Belangrijkquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:23 schreef borisz het volgende:
Wat doe je op een avond dat je niets te doen hebt.
Kijk naar de beste snackbarren en toko's straks bij ons nieuwe kantoor
We gaan volgend voorjaar verhuizen. Van Schinkelbuurt naar Sloterdijk. Met Warung Barokah hebben we wellicht de beste toko van de stad om de hoek.
En met Het Vogeltje ook een goeie snackbar. Die is makkelijker vervangbaar. Maar ook deze doet wel mee in de subtop van Amsterdam.
/firstworldproblems
Zowel als kantoor als privé heeft de toko een goede aan ons/mijquote:
Ook intens, dat kleine grut! Hoeveel dates lopen er nu?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn @:Blues van de goede berichten![]()
![]()
De zondag met nichtje was ook pittig. Ik lag van 2-3.30 wakker en zij was om 5u wakker en ik dus ook op. Ze was behoorlijk ongelukkig en ze werd ook steeds heel snel alweer wakker in haar slaapjes ondanks duidelijk nog niet genoeg geslapen. Ik kreeg haar dan wel weer in slaap maar dan 10min later weer huilend wakker. Bij het middagslaapje heb ik haar toen toch maar paracetamol gegeven, en dat had ik veel eerder moeten doen, want daarna sliep ze een uur en is ze de rest vd middag/avond een stuk vrolijker geweest.
Die nacht sliep ik heerlijk. Gister ook fijne dag, in ochtend vroeg kraambezoek en daarna sporten, en daarna door naar buren paar verderop om drie uurtjes op de baby te passen zodat zij voor zijn verjaardag naar een zwemmeertje konden met picknick. Daarna mocht ik bij hen blijven eten, was gezellig. Vanochtend gewerkt op uni, oa een pittig gesprek met een student en dat ging heel goed. De coördinator die me had gevraagd als onafhankelijk persoon aan te sluiten was onder de indruk van hoe ik het deed
. En sinds 3.5 uur bij de directe buren op baby aan het passen, maar wel al uurtje lekker beneden op de bank aan het chillen. En buren zijn denk ik met een uurtje alweer thuis.
Na vandaag even niet meer oppassen rest vd week. Wel donderdag date met die van vorige donderdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had hem wel, maar defuckLa derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wordle, serieus?Oh ja om dit soort random letter sequences ben ik er lang geleden mee gestopt. Wat een kutonzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had hem wel, maar defuckSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
...quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:45 schreef Blues het volgende:
Ha ha
g ligt op zo'n achteraf kamer dat iedereen m vergeet.
Oh heeft u nog niks te eten gehad?
Oh niemand gezien voor hulp om te douchen?
Oh piept het infuus al een half uur?
Oh is uw stomazak ontploft en kapot, slang eraf naar de opvangzak en u belde maar er kwam niemand en nu ligt u, uw kleding, het bed ende vloer onder uw shit?
Oh maar de overgang slang naar zak zit met duckttape meneer dat is eraf
Oh nog geen dokter gezien?
Oh nee de tv is kapot, de tablet en toilet op uw kamer ook meneer
![]()
![]()
Joepiequote:Op woensdag 15 juli 2026 10:39 schreef Blues het volgende:
Het is terug van de fancy nieuwbouw hottech SEH en IC terug naar de jaren 50 (oudbouw).
Prioriteiten vd zorgverzekeraar meneer![]()
Maarre ik mag m halen
quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:39 schreef Blues het volgende:
Het is terug van de fancy nieuwbouw hottech SEH en IC terug naar de jaren 50 (oudbouw).
Prioriteiten vd zorgverzekeraar meneer![]()
Maarre ik mag m halen
Goed sturend bezig in de famapp en wat ontzettend vervelend voor Oma allemaalquote:Op woensdag 15 juli 2026 10:56 schreef Tele6 het volgende:
Oma heeft gisteren een MRI gehad. Haar rug is zodanig versleten dat we hadden kunnen verwachten dat ze zo nu en dan dit soort uitval zou hebben, en er is niks aan te doen. Vorig jaar heeft ze een operatie gehad waar ze de boel wat konden opruimen maar dat gaat niet meer helpen.
Met de huidige uitval in haar been kan ze niet terug naar haar seniorenappartement, en ze kan niet naar een revalidatiecentrum want er is geen behandeling meer. Een verpleeghuis is haar nachtmerrie. Dus de komende dagen gaat ze met de transferverpleegkundige en met mijn tantes praten om te kijken waar ze dan heen kan.
We hebben in de familieapp gedropt dat we er graag zondagochtend naartoe gaan zodra we terug zijn van vakantie en dat we mijn ouders kunnen oppikken om mee te komen. Dan kunnen die ook niet doen alsof we niks aangeboden hebben en is het duidelijk wie degene is die hier weigert
Helemaal geen zin in want het is ruim 2u extra rijden voor ons zondag, na zaterdag de hele dag naar huis gereden te hebben. Lekker relaxt einde van de vakantie
Is het ook niet met extra thuiszorg te doen dat ze thuis blijft wonen?quote:Op woensdag 15 juli 2026 13:50 schreef Tele6 het volgende:
Oma wil vooral haar zelfstandigheid niet kwijt. Ze wil zelf op pad kunnen. Ze legde nu met de scootmobiel makkelijk 40 km op een dag af, maar als ze nu niet eens meer zelfstandig naar de wc kan....
Tante appte dat m'n moeder al had gezegd dat ze niet meegaat zondag, maar ik wil het eigenlijk zelf horen. Dit via via gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |