Dit gaat een verschrikkelijke wedstrijd worden, prima tijdslot.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 00:02 schreef Kriegel het volgende:
Ik dacht dat we die nachtwedstrijden gehad hadden. :/
Gewoon in de ochtend zonder spoilers terugkijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 00:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze ga ik mijn nachtrust niet voor laten
Voor mijn scoritopoule is Zwitserland gunstiger. Er zijn mensen die Argentinie als kampioen hebben, maar letterlijk niemand van de 38 deelnemers heeft Engeland.quote:Op zondag 12 juli 2026 02:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor de spanning in de halve finale zou Argentinië beter uit komen tegen Engeland
Komende 2 wk's 1 uur vroeger dan bij ons .... en een gedeelte 5 uur vroeger.quote:Op zondag 12 juli 2026 02:14 schreef Vlinder het volgende:
Wat een ontzettendende klote tijden.
Volgende keer gewoon onze Nederlandse tijden aanhouden aub![]()
Terecht. Zonde van het geld. En daar krijg je alleen vrouwonvriendelijke opmerkingen voor terug....quote:Op zondag 12 juli 2026 02:14 schreef Gretzl het volgende:
Niet eens een serieuze voorbeschouwing van de NOS voor Argentinië - Zwitserland
Ik durf te zeggen dat als Zwitserland dit verliest, dit geen memorabel WK was.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:32 schreef Gremen het volgende:
Als Zwitserland dit wint is het WK sowieso geslaagd!
Probleem bij Zwitserland is de flanken en laat Engeland die nou precies ook niet hebben. Lijkt me een 60/40 wedstrijd. Noorwegen was ook lang beterquote:Op zondag 12 juli 2026 02:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor de spanning in de halve finale zou Argentinië beter uit komen tegen Engeland
Argentinie zal zo wel een penalty krijgenquote:Op zondag 12 juli 2026 03:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Matige wedstrijd inderdaad, nog steeds 0-0.
belchinezen goal.quote:Op zondag 12 juli 2026 03:12 schreef Gretzl het volgende:
Mannetje bij de tweede paal en je voorkomt easy een doelpunt
Huhquote:Op zondag 12 juli 2026 03:14 schreef -Sigaartje het volgende:
Ongelooflijk, deze wedstrijd is stukken beter dan Noorwegen en Engeland. En die Zwitsers kunnen dus wel rennen!
vinalisten?quote:Op zondag 12 juli 2026 03:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben we eigenlijk ooit al 4 onsympathiekere halve vinalisten gehad als dit jaar?
Laten we het hopen.quote:Op zondag 12 juli 2026 03:24 schreef 3rr0r het volgende:
Ze bewaren het knotsgekke voor de 2e helft zeker
Overhyped dat GTA.quote:Op zondag 12 juli 2026 03:25 schreef 100Spokes het volgende:
Die coach van Zwitserland ziet er uit als een GTA character
Moet je zeker eens een kans geven ouwe reus.quote:Op zondag 12 juli 2026 03:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee ik ben benieuwd naar die single barrel 4 roses!
Ik zit momenteel aan een glaasje Glen Moray single maltquote:Op zondag 12 juli 2026 03:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Moet je zeker eens een kans geven ouwe reus.
Niks mis met Frankrijk en Spanjequote:Op zondag 12 juli 2026 03:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben we eigenlijk ooit al 4 onsympathiekere halve vinalisten gehad als dit jaar?
Ik mis een goeie whiskey. misschien weer eens wat inslaan.quote:Op zondag 12 juli 2026 03:28 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Ik zit momenteel aan een glaasje Glen Moray single malt
Dat is geen bourbonquote:Op zondag 12 juli 2026 03:28 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Ik zit momenteel aan een glaasje Glen Moray single malt
De ruit van een slijterij?quote:Op zondag 12 juli 2026 03:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik mis een goeie whiskey. misschien weer eens wat inslaan.
dit spul?quote:Op zondag 12 juli 2026 03:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Moet je zeker eens een kans geven ouwe reus.
Niks mis mee. Ik hou juist van het zoete van Bourbon. Scotch krijg ik niet weg, Irish nog enigszins,quote:Op zondag 12 juli 2026 03:33 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Persoonlijk liever scotch dan bourbon. Glen Moray 12 years is goed te doen
je mist een hoop dan hoor.quote:Op zondag 12 juli 2026 03:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik hou juist van het zoete van Bourbon. Scotch krijg ik niet weg, Irish nog enigszins,
Jij lijkt me zo'n figuur die don papa rum lust.quote:Op zondag 12 juli 2026 03:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoor ik vaker, maar ja… mijn smaak papillen.
Nog nooit opquote:Op zondag 12 juli 2026 03:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij lijkt me zo'n figuur die don papa rum lust.
Ik vind het niet te zuipen maar dat denk ik ook over pure bourbon dus. Smaken verschillen en zulks.quote:Op zondag 12 juli 2026 03:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik ben bang dat het je favoriete drankje wordt:
[ afbeelding ]
*maximaal 2 per klantquote:Op zondag 12 juli 2026 03:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik ben bang dat het je favoriete drankje wordt:
[ afbeelding ]
Probeer pure bourbon eens met wat ijs, of een heel klein beetje water. Verzacht het iets en laat iets meer smaak vrijkomen.quote:Op zondag 12 juli 2026 03:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik vind het niet te zuipen maar dat denk ik ook over pure bourbon dus. Smaken verschillen en zulks.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 12 juli 2026 02:11 schreef 100Spokes het volgende:
Jammer dat Shaqiri er niet meer bij is bij Zwitserland.
Wat een heftige entree.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:04 schreef Masspa het volgende:
Verdammt ik schakelde in na de goal. Was dat zuiver?
En krijgen jullie ook nog steeds jeuk als je Paredes ziet/hoort/ruikt na die bal in de dug-out?
En wat voor manke half time show bekijk ik nu? Wie is die rapperdj?
Zoveel vragen
Lo siento. Even ventileren.quote:
Ja. De lieden die zijn gaan slapen hebben tot nu toe niks gemist.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:16 schreef Masspa het volgende:
[..]
Lo siento. Even ventileren.
Buiten dat je Argentinië matig vind, hoe is de wedstrijd tot nu toe?
Vrt zegt weinig vermaak. Zou u het daar mee eens zijn?
JAAAAAAA. Goeie jinx, ben trots op mezelfquote:
Tot nuuuuuuuuquote:Op zondag 12 juli 2026 04:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja. De lieden die zijn gaan slapen hebben tot nu toe niks gemist.
Was dit geen schwalbe dan?quote:Op zondag 12 juli 2026 04:35 schreef RAVW het volgende:
belachelijk ...
Zwitsers maken doelpunt de eerste overtreding word bestraft met rood omdat die bloedhond van Messi gewoon moet winnen.
Hoe overduidelijk kun je het nu nog hebben.
Dit is klaar
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 12 juli 2026 04:34 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Argentinie heeft 11 man plus de VAR. Wat een corrupte bende.
Het blijft zwaar gestraft, het is geen valpartij met de intentie om een strafschop te versieren. VAR hoort hier gewoon van af te blijvenquote:Op zondag 12 juli 2026 04:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoezo? Veel duidelijker kan een schwalbe niet zijn.
Nee want er was contact ...quote:
En dan krijgt die (tyfus) argentijn onterecht geel? Ook niet eerlijkquote:Op zondag 12 juli 2026 04:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het blijft zwaar gestraft, het is geen valpartij met de intentie om een strafschop te versieren. VAR hoort hier gewoon van af te blijven
Bekijk deze YouTube-video
Geel kan een VAR best terugdraaien, maar dit is en blijft een veel te zware straf voor een tweede gele kaart.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
En dan krijgt die (tyfus) argentijn onterecht geel? Ook niet eerlijk
Stinkt aan alle kanten.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:40 schreef 3rr0r het volgende:
Ik vind wel dat de VAR heel erg stuurt (vaker dit WK), de scheids kan zelf niet echt goed oordelen want hij krijgt maar 1 stukje matige herhaling uit de hele actie te zien
Dat het niet consequent is, ben ik geheel met jullie eens.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geel kan een VAR best terugdraaien, maar dit is en blijft een veel te zware straf voor een tweede gele kaart.
Een normale scheidsrechter voelt een wedstrijd aan en houdt het gewoon op 11 tegen 11
Een schwalbe hoeft niet in de 16 te zijn. Dat die kaart dan uiteindelijk komt door een VAR ingreep voor “mistaken indenity” ja dat is wel weer heel typisch. Maar als Embolo niet zo debiel is om zich zo ter aarde te stortten stonden de Zwitsers nu nog gewoon met 11 man. En een schwalbe is al dom, maar dit doen tegen Argentinië dit toernooi, dat is de overtreffende trap van dom.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nee want er was contact ...
en het was ergens op het midden van het veld .. niet in het strafschop gebied nergens gevaar ...of uitlokken tot een strafschop.
Het is de direct na de gelijkmaker...
Hoe duidelijker kun je het hebben .. de Switsers zijn gewoon steeds beter in het spel aan het komen.
quote:FIFA has confirmed it will not take action against the Argentina squad over their Falklands-related chanting in the dressing room. The defending World Cup holders were heard singing the anthem 'Muchachos,' which makes reference to the remote self-governing British overseas territory, following their 3-2 round of 16 victory against Egypt.
Dat is nog redelijk optimistisch, paar landen om Argentinië heen die niet hopen op Zwitserland.quote:
Hij werd geraakt, dus 9 van de 10 spelers gaan dan gewoon liggen... 9 van de 10 fluiters geven gewoon een vrije trap en klaar.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een schwalbe hoeft niet in de 16 te zijn. Dat die kaart dan uiteindelijk komt door een VAR ingreep voor “mistaken indenity” ja dat is wel weer heel typisch. Maar als Embolo niet zo debiel is om zich zo ter aarde te stortte stonden de Zwitsers nu nog gewoon met 11 man. En een schwalbe is al dom, maar dit doen tegen Argentinië dit toernooi, dat is de overtreffende trap van dom.
Het was infantiniel.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:49 schreef Parafernalia het volgende:
Schakel pas net in. Neem aan dat de rode kaart voor Zwitserland discutabel was?
No shit. Al zouden alle Argentiniërs tijdens het volkslied allemaal met de rechterarm omhoog staan zou de FIFA nog komen met een statement dat het trainen van armspieren tijdens het volkslied geen reden is voor sancties.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:46 schreef Droopie het volgende:
In positief nieuws, mocht Argentinie winnen, as woensdag tegen Engeland.
[..]
Hij was wel hard...quote:Op zondag 12 juli 2026 04:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Messi schiet anderhalve meter naast. De Belg ziet een briljant schot dat 20cm naast gaat.
Ze moeten daarna anders ook nog 30quote:Op zondag 12 juli 2026 04:55 schreef WAvanBuren het volgende:
9 minuten gaat voldoende zijn om de Argentiniërs naar de halve vinale te helpen vrees ik.
Goeie anti-jinx ik sluit me aan.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:55 schreef WAvanBuren het volgende:
9 minuten gaat voldoende zijn om de Argentiniërs naar de halve vinale te helpen vrees ik.
Ze hebben al twee verlengingen gehad. Ze moeten wel beetje fit zijn heh tegen het land dat ik niet ken aldus FIFA.quote:
Zou helemaal fixed zijn als er nu nog een minuut bij komt. Laten we het niet hopenquote:
Hou op hoor.quote:Op zondag 12 juli 2026 05:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zou helemaal fixed zijn als er nu nog een minuut bij komt. Laten we het niet hopen
Toen nog niet.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja. De lieden die zijn gaan slapen hebben tot nu toe niks gemist.
naarling :pquote:Op zondag 12 juli 2026 05:04 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik ga een gewaagde uitspraak doen: Argentinië gaat deze wedstrijd winnen.
Elk weldenkend mens is dan voor Argentinië. Het is niet anders,quote:Op zondag 12 juli 2026 05:10 schreef Parafernalia het volgende:
Voor wie zal de Fifa zijn bij Engeland - Argentinië? Toch gewoon Argentinië?
een auto!quote:Op zondag 12 juli 2026 05:11 schreef Gretzl het volgende:
Zijnet hahahahahaa
Bekijk deze YouTube-video
ACDC niet kunnen waarderenquote:Op zondag 12 juli 2026 05:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[modbreak]pauze en kut muziek[/modbreak]
Mwah, meer een van hun evergreens en een leuke gimmick.quote:Op zondag 12 juli 2026 05:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dit is toch niet hun beste werk of wel.
(deze knopjes man)
Ik heb erger gehoord maar het is geen Thunderstruck of Down payment.quote:Op zondag 12 juli 2026 05:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, meer een van hun evergreens en een leuke gimmick.
Neequote:Op zondag 12 juli 2026 05:34 schreef Anonymousz het volgende:
Allemaal achter Engeland staan dan maar
echt wat is dit nu man altijd tegen ons.quote:Op zondag 12 juli 2026 05:34 schreef Anonymousz het volgende:
Dat kan ik niet ontkennenquote:
Je kan ook te ver gaan natuurlijk.quote:Op zondag 12 juli 2026 05:34 schreef Anonymousz het volgende:
Dit Engeland in alles een veel sympathieker teamquote:Op zondag 12 juli 2026 05:34 schreef Anonymousz het volgende:
Ja maar ik heb het gehad met Argentiniëquote:
Een goal van Messi zou die nachtkaars compleet makenquote:Op zondag 12 juli 2026 05:38 schreef vul_maar_in het volgende:
MAN MAN MAN wat een nachtkaars dit wk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |