Dat is toch logisch. Alle ellende de afgelopen jaren en dan ook nog de enorme grote schrik van dit weekend. Dat heb je niet 1 2 3 verwerktquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk, een 2e date!
Ik vergeet zeker mijn mentale gesteldheid niet, want die is niet zo best op het moment helaas.
Komt ongetwijfeld wel weer goed.. het voelt als overspannenheid. Snel huilen, dood- en doodmoe maar niet kunnen slapen, concentratie is slecht en ik ben wat vergeetachtig.
Gewoon beetje meh.
M'n vader heeft inmiddels geappt dat ze niet mee komenquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja 't was nu ook wel veel baby's achter elkaarzoals @:Kaatje1 het mooi verwoordde. Ik ga inmiddels toch ook zaterdag eventjes bij de buur van maandag helpen, maar da's maar een halfuurtje. Dus kleine moeite en heel fijn voor die buur.
Eén date loopt nu nog. Vorige week had ik er twee, en met een daarvan heb ik morgenavond een tweede date. We gaan jeu de boulen. Ben benieuwd! Met de ander ga ik niet nog keer afspreken.
@:Blues wat fijn dat g weer thuis isen vergeet je eigen mentale gesteldheid ook niet, want het is ook voor jou heel heftig wat je hebt meegemaakt
![]()
@:sigme ach wat sneusnap dat je opziet tegen vrijdag.
@:Tele6 wat een lastige situatie met oma. Succes zondag! En hopelijk laat je moeder nog wat weten aan jou ook.
Knuffelquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:15 schreef sigme het volgende:
Ik zie erg op tegen vrijdag; valt 't op?
[..]
Overdag is 'ie vooral.. mentaal afwezig. Hij valt her en der zomaar stil en kijk dan verwonderd om zich heen. Soms gaat hij ook dan wel schreeuwen, maar niet zoveel/zovaak als 's nachts. Ik heb al lang 's nachts lampjes die op beweging aangaan in de buurt van de kattentrap, en hij ziet volgens mij nog wel redelijk. Wel vrijwel helemaal doof.
De lastigheid is ook dat hij niet (zichtbaar) lijdt; hij is gewoon weinig meer. Wij lijden wel onder het geschreeuw (en de onzindelijkheid, al weet ik dat vaak op te vangen zonder dat liefste dat altijd meekrijgt). Maar dat geschreeuw is vast niet uit weelde, en hij valt steeds vaker van (hoge) dingen af. Gewoon een vide-achtige constructie, geen enkele reden om daar af te pleuren.
Zwartje, niet Pootjes.quote:
Die negeert het meestal. Ze zijn minder samen, tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach wat triest. Reageert de andere hier ook op of negeert die het?
Nou een puber was de jongste al. Stel drakenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:28 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe zó de laatste weken voor de zomervakantie in regio midden.
Blues moet gewoon afkicken van alle adrenaline. Tele ook al.
Sigme: sterkte met een dementerende kat, als ik het heb begrepen.
Vlindertje gaat jeu de boulen. Is dat overdekt bij Paardenveld?
Goitske heeft twee pubers nu
Heel logisch en passende reactie denk ik, maar daarmee niet minder klotequote:Op woensdag 15 juli 2026 21:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk, een 2e date!
Ik vergeet zeker mijn mentale gesteldheid niet, want die is niet zo best op het moment helaas.
Komt ongetwijfeld wel weer goed.. het voelt als overspannenheid. Snel huilen, dood- en doodmoe maar niet kunnen slapen, concentratie is slecht en ik ben wat vergeetachtig.
Gewoon beetje meh.
Fijn! Hoe is het verder op vakantie?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
M'n vader heeft inmiddels geappt dat ze niet mee komen
Hij heeft last van z'n hernia en mama is te moe #prioriteiten
Veel plezier met je date alvast!
Nee, andere locatie. Maar wel binnen ook volgens mij. Hopelijk met airco of deuren openquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:28 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe zó de laatste weken voor de zomervakantie in regio midden.
Blues moet gewoon afkicken van alle adrenaline. Tele ook al.
Sigme: sterkte met een dementerende kat, als ik het heb begrepen.
Vlindertje gaat jeu de boulen. Is dat overdekt bij Paardenveld?
Goitske heeft twee pubers nu
Gun jezelf dat ook even. Dit mag je voelen en is niet gek, geef jezelf ruimte om dit een plekje te geven.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk, een 2e date!
Gewoon beetje meh.
Handig, net op tijd ingewerkt 😉quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:01 schreef Blues het volgende:
tnxx jullie.
g herkent, geeft ruimte, snapt en kent me.
Ons team samen & dit begrip![]()
En ook de humor tussendoor
Wie kan hem vrijdagmiddag qua vrijwilligerswerk trouwens vervangen denken jullie![]()
😉quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:01 schreef Blues het volgende:
tnxx jullie.
g herkent, geeft ruimte, snapt en kent me.
Ons team samen & dit begrip![]()
En ook de humor tussendoor
Wie kan hem vrijdagmiddag qua vrijwilligerswerk trouwens vervangen denken jullie![]()
En dame met wie je samenwoont wil ook aandacht, dingen samen doen. Jij wil een huishoudsterquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:41 schreef derLudolf het volgende:
Dit klinkt misschien wat stereotyperend maar fijne aan samenwonen lijkt me ook wel dat je na het eten direct kunt gaan klussen en niet eerst alles hoeft in de vaatwasser hoeft te zetten en het aanrecht schoon te maken. Dat voelt altijd zo zonde van m'n tijd, ik baal altijd omdat ik voor m'n gevoel nuttiger bezig gaat kunnen zijn. Terwijl ik voor koken graag de tijd neem.
Leuk! Ik heb laatst ergens in jouw stad ge-jeudebouled. Daar hadden ze ook shuffleboard en dat vond ik verrassend leukquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja 't was nu ook wel veel baby's achter elkaarzoals @:Kaatje1 het mooi verwoordde. Ik ga inmiddels toch ook zaterdag eventjes bij de buur van maandag helpen, maar da's maar een halfuurtje. Dus kleine moeite en heel fijn voor die buur.
Eén date loopt nu nog. Vorige week had ik er twee, en met een daarvan heb ik morgenavond een tweede date. We gaan jeu de boulen. Ben benieuwd! Met de ander ga ik niet nog keer afspreken.
@:Blues wat fijn dat g weer thuis isen vergeet je eigen mentale gesteldheid ook niet, want het is ook voor jou heel heftig wat je hebt meegemaakt
![]()
@:sigme ach wat sneusnap dat je opziet tegen vrijdag.
@:Tele6 wat een lastige situatie met oma. Succes zondag! En hopelijk laat je moeder nog wat weten aan jou ook.
Vakantie is leuk. Wel erg warm. We hebben vooral veel gewandeld in de ochtend en dan 's middags bij het zwembad gelegen, want het is te warm om stadjes te bezoeken. Gisteren zijn we wel naar een stadje geweest want het zou 35 graden worden ipv 40, maar het was nog steeds super super warm in het stadje. Alsnog leuk, we hebben wat oude gebouwen bekeken en 2 musea en allerlei snackjes gehaald bij verschillende eettentjesquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Fijn! Hoe is het verder op vakantie?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |