd ruzie met mijn CPAP-apparaat, dus daar kwam ik ook niet verder mee. Heb altijd na een uur of twee mijn masker afgezet, zonder dat ik het doorhad.

Nu met 10kg minder merk ik al een wereld van verschil. Weet niet hoeveel stops ik nog heb, maar ik slaap echt wel beter volgens mij want heb veeeeel meer energie dan eerst.
Het was voor mij ook zoeken. Zowel cpap als maskers gewisseld. Resmed en een masker met neus kussentjes was voor mij de oplossing.
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:38:04 #211
346653 Ceviche
pi_221571891
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 14:09 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou idd, al is het maar dat je het zelf betaalt.
Sommige huisartsen doen dat wel, maar de een is er makkelijker in dan de ander.
pi_221584667
Waar bewaren jullie de pen?
Ik in de koelkastdeur.

Maar nu blijkt dat niet te mogen :?
pi_221584862
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:22 schreef DarkNemesis. het volgende:
Ik in de koelkastdeur.

Groentela
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 16 augustus 2026 @ 13:19:21 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221585106
quote:
Ik in de koelkastdeur.

Oh, ik ook in de deur.
Er stond op de verpakking dat je zowel in als uit de koelkast mocht bewaren en verder geen aanwijzingenz
pi_221585541
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2026 13:19 schreef BE het volgende:

[..]
Oh, ik ook in de deur.
Er stond op de verpakking dat je zowel in als uit de koelkast mocht bewaren en verder geen aanwijzingenz
Ja lag eerste in groente fruit la
Maar heb tegenwoordig zoveel groente en fruit dat het niet meer past _O-
pi_221585644
Die +2 van na de vakantie, is nu weg met -3kg! *O* *O* *O*
pi_221585652
quote:
Ik in de koelkastdeur.

Ik vind dat zo raar. Ik las het ook hoor, dat je het beter niet in de deur kunt laten. Maar zo vaak gaat de deur nou ook weer niet open en dicht dat er enorme tempertuursverschillen kunnen optreden.
pi_221586202
quote:
Ik in de koelkastdeur.

Ik in de koelkast, maar in zo'n reisboxje.
  zondag 16 augustus 2026 @ 18:04:56 #219
346653 Ceviche
pi_221587597
Ik bewaar het wel in de koelkastdeur.
  zondag 16 augustus 2026 @ 18:09:22 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221587623
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 14:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik vind dat zo raar. Ik las het ook hoor, dat je het beter niet in de deur kunt laten. Maar zo vaak gaat de deur nou ook weer niet open en dicht dat er enorme tempertuursverschillen kunnen optreden.
Oh, is dat het, ik vroeg me al af waarom het zou zijn.

Bij mij is de groentela wat vochtig altijd, dat vind ik niet zo'n fijn idee met dat tasje eromheen. Of ligt ie bij jullie zonder tasje... nu het zo typ bedenk ik me dat ineens! :D
pi_221587991
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 14:07 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die +2 van na de vakantie, is nu weg met -3kg! *O* *O* *O*
Lekker *O*
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 14:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ja dit dus :D
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 15:05 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ik in de koelkast, maar in zo'n reisboxje.
Ja bij mij zit het in dat wellis etuitje :D
pi_221587996
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 18:09 schreef BE het volgende:

[..]
Oh, is dat het, ik vroeg me al af waarom het zou zijn.

Bij mij is de groentela wat vochtig altijd, dat vind ik niet zo'n fijn idee met dat tasje eromheen. Of ligt ie bij jullie zonder tasje... nu het zo typ bedenk ik me dat ineens! :D
Ja met tasje erom heen.

Hoe gaat het met je? Merk je al iets?
  zondag 16 augustus 2026 @ 19:04:21 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221588042
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 18:53 schreef DarkNemesis. het volgende:

[..]
Ja met tasje erom heen.

Hoe gaat het met je? Merk je al iets?
Ja, ik dacht placebo-effect maar DP zei al dat het gewoon echt het effect van de prik kan zijn.
Dit schreef ik vanmorgen naar een vriendin:
Nou, zo’n bang als ik ervoor was zo blij ben ik vooralsnog ermee!
Er zit toch echt al verschil in hoe ik me voel. Regelmatig na het avondeten dacht ik: pot B&J halen! Nu helemaal niet! 😮
Gisteren om 20:45 uur keken we elkaar aan, het tijdstip waarop we normaliter nog even snel naar de supermarkt gegaan zouden zijn, ik voor ijs en hij voor wijn en we zeiden echt allebei ‘nou, dat hoeft eigenlijk helemaal niet.’ ❤
Vanmorgen op de weegschaal de eerste kilo eraf, dat is natuurlijk alleen maar vocht, dat weet ik, maar het is toch een kilo vocht bij me had.
Zo blij dat ik bijna denk: kom maar op met die prik dinsdag! 😅
  zondag 16 augustus 2026 @ 19:13:54 #224
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_221588113
Ha wat leuk om te horen @BE!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_221588461
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2026 19:04 schreef BE het volgende:

[..]
Ja, ik dacht placebo-effect maar DP zei al dat het gewoon echt het effect van de prik kan zijn.
Dit schreef ik vanmorgen naar een vriendin:
Nou, zo’n bang als ik ervoor was zo blij ben ik vooralsnog ermee!
Er zit toch echt al verschil in hoe ik me voel. Regelmatig na het avondeten dacht ik: pot B&J halen! Nu helemaal niet! 😮
Gisteren om 20:45 uur keken we elkaar aan, het tijdstip waarop we normaliter nog even snel naar de supermarkt gegaan zouden zijn, ik voor ijs en hij voor wijn en we zeiden echt allebei ‘nou, dat hoeft eigenlijk helemaal niet.’ ❤
Vanmorgen op de weegschaal de eerste kilo eraf, dat is natuurlijk alleen maar vocht, dat weet ik, maar het is toch een kilo vocht bij me had.
Zo blij dat ik bijna denk: kom maar op met die prik dinsdag! 😅
Ow wat fijn *O*
Ik was de eerste week 2,3 kilo kwijt.
Zal wel vocht zijn geweest. Maar toch lekker :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')