abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221346057
*O* @Blues heeft golfer afgehaald *O*

:* Voor @Tele6 en de familie-handicaps.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221346125
Ik zie erg op tegen vrijdag; valt 't op?

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hoe is het met de kat? Gaat het overdag wel ok met hem? En met jullie? Lastig allemaal ;(
Overdag is 'ie vooral.. mentaal afwezig. Hij valt her en der zomaar stil en kijk dan verwonderd om zich heen. Soms gaat hij ook dan wel schreeuwen, maar niet zoveel/zovaak als 's nachts. Ik heb al lang 's nachts lampjes die op beweging aangaan in de buurt van de kattentrap, en hij ziet volgens mij nog wel redelijk. Wel vrijwel helemaal doof.

De lastigheid is ook dat hij niet (zichtbaar) lijdt; hij is gewoon weinig meer. Wij lijden wel onder het geschreeuw (en de onzindelijkheid, al weet ik dat vaak op te vangen zonder dat liefste dat altijd meekrijgt). Maar dat geschreeuw is vast niet uit weelde, en hij valt steeds vaker van (hoge) dingen af. Gewoon een vide-achtige constructie, geen enkele reden om daar af te pleuren.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221346407
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 21:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ook intens, dat kleine grut! Hoeveel dates lopen er nu? O-)
Ja 't was nu ook wel veel baby's achter elkaar :+ zoals @Kaatje1 het mooi verwoordde. Ik ga inmiddels toch ook zaterdag eventjes bij de buur van maandag helpen, maar da's maar een halfuurtje. Dus kleine moeite en heel fijn voor die buur.

Eén date loopt nu nog :Y . Vorige week had ik er twee, en met een daarvan heb ik morgenavond een tweede date. We gaan jeu de boulen. Ben benieuwd! Met de ander ga ik niet nog keer afspreken.

@Blues wat fijn dat g weer thuis is O+ en vergeet je eigen mentale gesteldheid ook niet, want het is ook voor jou heel heftig wat je hebt meegemaakt :*

@sigme ach wat sneu :* snap dat je opziet tegen vrijdag.

@Tele6 wat een lastige situatie met oma. Succes zondag! En hopelijk laat je moeder nog wat weten aan jou ook.
  woensdag 15 juli 2026 @ 20:58:15 #245
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221346568
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Overdag is 'ie vooral.. mentaal afwezig. Hij valt her en der zomaar stil en kijk dan verwonderd om zich heen. Soms gaat hij ook dan wel schreeuwen, maar niet zoveel/zovaak als 's nachts. Ik heb al lang 's nachts lampjes die op beweging aangaan in de buurt van de kattentrap, en hij ziet volgens mij nog wel redelijk. Wel vrijwel helemaal doof.

De lastigheid is ook dat hij niet (zichtbaar) lijdt; hij is gewoon weinig meer. Wij lijden wel onder het geschreeuw (en de onzindelijkheid, al weet ik dat vaak op te vangen zonder dat liefste dat altijd meekrijgt). Maar dat geschreeuw is vast niet uit weelde, en hij valt steeds vaker van (hoge) dingen af. Gewoon een vide-achtige constructie, geen enkele reden om daar af te pleuren.
Ik snap wat je voelt. Het is gewoon echt ellendig.

Het klinkt alsof hij niet echt kat meer kan zijn. Met dus goede balans, fatsoenlijke zindelijkheid, etc.

Sterkte maar weer :*
Spoilers!
pi_221346618
quote:
[..]

Ach wat triest. Reageert de andere hier ook op of negeert die het?
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 15 juli 2026 @ 21:12:28 #247
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221346845
@Blues, ik hoop dat golfer zich niet net zo druk maakt om het voetbal als J. Dat is vast niet goed voor zijn gestel :o
Spoilers!
pi_221346855
quote:
[..]

Lastig en verdrietig :*
pi_221346877
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:blues, ik hoop dat golfer zich niet net zo druk maakt om het voetbal als J. Dat is vast niet goed voor zijn gestel :o
Geen idee, ik zit in de tuin met laptop, g ligt/hangt zit voor de tv boven :)
pi_221346968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:

.

Eén date loopt nu nog :Y . Vorige week had ik er twee, en met een daarvan heb ik morgenavond een tweede date. We gaan jeu de boulen. Ben benieuwd! Met de ander ga ik niet nog keer afspreken.

@:Blues wat fijn dat g weer thuis is O+ en vergeet je eigen mentale gesteldheid ook niet, want het is ook voor jou heel heftig wat je hebt meegemaakt :*

Leuk, een 2e date!

Ik vergeet zeker mijn mentale gesteldheid niet, want die is niet zo best op het moment helaas.
Komt ongetwijfeld wel weer goed.. het voelt als overspannenheid. Snel huilen, dood- en doodmoe maar niet kunnen slapen, concentratie is slecht en ik ben wat vergeetachtig.
Gewoon beetje meh.
pi_221347128
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:17 schreef Blues het volgende:

[..]
Leuk, een 2e date!

Ik vergeet zeker mijn mentale gesteldheid niet, want die is niet zo best op het moment helaas.
Komt ongetwijfeld wel weer goed.. het voelt als overspannenheid. Snel huilen, dood- en doodmoe maar niet kunnen slapen, concentratie is slecht en ik ben wat vergeetachtig.
Gewoon beetje meh.
Dat is toch logisch. Alle ellende de afgelopen jaren en dan ook nog de enorme grote schrik van dit weekend. Dat heb je niet 1 2 3 verwerkt
pi_221347137
quote:

[..]
Ja 't was nu ook wel veel baby's achter elkaar :+ zoals @:Kaatje1 het mooi verwoordde. Ik ga inmiddels toch ook zaterdag eventjes bij de buur van maandag helpen, maar da's maar een halfuurtje. Dus kleine moeite en heel fijn voor die buur.

@:Blues wat fijn dat g weer thuis is O+ en vergeet je eigen mentale gesteldheid ook niet, want het is ook voor jou heel heftig wat je hebt meegemaakt :*

@:sigme ach wat sneu :* snap dat je opziet tegen vrijdag.

@:Tele6 wat een lastige situatie met oma. Succes zondag! En hopelijk laat je moeder nog wat weten aan jou ook.
M'n vader heeft inmiddels geappt dat ze niet mee komen ^O^
Hij heeft last van z'n hernia en mama is te moe #prioriteiten

Veel plezier met je date alvast!

[ Bericht 1% gewijzigd door Tele6 op 15-07-2026 21:38:34 ]
pi_221347211
quote:
[..]

Knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221347226
@sigme sterkte met kat ;( :*
pi_221347334
Sigme, welke poezel?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221347557
Dank voor alle medeleven. Het is naar maar het hoort erbij. De prijs voor de liefde voor huisdieren.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sigme, welke poezel?
Zwartje, niet Pootjes.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ach wat triest. Reageert de andere hier ook op of negeert die het?
Die negeert het meestal. Ze zijn minder samen, tegenwoordig.
pi_221347928
Whoehoeee mijn jongste is van de lagere school af.
Maar die laatste weken wat een hel en wat verwachten ze veel van ouders en veel momenten dat ze ouders verwachten op te draven.
Om over die ouderapp nog maar te zwijgen 40 kinderen dus 50+ ouders in een app en daar zitten toch zeikerds bij :o

Dr oudste is over naar de 3de waar we een paar maanden geleden echt dachten die blijft zitten het was de ene 3 na de andere.
Gaat nu over zonder tekorten okeeee de slechte vakken staan 5.6 maar is een voldoende prima
pi_221348526
Wat een gedoe zó de laatste weken voor de zomervakantie in regio midden.

Blues moet gewoon afkicken van alle adrenaline. Tele ook al.
Sigme: sterkte met een dementerende kat, als ik het heb begrepen.

Vlindertje gaat jeu de boulen. Is dat overdekt bij Paardenveld?
Goitske heeft twee pubers nu w/
pi_221348628
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:28 schreef AnneX het volgende:

Nou een puber was de jongste al. Stel draken
Zijn nu 12 en 13 (oudste is van oktober dus vroege leerling)

[ Bericht 3% gewijzigd door Goitske op 15-07-2026 22:38:39 ]
pi_221348927
quote:

[..]
Leuk, een 2e date!

Gewoon beetje meh.
Heel logisch en passende reactie denk ik, maar daarmee niet minder klote :* . Hopelijk zakt het inderdaad weer wat af. Maar lijkt me niet gek dat dat niet direct gebeurt. Het is ook nogal wat.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]
M'n vader heeft inmiddels geappt dat ze niet mee komen ^O^
Hij heeft last van z'n hernia en mama is te moe #prioriteiten

Veel plezier met je date alvast!
Fijn! Hoe is het verder op vakantie?

quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:28 schreef AnneX het volgende:

Nee, andere locatie. Maar wel binnen ook volgens mij. Hopelijk met airco of deuren open ;)
  woensdag 15 juli 2026 @ 22:52:04 #261
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221349182
quote:

[..]
Leuk, een 2e date!

Gewoon beetje meh.
Gun jezelf dat ook even. Dit mag je voelen en is niet gek, geef jezelf ruimte om dit een plekje te geven. :*
pi_221349497
O+ tnxx jullie.

g herkent, geeft ruimte, snapt en kent me.
Ons team samen & dit begrip O+

En ook de humor tussendoor :D

Wie kan hem vrijdagmiddag qua vrijwilligerswerk trouwens vervangen denken jullie :s)
pi_221349588
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:01 schreef Blues het volgende:
O+ tnxx jullie.

Wie kan hem vrijdagmiddag qua vrijwilligerswerk trouwens vervangen denken jullie :s)

Handig, net op tijd ingewerkt 😉
pi_221349961
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:01 schreef Blues het volgende:
O+ tnxx jullie.

😉

Nou zag ik g. ervoor aan om selluf te gaan werken. 😎
  Moderator woensdag 15 juli 2026 @ 23:41:47 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221349996
Gisteravond vrij laat nog bezig geweest om de wastafelkraan te monteren. Dat was "inclusief waste". Geen idee wat dat zou zijn, maar dat is dus de uitloop naar de gootsteen. Ja lekker duidelijk al dat Engels. Ik had voor ¤20 zelf al zo'n ding gekocht zaterdag |:( Geen bon dus ja, die kan mooi op voorraad

Hoe dan ook, ik kreeg gisteren het stangetje dat aan de kraan zit niet verbonden omdat het oogje waar deze in moest te hoog zat. In bed bedacht ik me ineens, misschien kan ik dat oog uitdraaien.

Vanavond wederom vrij laat es een poging gewaagd. Dat werkt. Maar nu lekte het op de koppeling naar de sifon.... Morgen naar weer een poging, dat soort dingen moet je ook niet om kwart voor 10 even doen :')

Morgen heb ik ook een nieuwe kitspuit en ik heb restjes van eten dus ik kan flink wat doen.

Dit klinkt misschien wat stereotyperend maar fijne aan samenwonen lijkt me ook wel dat je na het eten direct kunt gaan klussen en niet eerst alles hoeft in de vaatwasser hoeft te zetten en het aanrecht schoon te maken. Dat voelt altijd zo zonde van m'n tijd, ik baal altijd omdat ik voor m'n gevoel nuttiger bezig gaat kunnen zijn. Terwijl ik voor koken graag de tijd neem.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221350041
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:41 schreef derLudolf het volgende:

Dit klinkt misschien wat stereotyperend maar fijne aan samenwonen lijkt me ook wel dat je na het eten direct kunt gaan klussen en niet eerst alles hoeft in de vaatwasser hoeft te zetten en het aanrecht schoon te maken. Dat voelt altijd zo zonde van m'n tijd, ik baal altijd omdat ik voor m'n gevoel nuttiger bezig gaat kunnen zijn. Terwijl ik voor koken graag de tijd neem.
En dame met wie je samenwoont wil ook aandacht, dingen samen doen. Jij wil een huishoudster _O-
pi_221350288
En di heeft dan weer een kok en een loodgieter. Lijkt me best een prima deal.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221350359
Goedemorgen!

Gister even geluncht bij mijn zusje, die woont op 5 minuten fietsen van mijn kantoor. Zij is juf en hier is de zomervakantie al begonnen. Volgende week gaan ze twee weken op vakantie en haar lief (zelfstandig geluidstechnicus) moet daarvoor nog éven snel héél veel doen. Gewoonlijk kookt haar liefste, maar nu doet mijn zusje dat dus alle dagen (en daarna de afwas), zodat hij weer snel naar z'n studio kan.
  Moderator donderdag 16 juli 2026 @ 07:30:46 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221350371
Als ik kook is het werk toch eerlijk verdeeld? Samen dezelfde hoeveelheid werk is sneller en dan blijft er theoretisch tijd over voor leuke dingen.

Als ik een huishoudster wou was ik bij thuiskomst toch mopperend op de bank gaan liggen omdat het eten nog niet klaar op tafel staat :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221350421
quote:

[..]
Ja 't was nu ook wel veel baby's achter elkaar :+ zoals @:Kaatje1 het mooi verwoordde. Ik ga inmiddels toch ook zaterdag eventjes bij de buur van maandag helpen, maar da's maar een halfuurtje. Dus kleine moeite en heel fijn voor die buur.

@:sigme ach wat sneu :* snap dat je opziet tegen vrijdag.

@:Tele6 wat een lastige situatie met oma. Succes zondag! En hopelijk laat je moeder nog wat weten aan jou ook.
Leuk! Ik heb laatst ergens in jouw stad ge-jeudebouled. Daar hadden ze ook shuffleboard en dat vond ik verrassend leuk :Y veel plezier!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')