abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221334697
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Nu op zaal!
Alleen nog stomakatheter/drain.

Verder alles eraf, al gelopen, en morgen mss naar huis!
Kan 'ie mooi mee om Andalusisch te eten :+
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_221334704
Fijn @Blues van de goede berichten O+ *O*

De zondag met nichtje was ook pittig. Ik lag van 2-3.30 wakker en zij was om 5u wakker en ik dus ook op. Ze was behoorlijk ongelukkig en ze werd ook steeds heel snel alweer wakker in haar slaapjes ondanks duidelijk nog niet genoeg geslapen. Ik kreeg haar dan wel weer in slaap maar dan 10min later weer huilend wakker. Bij het middagslaapje heb ik haar toen toch maar paracetamol gegeven, en dat had ik veel eerder moeten doen, want daarna sliep ze een uur en is ze de rest vd middag/avond een stuk vrolijker geweest.

Die nacht sliep ik heerlijk O+ . Gister ook fijne dag, in ochtend vroeg kraambezoek en daarna sporten, en daarna door naar buren paar verderop om drie uurtjes op de baby te passen zodat zij voor zijn verjaardag naar een zwemmeertje konden met picknick. Daarna mocht ik bij hen blijven eten, was gezellig. Vanochtend gewerkt op uni, oa een pittig gesprek met een student en dat ging heel goed. De coördinator die me had gevraagd als onafhankelijk persoon aan te sluiten was onder de indruk van hoe ik het deed *O* . En sinds 3.5 uur bij de directe buren op baby aan het passen, maar wel al uurtje lekker beneden op de bank aan het chillen. En buren zijn denk ik met een uurtje alweer thuis.

Na vandaag even niet meer oppassen rest vd week :+ . Wel donderdag date met die van vorige donderdag.

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 14-07-2026 20:15:03 ]
pi_221334711
quote:

[..]
Nu op zaal!

Oh wat fijn. Begin meteen met duimen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_221334784
Oh, je post kwam terwijl ik mijne typte @Blues, nog beter nieuws *O* *O*
pi_221334927
quote:

[..]
Nu op zaal!

Wow. Dat is mooi! En heel erg fijn! 💐
pi_221334943
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 14 juli 2026 @ 20:36:44 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221335059
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:26 schreef sigme het volgende:
Hoe is het met de kat? Gaat het overdag wel ok met hem? En met jullie? Lastig allemaal ;(
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 juli 2026 @ 21:23:21 #210
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221335841
Wat doe je op een avond dat je niets te doen hebt.
Kijk naar de beste snackbarren en toko's straks bij ons nieuwe kantoor _O-

We gaan volgend voorjaar verhuizen. Van Schinkelbuurt naar Sloterdijk. Met Warung Barokah hebben we wellicht de beste toko van de stad om de hoek.
En met Het Vogeltje ook een goeie snackbar. Die is makkelijker vervangbaar. Maar ook deze doet wel mee in de subtop van Amsterdam.

/firstworldproblems
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221336067
quote:
80s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 21:23 schreef borisz het volgende:
Wat doe je op een avond dat je niets te doen hebt.
Kijk naar de beste snackbarren en toko's straks bij ons nieuwe kantoor _O-

We gaan volgend voorjaar verhuizen. Van Schinkelbuurt naar Sloterdijk. Met Warung Barokah hebben we wellicht de beste toko van de stad om de hoek.
En met Het Vogeltje ook een goeie snackbar. Die is makkelijker vervangbaar. Maar ook deze doet wel mee in de subtop van Amsterdam.

/firstworldproblems
Belangrijk :Y) :D
pi_221336478
Wat een opluchting Blues, wat is het heftig geweest voor jullie!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 juli 2026 @ 21:51:07 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221336484
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 21:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Belangrijk :Y) :D
Zowel als kantoor als privé heeft de toko een goede aan ons/mij :P.
Vogeltje vroeger ook op vrijdagmiddag. Maar ja op vrijdag werkt er bijna niemand meer, of thuis. Al vaak genoeg dat ons kantoor dicht blijft op vrijdag.
Ben zelf ook geswitcht naar 4x9.
Zeg nooit nooit, maar ik heb wel inmiddels besloten dat vier dagen genoeg is. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 14-07-2026 21:56:53 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221336565
Ik was met mijn grote een nachtje naar Rotterdam en we hebben echt chique gedineerd O+ was voor hem de eerste keer en dat was zo leuk om samen te ervaren. Blijft leuk om je kind alles te zien eten en ervan te genieten na jarenlang gemiemel met 'lussiknie' :+ en hij genoot enorm van de grote stad.

Op weg naar huis langs de optiekzaak want de nieuwe bril beviel niet en nu krijgt hij kostenloos nieuwe glazen ^O^ en daarna een telefoontje van de mentor met de mededeling dat de uitkomst van de docentvergadering is uitgevallen als zoon het liefste wilde, dus het was een fijne dag O+
pi_221336574
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn @:Blues van de goede berichten O+ *O*

De zondag met nichtje was ook pittig. Ik lag van 2-3.30 wakker en zij was om 5u wakker en ik dus ook op. Ze was behoorlijk ongelukkig en ze werd ook steeds heel snel alweer wakker in haar slaapjes ondanks duidelijk nog niet genoeg geslapen. Ik kreeg haar dan wel weer in slaap maar dan 10min later weer huilend wakker. Bij het middagslaapje heb ik haar toen toch maar paracetamol gegeven, en dat had ik veel eerder moeten doen, want daarna sliep ze een uur en is ze de rest vd middag/avond een stuk vrolijker geweest.

Die nacht sliep ik heerlijk O+ . Gister ook fijne dag, in ochtend vroeg kraambezoek en daarna sporten, en daarna door naar buren paar verderop om drie uurtjes op de baby te passen zodat zij voor zijn verjaardag naar een zwemmeertje konden met picknick. Daarna mocht ik bij hen blijven eten, was gezellig. Vanochtend gewerkt op uni, oa een pittig gesprek met een student en dat ging heel goed. De coördinator die me had gevraagd als onafhankelijk persoon aan te sluiten was onder de indruk van hoe ik het deed *O* . En sinds 3.5 uur bij de directe buren op baby aan het passen, maar wel al uurtje lekker beneden op de bank aan het chillen. En buren zijn denk ik met een uurtje alweer thuis.

Na vandaag even niet meer oppassen rest vd week :+ . Wel donderdag date met die van vorige donderdag.
Ook intens, dat kleine grut! Hoeveel dates lopen er nu? O-)
pi_221336958
Wat veel baby’s _O_ en fijn van de feedback.

Leuk zo @Clubsoda kinderen die van alles willen proberen met eten. En *O* voor schoolnieuws en nieuwe glazen.

Vanochtend naar de tandarts geweest, ze zag wel wat maar kon niet zeggen of het een afnemende of opkomende wortelpunt ontsteking was. Na volgende week zijn ze met vakantie dus van alles (ook de foto) meegekregen. Het was stevig bergje op fietsen (knie protesteert nu) maar niet zo erg als ik me herinner (toen had ik ook geen elektrische fiets bedacht ik me later).

Vanmiddag naar de kapper geweest en ik ben blij dat mijn haar snel groeit. De vorige keer was het echt te lang na de knipbeurt, nu ietwat te kort. Maar nu in ieder geval geen warm matje in m’n nek en wax doet weer wat.
pi_221339598
Wordle, serieus?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem wel, maar defuck
  woensdag 15 juli 2026 @ 09:35:42 #218
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221339660
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juli 2026 09:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wordle, serieus?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem wel, maar defuck
Oh ja om dit soort random letter sequences ben ik er lang geleden mee gestopt. Wat een kutonzin.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221339863
Ha ha
g ligt op zo'n achteraf kamer dat iedereen m vergeet.
Oh heeft u nog niks te eten gehad?
Oh niemand gezien voor hulp om te douchen?
Oh piept het infuus al een half uur?
Oh is uw stomazak ontploft en kapot, slang eraf naar de opvangzak en u belde maar er kwam niemand en nu ligt u, uw kleding, het bed ende vloer onder uw shit?
Oh maar de overgang slang naar zak zit met duckttape meneer dat is eraf
Oh nog geen dokter gezien?
Oh nee de tv is kapot, de tablet en toilet op uw kamer ook meneer

:o :% :')
pi_221339925
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 09:45 schreef Blues het volgende:
Ha ha
g ligt op zo'n achteraf kamer dat iedereen m vergeet.
Oh heeft u nog niks te eten gehad?
Oh niemand gezien voor hulp om te douchen?
Oh piept het infuus al een half uur?
Oh is uw stomazak ontploft en kapot, slang eraf naar de opvangzak en u belde maar er kwam niemand en nu ligt u, uw kleding, het bed ende vloer onder uw shit?
Oh maar de overgang slang naar zak zit met duckttape meneer dat is eraf
Oh nog geen dokter gezien?
Oh nee de tv is kapot, de tablet en toilet op uw kamer ook meneer

:o :% :')
... :{
  woensdag 15 juli 2026 @ 09:50:46 #221
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221339926
Sjezus Blues...
Spoilers!
pi_221340213
Jeetje @Blues wat ontzettend slecht dit -O-
pi_221340250
Blues wat naar

Dikke knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221340479
Het is terug van de fancy nieuwbouw hottech SEH en IC terug naar de jaren 50 (oudbouw).
Prioriteiten vd zorgverzekeraar meneer :+

Maarre ik mag m halen *O*
pi_221340518
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 10:39 schreef Blues het volgende:
Het is terug van de fancy nieuwbouw hottech SEH en IC terug naar de jaren 50 (oudbouw).

Joepie *O* dan krijgt hij veel betere en liefdevollere zorg
pi_221340536
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 10:39 schreef Blues het volgende:

w/
pi_221340558
Fijn dat je hem mag halen @Blues lekker naar huis *G*
pi_221340600
Oma heeft gisteren een MRI gehad. Haar rug is zodanig versleten dat we hadden kunnen verwachten dat ze zo nu en dan dit soort uitval zou hebben, en er is niks aan te doen. Vorig jaar heeft ze een operatie gehad waar ze de boel wat konden opruimen maar dat gaat niet meer helpen.

Met de huidige uitval in haar been kan ze niet terug naar haar seniorenappartement, en ze kan niet naar een revalidatiecentrum want er is geen behandeling meer. Een verpleeghuis is haar nachtmerrie. Dus de komende dagen gaat ze met de transferverpleegkundige en met mijn tantes praten om te kijken waar ze dan heen kan. :{

We hebben in de familieapp gedropt dat we er graag zondagochtend naartoe gaan zodra we terug zijn van vakantie en dat we mijn ouders kunnen oppikken om mee te komen. Dan kunnen die ook niet doen alsof we niks aangeboden hebben en is het duidelijk wie degene is die hier weigert O-)

Helemaal geen zin in want het is ruim 2u extra rijden voor ons zondag, na zaterdag de hele dag naar huis gereden te hebben. Lekker relaxt einde van de vakantie :X
pi_221341096
@Tele6 je doet het voor oma!

Mijn sch.ouders woonden in een zg. Zorgcentrum zelfstandig mét Zorg bij dagelijkse zaken. En avondmaaltijden evt. gezamenlijk met halen en brengen.
En sociale activiteiten.
En een voordeur!
Misschien is dit ook in haar regio een optie?
pi_221341346
Ach je oma @Tele6

Hopelijk vinden ze een fijn verzorgingshuis zoals @AnneX beschrijft met goede verzorging en toch ook vrijheid om te doen en laten wat zij wil
pi_221341401
Wat fijn dat ie naar huis mag @Blues *O*
pi_221341464
@Blues knuffel voor jullie!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_221341907
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
@:Blues knuffel voor jullie!
Heee jij hier, wat lief O+ Dank.

Ook mijn culfamilie dank :*
pi_221341919
De man met 9+ levens is thuis O+
Even paar traantjes wegens opgeluchtheid. Shitwasje draait, hij heeft gedoucht, meteen eigen stomamateriaal geplakt en ik vind de opening er beter uitzien. Wel heftiger want het is nu geen gaatje meer maar echt een groter 'gat' en er piept een stuk darm uit. Maar... dat is in dit geval véél beter! Hoop dat dat zo blijft en dat het beter af kan lopen _O_

Boterhammetje klaargemaakt (nee ik weet dat het straks kan en niet nodig, maar niet lulle, goed eten meneer >:) )
En voor vanavond ga ik omeletrolletjes maken met veel gezonde dingen erin :Y
Heeft ook nog een grote doos AB mee, dus we blijven de bacteriën ff langdurig killen })
pi_221341992
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 10:56 schreef Tele6 het volgende:
Oma heeft gisteren een MRI gehad. Haar rug is zodanig versleten dat we hadden kunnen verwachten dat ze zo nu en dan dit soort uitval zou hebben, en er is niks aan te doen. Vorig jaar heeft ze een operatie gehad waar ze de boel wat konden opruimen maar dat gaat niet meer helpen.

Met de huidige uitval in haar been kan ze niet terug naar haar seniorenappartement, en ze kan niet naar een revalidatiecentrum want er is geen behandeling meer. Een verpleeghuis is haar nachtmerrie. Dus de komende dagen gaat ze met de transferverpleegkundige en met mijn tantes praten om te kijken waar ze dan heen kan. :{

We hebben in de familieapp gedropt dat we er graag zondagochtend naartoe gaan zodra we terug zijn van vakantie en dat we mijn ouders kunnen oppikken om mee te komen. Dan kunnen die ook niet doen alsof we niks aangeboden hebben en is het duidelijk wie degene is die hier weigert O-)

Helemaal geen zin in want het is ruim 2u extra rijden voor ons zondag, na zaterdag de hele dag naar huis gereden te hebben. Lekker relaxt einde van de vakantie :X
Goed sturend bezig in de famapp en wat ontzettend vervelend voor Oma allemaal -O- Ik hoop dat ze ergens fijn terechtkomt, er goed voor haar gezorgd wordt en ze daar een beetje aan kan gaan wennen.
pi_221342624
g thuis *G* *O*

Hopelijk kunnen jullie er verder een lekker rustige dag van maken @Blues
pi_221342636
Oma wil vooral haar zelfstandigheid niet kwijt. Ze wil zelf op pad kunnen. Ze legde nu met de scootmobiel makkelijk 40 km op een dag af, maar als ze nu niet eens meer zelfstandig naar de wc kan....

Tante appte dat m'n moeder al had gezegd dat ze niet meegaat zondag, maar ik wil het eigenlijk zelf horen. Dit via via gedoe :r
pi_221342875
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 13:50 schreef Tele6 het volgende:
Oma wil vooral haar zelfstandigheid niet kwijt. Ze wil zelf op pad kunnen. Ze legde nu met de scootmobiel makkelijk 40 km op een dag af, maar als ze nu niet eens meer zelfstandig naar de wc kan....

Tante appte dat m'n moeder al had gezegd dat ze niet meegaat zondag, maar ik wil het eigenlijk zelf horen. Dit via via gedoe :r
Is het ook niet met extra thuiszorg te doen dat ze thuis blijft wonen?

En vwb je moeder, vrijdag nog een keer in de app gooien dat je niets gehoord hebt
pi_221345696
Vanmorgen is groep 8 via de glijbaan de basisschool uitgegleden.
En in de sloot naast school gesprongen. Gelukkig komen de kinderen elkaar nog een week lang tegen in de fiets vakantieweek.
Er wordt al druk geoefenfietst met de leiders in sponsor groepjes.
De guppies van 8 trappen zich rot om de grotere bij te houden. _O_

Vanavond nu het koel is heb ik zojuist het balkon wat geruimd: de sielige violen, de uitgedroogde aardbeienplant en nog wat uitgedroogd spul.
De vijg gaat ook zielig. Die is verplant naar een echt ruime pot en hopelijk trekt het bij.
Resultaat: opgeruimd én een bloedblaar op mijn duim van de snoeischaar. Au.

[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 15-07-2026 19:58:59 ]
pi_221346038
Schrok me een hoedje. Raar geluid bij de voordeur wat maar aan bleef houden. Toch maar door het spionnetje gekeken en zag de bovenbuurvrouw. Die kon niet binnenkomen _O- Bleek dat een van de medebewoners voor haar op het liftknopje had gedrukt maar verkeerde etage. En zij snapte niet waarom ze niet naar binnen kon _O-
De sloten zijn 29 jaar geleden wel nagekeken (en veranderd) toen bleek dat iemand (enigszins benevelt) op de verkeerde knopje had gedrukt en om 3 uur ‘s nachts bij de bovenburen de slaapkamer in liep _O-
pi_221346057
*O* @Blues heeft golfer afgehaald *O*

:* Voor @Tele6 en de familie-handicaps.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221346125
Ik zie erg op tegen vrijdag; valt 't op?

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hoe is het met de kat? Gaat het overdag wel ok met hem? En met jullie? Lastig allemaal ;(
Overdag is 'ie vooral.. mentaal afwezig. Hij valt her en der zomaar stil en kijk dan verwonderd om zich heen. Soms gaat hij ook dan wel schreeuwen, maar niet zoveel/zovaak als 's nachts. Ik heb al lang 's nachts lampjes die op beweging aangaan in de buurt van de kattentrap, en hij ziet volgens mij nog wel redelijk. Wel vrijwel helemaal doof.

De lastigheid is ook dat hij niet (zichtbaar) lijdt; hij is gewoon weinig meer. Wij lijden wel onder het geschreeuw (en de onzindelijkheid, al weet ik dat vaak op te vangen zonder dat liefste dat altijd meekrijgt). Maar dat geschreeuw is vast niet uit weelde, en hij valt steeds vaker van (hoge) dingen af. Gewoon een vide-achtige constructie, geen enkele reden om daar af te pleuren.
pi_221346407
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 21:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ook intens, dat kleine grut! Hoeveel dates lopen er nu? O-)
Ja 't was nu ook wel veel baby's achter elkaar :+ zoals @Kaatje1 het mooi verwoordde. Ik ga inmiddels toch ook zaterdag eventjes bij de buur van maandag helpen, maar da's maar een halfuurtje. Dus kleine moeite en heel fijn voor die buur.

Eén date loopt nu nog :Y . Vorige week had ik er twee, en met een daarvan heb ik morgenavond een tweede date. We gaan jeu de boulen. Ben benieuwd! Met de ander ga ik niet nog keer afspreken.

@Blues wat fijn dat g weer thuis is O+ en vergeet je eigen mentale gesteldheid ook niet, want het is ook voor jou heel heftig wat je hebt meegemaakt :*

@sigme ach wat sneu :* snap dat je opziet tegen vrijdag.

@Tele6 wat een lastige situatie met oma. Succes zondag! En hopelijk laat je moeder nog wat weten aan jou ook.
  woensdag 15 juli 2026 @ 20:58:15 #245
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221346568
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Overdag is 'ie vooral.. mentaal afwezig. Hij valt her en der zomaar stil en kijk dan verwonderd om zich heen. Soms gaat hij ook dan wel schreeuwen, maar niet zoveel/zovaak als 's nachts. Ik heb al lang 's nachts lampjes die op beweging aangaan in de buurt van de kattentrap, en hij ziet volgens mij nog wel redelijk. Wel vrijwel helemaal doof.

De lastigheid is ook dat hij niet (zichtbaar) lijdt; hij is gewoon weinig meer. Wij lijden wel onder het geschreeuw (en de onzindelijkheid, al weet ik dat vaak op te vangen zonder dat liefste dat altijd meekrijgt). Maar dat geschreeuw is vast niet uit weelde, en hij valt steeds vaker van (hoge) dingen af. Gewoon een vide-achtige constructie, geen enkele reden om daar af te pleuren.
Ik snap wat je voelt. Het is gewoon echt ellendig.

Het klinkt alsof hij niet echt kat meer kan zijn. Met dus goede balans, fatsoenlijke zindelijkheid, etc.

Sterkte maar weer :*
Spoilers!
pi_221346618
quote:
[..]

Ach wat triest. Reageert de andere hier ook op of negeert die het?
  woensdag 15 juli 2026 @ 21:12:28 #247
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221346845
@Blues, ik hoop dat golfer zich niet net zo druk maakt om het voetbal als J. Dat is vast niet goed voor zijn gestel :o
Spoilers!
pi_221346855
quote:
[..]

Lastig en verdrietig :*
pi_221346877
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:blues, ik hoop dat golfer zich niet net zo druk maakt om het voetbal als J. Dat is vast niet goed voor zijn gestel :o
Geen idee, ik zit in de tuin met laptop, g ligt/hangt zit voor de tv boven :)
pi_221346968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:

.

Eén date loopt nu nog :Y . Vorige week had ik er twee, en met een daarvan heb ik morgenavond een tweede date. We gaan jeu de boulen. Ben benieuwd! Met de ander ga ik niet nog keer afspreken.

@:Blues wat fijn dat g weer thuis is O+ en vergeet je eigen mentale gesteldheid ook niet, want het is ook voor jou heel heftig wat je hebt meegemaakt :*

Leuk, een 2e date!

Ik vergeet zeker mijn mentale gesteldheid niet, want die is niet zo best op het moment helaas.
Komt ongetwijfeld wel weer goed.. het voelt als overspannenheid. Snel huilen, dood- en doodmoe maar niet kunnen slapen, concentratie is slecht en ik ben wat vergeetachtig.
Gewoon beetje meh.
pi_221347128
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:17 schreef Blues het volgende:

[..]
Leuk, een 2e date!

Ik vergeet zeker mijn mentale gesteldheid niet, want die is niet zo best op het moment helaas.
Komt ongetwijfeld wel weer goed.. het voelt als overspannenheid. Snel huilen, dood- en doodmoe maar niet kunnen slapen, concentratie is slecht en ik ben wat vergeetachtig.
Gewoon beetje meh.
Dat is toch logisch. Alle ellende de afgelopen jaren en dan ook nog de enorme grote schrik van dit weekend. Dat heb je niet 1 2 3 verwerkt
pi_221347137
quote:

[..]
Ja 't was nu ook wel veel baby's achter elkaar :+ zoals @:Kaatje1 het mooi verwoordde. Ik ga inmiddels toch ook zaterdag eventjes bij de buur van maandag helpen, maar da's maar een halfuurtje. Dus kleine moeite en heel fijn voor die buur.

@:Blues wat fijn dat g weer thuis is O+ en vergeet je eigen mentale gesteldheid ook niet, want het is ook voor jou heel heftig wat je hebt meegemaakt :*

@:sigme ach wat sneu :* snap dat je opziet tegen vrijdag.

@:Tele6 wat een lastige situatie met oma. Succes zondag! En hopelijk laat je moeder nog wat weten aan jou ook.
M'n vader heeft inmiddels geappt dat ze niet mee komen ^O^
Hij heeft last van z'n hernia en mama is te moe #prioriteiten

Veel plezier met je date alvast!

[ Bericht 1% gewijzigd door Tele6 op 15-07-2026 21:38:34 ]
pi_221347211
quote:
[..]

Knuffel
Werewolf
pi_221347226
@sigme sterkte met kat ;( :*
pi_221347334
Sigme, welke poezel?
Werewolf
pi_221347557
Dank voor alle medeleven. Het is naar maar het hoort erbij. De prijs voor de liefde voor huisdieren.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sigme, welke poezel?
Zwartje, niet Pootjes.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ach wat triest. Reageert de andere hier ook op of negeert die het?
Die negeert het meestal. Ze zijn minder samen, tegenwoordig.
pi_221347928
Whoehoeee mijn jongste is van de lagere school af.
Maar die laatste weken wat een hel en wat verwachten ze veel van ouders en veel momenten dat ze ouders verwachten op te draven.
Om over die ouderapp nog maar te zwijgen 40 kinderen dus 50+ ouders in een app en daar zitten toch zeikerds bij :o

Dr oudste is over naar de 3de waar we een paar maanden geleden echt dachten die blijft zitten het was de ene 3 na de andere.
Gaat nu over zonder tekorten okeeee de slechte vakken staan 5.6 maar is een voldoende prima
pi_221348526
Wat een gedoe zó de laatste weken voor de zomervakantie in regio midden.

Blues moet gewoon afkicken van alle adrenaline. Tele ook al.
Sigme: sterkte met een dementerende kat, als ik het heb begrepen.

Vlindertje gaat jeu de boulen. Is dat overdekt bij Paardenveld?
Goitske heeft twee pubers nu w/
pi_221348628
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:28 schreef AnneX het volgende:

Nou een puber was de jongste al. Stel draken
Zijn nu 12 en 13 (oudste is van oktober dus vroege leerling)

[ Bericht 3% gewijzigd door Goitske op 15-07-2026 22:38:39 ]
pi_221348927
quote:

[..]
Leuk, een 2e date!

Gewoon beetje meh.
Heel logisch en passende reactie denk ik, maar daarmee niet minder klote :* . Hopelijk zakt het inderdaad weer wat af. Maar lijkt me niet gek dat dat niet direct gebeurt. Het is ook nogal wat.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]
M'n vader heeft inmiddels geappt dat ze niet mee komen ^O^
Hij heeft last van z'n hernia en mama is te moe #prioriteiten

Veel plezier met je date alvast!
Fijn! Hoe is het verder op vakantie?

quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:28 schreef AnneX het volgende:

Nee, andere locatie. Maar wel binnen ook volgens mij. Hopelijk met airco of deuren open ;)
  woensdag 15 juli 2026 @ 22:52:04 #261
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221349182
quote:

[..]
Leuk, een 2e date!

Gewoon beetje meh.
Gun jezelf dat ook even. Dit mag je voelen en is niet gek, geef jezelf ruimte om dit een plekje te geven. :*
pi_221349497
O+ tnxx jullie.

g herkent, geeft ruimte, snapt en kent me.
Ons team samen & dit begrip O+

En ook de humor tussendoor :D

Wie kan hem vrijdagmiddag qua vrijwilligerswerk trouwens vervangen denken jullie :s)
pi_221349588
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:01 schreef Blues het volgende:
O+ tnxx jullie.

Wie kan hem vrijdagmiddag qua vrijwilligerswerk trouwens vervangen denken jullie :s)

Handig, net op tijd ingewerkt 😉
pi_221349961
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:01 schreef Blues het volgende:
O+ tnxx jullie.

😉

Nou zag ik g. ervoor aan om selluf te gaan werken. 😎
  Moderator woensdag 15 juli 2026 @ 23:41:47 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221349996
Gisteravond vrij laat nog bezig geweest om de wastafelkraan te monteren. Dat was "inclusief waste". Geen idee wat dat zou zijn, maar dat is dus de uitloop naar de gootsteen. Ja lekker duidelijk al dat Engels. Ik had voor ¤20 zelf al zo'n ding gekocht zaterdag |:( Geen bon dus ja, die kan mooi op voorraad

Hoe dan ook, ik kreeg gisteren het stangetje dat aan de kraan zit niet verbonden omdat het oogje waar deze in moest te hoog zat. In bed bedacht ik me ineens, misschien kan ik dat oog uitdraaien.

Vanavond wederom vrij laat es een poging gewaagd. Dat werkt. Maar nu lekte het op de koppeling naar de sifon.... Morgen naar weer een poging, dat soort dingen moet je ook niet om kwart voor 10 even doen :')

Morgen heb ik ook een nieuwe kitspuit en ik heb restjes van eten dus ik kan flink wat doen.

Dit klinkt misschien wat stereotyperend maar fijne aan samenwonen lijkt me ook wel dat je na het eten direct kunt gaan klussen en niet eerst alles hoeft in de vaatwasser hoeft te zetten en het aanrecht schoon te maken. Dat voelt altijd zo zonde van m'n tijd, ik baal altijd omdat ik voor m'n gevoel nuttiger bezig gaat kunnen zijn. Terwijl ik voor koken graag de tijd neem.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221350041
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:41 schreef derLudolf het volgende:

Dit klinkt misschien wat stereotyperend maar fijne aan samenwonen lijkt me ook wel dat je na het eten direct kunt gaan klussen en niet eerst alles hoeft in de vaatwasser hoeft te zetten en het aanrecht schoon te maken. Dat voelt altijd zo zonde van m'n tijd, ik baal altijd omdat ik voor m'n gevoel nuttiger bezig gaat kunnen zijn. Terwijl ik voor koken graag de tijd neem.
En dame met wie je samenwoont wil ook aandacht, dingen samen doen. Jij wil een huishoudster _O-
pi_221350288
En di heeft dan weer een kok en een loodgieter. Lijkt me best een prima deal.
pi_221350359
Goedemorgen!

Gister even geluncht bij mijn zusje, die woont op 5 minuten fietsen van mijn kantoor. Zij is juf en hier is de zomervakantie al begonnen. Volgende week gaan ze twee weken op vakantie en haar lief (zelfstandig geluidstechnicus) moet daarvoor nog éven snel héél veel doen. Gewoonlijk kookt haar liefste, maar nu doet mijn zusje dat dus alle dagen (en daarna de afwas), zodat hij weer snel naar z'n studio kan.
  Moderator donderdag 16 juli 2026 @ 07:30:46 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221350371
Als ik kook is het werk toch eerlijk verdeeld? Samen dezelfde hoeveelheid werk is sneller en dan blijft er theoretisch tijd over voor leuke dingen.

Als ik een huishoudster wou was ik bij thuiskomst toch mopperend op de bank gaan liggen omdat het eten nog niet klaar op tafel staat :+
pi_221350421
quote:

[..]
Ja 't was nu ook wel veel baby's achter elkaar :+ zoals @:Kaatje1 het mooi verwoordde. Ik ga inmiddels toch ook zaterdag eventjes bij de buur van maandag helpen, maar da's maar een halfuurtje. Dus kleine moeite en heel fijn voor die buur.

@:sigme ach wat sneu :* snap dat je opziet tegen vrijdag.

@:Tele6 wat een lastige situatie met oma. Succes zondag! En hopelijk laat je moeder nog wat weten aan jou ook.
Leuk! Ik heb laatst ergens in jouw stad ge-jeudebouled. Daar hadden ze ook shuffleboard en dat vond ik verrassend leuk :Y veel plezier!
pi_221350465
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:45 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Fijn! Hoe is het verder op vakantie?
[..]

Vakantie is leuk. Wel erg warm. We hebben vooral veel gewandeld in de ochtend en dan 's middags bij het zwembad gelegen, want het is te warm om stadjes te bezoeken. Gisteren zijn we wel naar een stadje geweest want het zou 35 graden worden ipv 40, maar het was nog steeds super super warm in het stadje. Alsnog leuk, we hebben wat oude gebouwen bekeken en 2 musea en allerlei snackjes gehaald bij verschillende eettentjes O+
pi_221351078
Hoera 🎉
Vandaag is Kaatje1 jarig…🎂

Van Harte en een X fijne dag gewenst 🎉
pi_221351668

Van harte *G* :*
  donderdag 16 juli 2026 @ 11:09:10 #274
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221351701
Van harte gefeliciteerd @Kaatje1 *O*
  donderdag 16 juli 2026 @ 11:44:50 #276
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221352223
*O* Billetjes in de post :9 *O*

Deze had ik al, maar nog niet met twee verschillende serienummers _O_

Moderator donderdag 16 juli 2026 @ 11:45:24 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221352237
Gefeliciteerd @Kaatje1
  donderdag 16 juli 2026 @ 11:49:01 #278
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221352278
Gefeliciteerd Kaat *O*
Spoilers!
pi_221352349
Van harte kaatje!
pi_221352414
Gefeliciteerd @Kaatje1 *G*
pi_221353055
Gefeliciteerd @Kaatje1! *O*

Thanks Club!
En klinkt warm maar wel leuk Tele!

Verslag van de date moet nog even wachten, want ik werd beroerd wakker. Misselijk, kokhalzen, buikpijn, kortademig. Uiteraard had ik ochtendplas een uur eerder gedaan, dus normaal gedronken en gewacht tot ik weer moest, dat bij huisarts langsgebracht. Dacht meer aan virusje of iets wat verkeerd gevallen is, maar gezien historie.. stick op witte bloedcellen en nitriet gaf neg nitriet en wel verhoogde witte bloedcellen aan, dus is op dipslide gezet. Ik krijg een beetje nare flashbacks hiervan :'( met elke keer neg nitriet, wel rode/witte bloedcellen, neg dipslide en dan dag of twee dagen later koorts en dan alsnog aan een heftigere ab moeten vanwege mogelijk opstijgend. Zeker omdat die ab de afgelopen tijd wat in het nieuws geweest is voor nare bijwerkingen (ciprofloxacine). Nouja. Laten we duimen dat dipslide negatief is morgen en ik geen koorts krijg en mn klachten alleen maar afnemen..
pi_221353416
Goedemiddag allemaal! Dank voor de felicitaties! Had vanochtend bezoek met gezellige bijpraat.
Zometeen maar even wat eten.

Balen @vlindertje89 Hopelijk zet het niet door.

Zo blij dat het niet zonnig is, ook al is het best warm. Maar nu lekker genieten op het balkon
  Moderator donderdag 16 juli 2026 @ 13:12:27 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221353463
@vlindertje89
Hoop onbekende kreten - was ist los? Beterschap in elk geval en balen hopelijk komt van uitstel geen afstel :)
pi_221353482
Crush A O+ of ik zondag met haar mee wil naar een festival pakweg tussen ons in. En dat ik bij haar kan blijven slapen.

Ik vind dit -naast leuk- ook super eng en heb buikpijn :')
pi_221353601
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juli 2026 13:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Crush A O+ of ik zondag met haar mee wil naar een festival pakweg tussen ons in. En dat ik bij haar kan blijven slapen.

De ex van @Tele6?

Je bent toch geen 15 meer met je buikpijn
pi_221353654
Spannend @LeeHarveyOswald
pi_221353990
quote:

O+ veel plezier *O*

En beterschap voor vlinder :*
pi_221354599
Wat een terugkerende ellende is dat Vlinder. Beterschap💐

Nou, eindelijk duidelijkheid met 1000 x excuus voor de late berichtgeving en dank voor onze inzet.
De school gaat zelf de Bieb regelen: de Bieb op School ofwel dBos.
Eigen collectie met ondersteuning van de regionale Bieb met mediaconsulent, trainingen voor leerkrachten en de afd. Educatie. Het hele pakket.
Er zijn opties om bij de Bieb te blijven, welkom zelfs. Daarover gaan wij nadenken…
pi_221354664
quote:

Oe O+
pi_221354688
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:Kaatje1! *O*

Thanks Club!
En klinkt warm maar wel leuk Tele!

Verslag van de date moet nog even wachten, want ik werd beroerd wakker. Misselijk, kokhalzen, buikpijn, kortademig. Uiteraard had ik ochtendplas een uur eerder gedaan, dus normaal gedronken en gewacht tot ik weer moest, dat bij huisarts langsgebracht. Dacht meer aan virusje of iets wat verkeerd gevallen is, maar gezien historie.. stick op witte bloedcellen en nitriet gaf neg nitriet en wel verhoogde witte bloedcellen aan, dus is op dipslide gezet. Ik krijg een beetje nare flashbacks hiervan :'( met elke keer neg nitriet, wel rode/witte bloedcellen, neg dipslide en dan dag of twee dagen later koorts en dan alsnog aan een heftigere ab moeten vanwege mogelijk opstijgend. Zeker omdat die ab de afgelopen tijd wat in het nieuws geweest is voor nare bijwerkingen (ciprofloxacine). Nouja. Laten we duimen dat dipslide negatief is morgen en ik geen koorts krijg en mn klachten alleen maar afnemen..
Naar joh ;( :* 🤞
pi_221354733
g gaat best goed, wel alles mega rustig aan met veel hersteldutjes. Wat meer eetlust, maar nog wel alleen waterdunne 💩💩 in de stomazak. Kan natuurlijk ook door de AB komen...

Als tip van @FutureFairytale ben ik net naar o.a. de visboer gefietst om 2 piepkleine vismaaltijdjes te kopen voor g
Had ie zin in *O*
pi_221354764
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 14:56 schreef Blues het volgende:
g gaat best goed, wel alles mega rustig aan met veel hersteldutjes. Wat meer eetlust, maar nog wel alleen waterdunne 💩💩 in de stomazak. Kan natuurlijk ook door de AB komen...

Als tip van @:FutureFairytale ben ik net naar o.a. de visboer gefietst om 2 piepkleine vismaaltijdjes te kopen voor g
Had ie zin in *O*
Maar dat gaat best rap weer goed dan, genomen de kritieke toestand van een paar dagen terug.
pi_221354783
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 13:12 schreef derLudolf het volgende:
@:vlindertje89
Hoop onbekende kreten - was ist los? Beterschap in elk geval en balen hopelijk komt van uitstel geen afstel :)
Ben beroerd en heb mogelijk blaasontsteking. Eerdere keren bleven testen steeds negatief, maar kreeg ik er dan na dag of twee dagen wel ook koorts bij en gingen ze dan alsnog behandelen als blaasontsteking met tekenen van weefselinvasie (= waarbij hoger gelegen weefsel, over algemeen nieren, ook mee lijkt te doen). En dan krijg je een antibioticakuur met wat meer risico's, en die heb ik liever niet, als het even kan. Aangezien ik wel verhoging heb, duim ik dat ik geen koorts krijg, en dat of morgen de test positief is en ik de gewone antibiotica krijg, of test negatief en dat ik dan ook geen klachten meer heb of iig me veel beter voel en geen verhoging meer ofzo.

Hebben al nieuwe datum gepland :Y

Ik voel me ietsjes beter dan vanochtend, niet meer kotsneigingen elke keer dat ik opsta en beweeg en niet meer na rustig twee trappen op nog minutenlang buiten adem. Maar ik blijf voorlopig wel op de bank, want nog steeds rugpijn en buikpijn en overall blegh. Dank voor alle beterschapswensen!

Spannend @LeeHarveyOswald!

Hopelijk smaakt het hem @Blues! En hopelijk wordt de stoma-inhoud snel beter!
pi_221354818
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juli 2026 15:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Maar dat gaat best rap weer goed dan, genomen de kritieke toestand van een paar dagen terug.
Onvoorstelbaar snel herstellingvermogen kan de mens hebben ja!
Maar hij heeft wel weer een aantal jassen uitgedaan en achtergelaten in het zkh.
pi_221354891
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 14:56 schreef Blues het volgende:

Als tip van @:FutureFairytale ben ik net naar o.a. de visboer gefietst om 2 piepkleine vismaaltijdjes te kopen voor g
Had ie zin in *O*
Lekker en lief, dat hij er maar van kan genieten *O*
Blij dat hersteldutjes lukken om goed aan te sterken. Sowieso blij :) :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 16 juli 2026 @ 15:48:49 #296
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221355034
Ik zit bij de schoonheidsspecialist :{ Het stinkt hier :r

Gelukkig alleen voor een voetprobleempje dat maximaal 10 minuten duurt. Maar bah. Onbegrijpelijk dat mensen hier vrijwillig komen.
Spoilers!
pi_221355038
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

Gelukkig alleen voor een voetprobleempje dat maximaal 10 minuten duurt. Maar bah. Onbegrijpelijk dat mensen hier vrijwillig komen.
Schuldig. :@
pi_221355128
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

De parfum afdeling van de Bijenkorf :D
  donderdag 16 juli 2026 @ 16:56:25 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221355556
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 16:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Huuuh :{w :{w

Het viel best mee met de behandeling trouwens. Het was eigenlijk best leuk en prettig. Ik mocht op een troon op een verhoging zitten. Voor mij comfortabel en voor haar fijn qua houding. Lieve meid wel. To the point, weinig gefrunnik en gezemel over behandelopties en onzinproducten die ze verkoopt. Dat had ik wel verwacht gezien de winkel in de wachtkamer.
Spoilers!
pi_221355928
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 16:14 schreef Kaatje1 het volgende:

Douglas in de winkelstraat hier 😳🙈
pi_221355934
Case closed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: