abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221336067
quote:
80s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 21:23 schreef borisz het volgende:
Wat doe je op een avond dat je niets te doen hebt.
Kijk naar de beste snackbarren en toko's straks bij ons nieuwe kantoor _O-

We gaan volgend voorjaar verhuizen. Van Schinkelbuurt naar Sloterdijk. Met Warung Barokah hebben we wellicht de beste toko van de stad om de hoek.
En met Het Vogeltje ook een goeie snackbar. Die is makkelijker vervangbaar. Maar ook deze doet wel mee in de subtop van Amsterdam.

/firstworldproblems
Belangrijk :Y) :D
pi_221336478
Wat een opluchting Blues, wat is het heftig geweest voor jullie!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 juli 2026 @ 21:51:07 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221336484
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 21:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Belangrijk :Y) :D
Zowel als kantoor als privé heeft de toko een goede aan ons/mij :P.
Vogeltje vroeger ook op vrijdagmiddag. Maar ja op vrijdag werkt er bijna niemand meer, of thuis. Al vaak genoeg dat ons kantoor dicht blijft op vrijdag.
Ben zelf ook geswitcht naar 4x9.
Zeg nooit nooit, maar ik heb wel inmiddels besloten dat vier dagen genoeg is. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 14-07-2026 21:56:53 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221336565
Ik was met mijn grote een nachtje naar Rotterdam en we hebben echt chique gedineerd O+ was voor hem de eerste keer en dat was zo leuk om samen te ervaren. Blijft leuk om je kind alles te zien eten en ervan te genieten na jarenlang gemiemel met 'lussiknie' :+ en hij genoot enorm van de grote stad.

Op weg naar huis langs de optiekzaak want de nieuwe bril beviel niet en nu krijgt hij kostenloos nieuwe glazen ^O^ en daarna een telefoontje van de mentor met de mededeling dat de uitkomst van de docentvergadering is uitgevallen als zoon het liefste wilde, dus het was een fijne dag O+
pi_221336574
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn @:Blues van de goede berichten O+ *O*

De zondag met nichtje was ook pittig. Ik lag van 2-3.30 wakker en zij was om 5u wakker en ik dus ook op. Ze was behoorlijk ongelukkig en ze werd ook steeds heel snel alweer wakker in haar slaapjes ondanks duidelijk nog niet genoeg geslapen. Ik kreeg haar dan wel weer in slaap maar dan 10min later weer huilend wakker. Bij het middagslaapje heb ik haar toen toch maar paracetamol gegeven, en dat had ik veel eerder moeten doen, want daarna sliep ze een uur en is ze de rest vd middag/avond een stuk vrolijker geweest.

Die nacht sliep ik heerlijk O+ . Gister ook fijne dag, in ochtend vroeg kraambezoek en daarna sporten, en daarna door naar buren paar verderop om drie uurtjes op de baby te passen zodat zij voor zijn verjaardag naar een zwemmeertje konden met picknick. Daarna mocht ik bij hen blijven eten, was gezellig. Vanochtend gewerkt op uni, oa een pittig gesprek met een student en dat ging heel goed. De coördinator die me had gevraagd als onafhankelijk persoon aan te sluiten was onder de indruk van hoe ik het deed *O* . En sinds 3.5 uur bij de directe buren op baby aan het passen, maar wel al uurtje lekker beneden op de bank aan het chillen. En buren zijn denk ik met een uurtje alweer thuis.

Na vandaag even niet meer oppassen rest vd week :+ . Wel donderdag date met die van vorige donderdag.
Ook intens, dat kleine grut! Hoeveel dates lopen er nu? O-)
pi_221336958
Wat veel baby’s _O_ en fijn van de feedback.

Leuk zo @Clubsoda kinderen die van alles willen proberen met eten. En *O* voor schoolnieuws en nieuwe glazen.

Vanochtend naar de tandarts geweest, ze zag wel wat maar kon niet zeggen of het een afnemende of opkomende wortelpunt ontsteking was. Na volgende week zijn ze met vakantie dus van alles (ook de foto) meegekregen. Het was stevig bergje op fietsen (knie protesteert nu) maar niet zo erg als ik me herinner (toen had ik ook geen elektrische fiets bedacht ik me later).

Vanmiddag naar de kapper geweest en ik ben blij dat mijn haar snel groeit. De vorige keer was het echt te lang na de knipbeurt, nu ietwat te kort. Maar nu in ieder geval geen warm matje in m’n nek en wax doet weer wat.
We have far more in common than that which devides us..
pi_221339598
Wordle, serieus?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem wel, maar defuck
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 15 juli 2026 @ 09:35:42 #218
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221339660
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juli 2026 09:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wordle, serieus?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem wel, maar defuck
Oh ja om dit soort random letter sequences ben ik er lang geleden mee gestopt. Wat een kutonzin.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221339863
Ha ha
g ligt op zo'n achteraf kamer dat iedereen m vergeet.
Oh heeft u nog niks te eten gehad?
Oh niemand gezien voor hulp om te douchen?
Oh piept het infuus al een half uur?
Oh is uw stomazak ontploft en kapot, slang eraf naar de opvangzak en u belde maar er kwam niemand en nu ligt u, uw kleding, het bed ende vloer onder uw shit?
Oh maar de overgang slang naar zak zit met duckttape meneer dat is eraf
Oh nog geen dokter gezien?
Oh nee de tv is kapot, de tablet en toilet op uw kamer ook meneer

:o :% :')
pi_221339925
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 09:45 schreef Blues het volgende:
Ha ha
g ligt op zo'n achteraf kamer dat iedereen m vergeet.
Oh heeft u nog niks te eten gehad?
Oh niemand gezien voor hulp om te douchen?
Oh piept het infuus al een half uur?
Oh is uw stomazak ontploft en kapot, slang eraf naar de opvangzak en u belde maar er kwam niemand en nu ligt u, uw kleding, het bed ende vloer onder uw shit?
Oh maar de overgang slang naar zak zit met duckttape meneer dat is eraf
Oh nog geen dokter gezien?
Oh nee de tv is kapot, de tablet en toilet op uw kamer ook meneer

:o :% :')
... :{
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 15 juli 2026 @ 09:50:46 #221
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221339926
Sjezus Blues...
Spoilers!
pi_221340213
Jeetje @Blues wat ontzettend slecht dit -O-
pi_221340250
Blues wat naar

Dikke knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221340479
Het is terug van de fancy nieuwbouw hottech SEH en IC terug naar de jaren 50 (oudbouw).
Prioriteiten vd zorgverzekeraar meneer :+

Maarre ik mag m halen *O*
pi_221340518
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 10:39 schreef Blues het volgende:
Het is terug van de fancy nieuwbouw hottech SEH en IC terug naar de jaren 50 (oudbouw).

Joepie *O* dan krijgt hij veel betere en liefdevollere zorg
pi_221340536
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 10:39 schreef Blues het volgende:

w/
pi_221340558
Fijn dat je hem mag halen @Blues lekker naar huis *G*
pi_221340600
Oma heeft gisteren een MRI gehad. Haar rug is zodanig versleten dat we hadden kunnen verwachten dat ze zo nu en dan dit soort uitval zou hebben, en er is niks aan te doen. Vorig jaar heeft ze een operatie gehad waar ze de boel wat konden opruimen maar dat gaat niet meer helpen.

Met de huidige uitval in haar been kan ze niet terug naar haar seniorenappartement, en ze kan niet naar een revalidatiecentrum want er is geen behandeling meer. Een verpleeghuis is haar nachtmerrie. Dus de komende dagen gaat ze met de transferverpleegkundige en met mijn tantes praten om te kijken waar ze dan heen kan. :{

We hebben in de familieapp gedropt dat we er graag zondagochtend naartoe gaan zodra we terug zijn van vakantie en dat we mijn ouders kunnen oppikken om mee te komen. Dan kunnen die ook niet doen alsof we niks aangeboden hebben en is het duidelijk wie degene is die hier weigert O-)

Helemaal geen zin in want het is ruim 2u extra rijden voor ons zondag, na zaterdag de hele dag naar huis gereden te hebben. Lekker relaxt einde van de vakantie :X
pi_221341096
@Tele6 je doet het voor oma!

Mijn sch.ouders woonden in een zg. Zorgcentrum zelfstandig mét Zorg bij dagelijkse zaken. En avondmaaltijden evt. gezamenlijk met halen en brengen.
En sociale activiteiten.
En een voordeur!
Misschien is dit ook in haar regio een optie?
pi_221341346
Ach je oma @Tele6

Hopelijk vinden ze een fijn verzorgingshuis zoals @AnneX beschrijft met goede verzorging en toch ook vrijheid om te doen en laten wat zij wil
pi_221341401
Wat fijn dat ie naar huis mag @Blues *O*
pi_221341464
@Blues knuffel voor jullie!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_221341907
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
@:Blues knuffel voor jullie!
Heee jij hier, wat lief O+ Dank.

Ook mijn culfamilie dank :*
pi_221341919
De man met 9+ levens is thuis O+
Even paar traantjes wegens opgeluchtheid. Shitwasje draait, hij heeft gedoucht, meteen eigen stomamateriaal geplakt en ik vind de opening er beter uitzien. Wel heftiger want het is nu geen gaatje meer maar echt een groter 'gat' en er piept een stuk darm uit. Maar... dat is in dit geval véél beter! Hoop dat dat zo blijft en dat het beter af kan lopen _O_

Boterhammetje klaargemaakt (nee ik weet dat het straks kan en niet nodig, maar niet lulle, goed eten meneer >:) )
En voor vanavond ga ik omeletrolletjes maken met veel gezonde dingen erin :Y
Heeft ook nog een grote doos AB mee, dus we blijven de bacteriën ff langdurig killen })
pi_221341992
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 10:56 schreef Tele6 het volgende:
Oma heeft gisteren een MRI gehad. Haar rug is zodanig versleten dat we hadden kunnen verwachten dat ze zo nu en dan dit soort uitval zou hebben, en er is niks aan te doen. Vorig jaar heeft ze een operatie gehad waar ze de boel wat konden opruimen maar dat gaat niet meer helpen.

Met de huidige uitval in haar been kan ze niet terug naar haar seniorenappartement, en ze kan niet naar een revalidatiecentrum want er is geen behandeling meer. Een verpleeghuis is haar nachtmerrie. Dus de komende dagen gaat ze met de transferverpleegkundige en met mijn tantes praten om te kijken waar ze dan heen kan. :{

We hebben in de familieapp gedropt dat we er graag zondagochtend naartoe gaan zodra we terug zijn van vakantie en dat we mijn ouders kunnen oppikken om mee te komen. Dan kunnen die ook niet doen alsof we niks aangeboden hebben en is het duidelijk wie degene is die hier weigert O-)

Helemaal geen zin in want het is ruim 2u extra rijden voor ons zondag, na zaterdag de hele dag naar huis gereden te hebben. Lekker relaxt einde van de vakantie :X
Goed sturend bezig in de famapp en wat ontzettend vervelend voor Oma allemaal -O- Ik hoop dat ze ergens fijn terechtkomt, er goed voor haar gezorgd wordt en ze daar een beetje aan kan gaan wennen.
pi_221342624
g thuis *G* *O*

Hopelijk kunnen jullie er verder een lekker rustige dag van maken @Blues
pi_221342636
Oma wil vooral haar zelfstandigheid niet kwijt. Ze wil zelf op pad kunnen. Ze legde nu met de scootmobiel makkelijk 40 km op een dag af, maar als ze nu niet eens meer zelfstandig naar de wc kan....

Tante appte dat m'n moeder al had gezegd dat ze niet meegaat zondag, maar ik wil het eigenlijk zelf horen. Dit via via gedoe :r
pi_221342875
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 13:50 schreef Tele6 het volgende:
Oma wil vooral haar zelfstandigheid niet kwijt. Ze wil zelf op pad kunnen. Ze legde nu met de scootmobiel makkelijk 40 km op een dag af, maar als ze nu niet eens meer zelfstandig naar de wc kan....

Tante appte dat m'n moeder al had gezegd dat ze niet meegaat zondag, maar ik wil het eigenlijk zelf horen. Dit via via gedoe :r
Is het ook niet met extra thuiszorg te doen dat ze thuis blijft wonen?

En vwb je moeder, vrijdag nog een keer in de app gooien dat je niets gehoord hebt
pi_221345696
Vanmorgen is groep 8 via de glijbaan de basisschool uitgegleden.
En in de sloot naast school gesprongen. Gelukkig komen de kinderen elkaar nog een week lang tegen in de fiets vakantieweek.
Er wordt al druk geoefenfietst met de leiders in sponsor groepjes.
De guppies van 8 trappen zich rot om de grotere bij te houden. _O_

Vanavond nu het koel is heb ik zojuist het balkon wat geruimd: de sielige violen, de uitgedroogde aardbeienplant en nog wat uitgedroogd spul.
De vijg gaat ook zielig. Die is verplant naar een echt ruime pot en hopelijk trekt het bij.
Resultaat: opgeruimd én een bloedblaar op mijn duim van de snoeischaar. Au.

[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 15-07-2026 19:58:59 ]
pi_221346038
Schrok me een hoedje. Raar geluid bij de voordeur wat maar aan bleef houden. Toch maar door het spionnetje gekeken en zag de bovenbuurvrouw. Die kon niet binnenkomen _O- Bleek dat een van de medebewoners voor haar op het liftknopje had gedrukt maar verkeerde etage. En zij snapte niet waarom ze niet naar binnen kon _O-
De sloten zijn 29 jaar geleden wel nagekeken (en veranderd) toen bleek dat iemand (enigszins benevelt) op de verkeerde knopje had gedrukt en om 3 uur ‘s nachts bij de bovenburen de slaapkamer in liep _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')